Lasse`s logg: Kawasaki Z H2 2020

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
dag-zzr
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010

Re: Lasse`s logg

Legg inn av dag-zzr »

Velkommen som Kawasaki eier. :thumleft Da regner jeg med at du og fruen ankommer på neste "treff" med nysykkelen. Gratulerer til dere begge :prf

Brukeravatar
Jacobsen
Motorsykkelen din: Kawasaki Ninja ZX9R

Legg inn av Jacobsen »

Gratulerer :)

Banditmannen
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500

Legg inn av Banditmannen »

Gratulerer! :thumleft
Ser at Løwens selger din "gamle" nå, for 219.900

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Gratulerer rektig så mye :thumleft
Denna gangen gjorde du et langt bedre valg, tør jeg påstå ;-)
Flott sykkel, som jeg er rimelig trygg på at du og fruen vil trives med lenge :prf

Brukeravatar
lasse_hansen
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020

Legg inn av lasse_hansen »

Se der ja, der har dem lagt den ut for salg.. De HAR faktisk skrevet 2011modell nå, IMPONERT :prf hehe..
Jo takk for alle gratulasjoner, regner med at jeg og fruen blir fornøyd med denne sykkelen.. Kommer på neste treff med denne vettu :thumleft

Ja jeg håper leo vince er et bra valg.. Tok det, siden det var så lang ventetid på akro, pluss at det var dyrere... Ok, så da kan jeg skru ut lyddemperen om ønskelig :knegg

Ja Aj, den sykkelen var helt annerledes og kjøre, satt mye bedre også, eller satt helt fantastisk. Det sa fruen også.. Så det er bra :thumleft Hørte faktisk med ho flere ganger hvordan ho synes det var å sitte på den.. Og ho skrøt veldig av hvor godt det var å sitte på den... Så får ho jo toppkoffert med ryggstøtte også :P :p

Brukeravatar
KydeX
Motorsykkelen din: Honda VFR1200F

Lasse`s logg

Legg inn av KydeX »

Grattis med sykkelen. Kjenner jeg er litt misunnelig :) Leo Vince er sikkert like bra. Personlig må jeg innrømme at jeg faktisk synes originalpottene på denne er så kule at jeg ikke ville byttet dem. Men det er jo smak og behag :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Brukeravatar
lasse_hansen

Jeg synes original pottene er litt for store og klumpe te jeg da, men det er jo personlig hva man liker :-) Men jeg får satse på Leo vince pottene er minst like bra som akra. Hvis det er noen som kan uttale seg om det er stor forskjell på disse så spytt ut.
For min del så er det natta her nå gitt :razz:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Brukeravatar
lasse_hansen

Da var det på tide med en liten oppdatering. Ligger nå i senga på hotell i kristiansand, ligger her å glor på tv. Er vel snart nattan :-k
I morra går turen hjemover igjen. Får jo muligens nye sykkelen neste uke, og da må man jo være hjemme :yeyeye
Blir moro og deilig å få ny sykkel nå altså, sx1000 :prop:
Måtte jo ta bilen til kristiansand nå når vi skulle på ferie så, for sykkel hadde jeg jo ikke.
Men kjøpte ny, bruktbil føre vi dro da.. For de av dere som så micra'en på karlstad treffet så nok at den gikk på siste vers. Denne bilen er nå kjørt på skroten, stakkar nissan micra 86mod :P :p
Har nå fått oss en vw polo 96mod :P :p konebil, men hva gjør vel det. Jeg får jo sykkelen snart :prop:

Brukeravatar
Busa Trond
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Legg inn av Busa Trond »

Hvis jeg er den kommentatoren på Sporten:
Hvordan føles det å kjøre inn to sykkeler på samme måned :lol
( Kjedelig sa du )

Må jo si det igjen, at du hadde flaks.
(ulykke i ulykke, det var moro det gikk som det gikk) Gratulerer så mye :prf

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Ja Grattlere igjen med ny-sykkel da Lasse! Det er ikke alle forunnt å ha 2 spittnye sykkler på en måned nei :lol
Håper denne Kawan passer bedre til dere, du burde kanskje ha prøvd en skikkelig Tiger med en silkemyk Triple-mottor først, for å være på den helt sikkre siden..... :-k

Brukeravatar
lasse_hansen

Busa Trond skrev:Hvis jeg er den kommentatoren på Sporten:
Hvordan føles det å kjøre inn to sykkeler på samme måned :lol
( Kjedelig sa du )

Må jo si det igjen, at du hadde flaks.
(ulykke i ulykke, det var moro det gikk som det gikk) Gratulerer så mye :prf
Å kjøre inn 2stk mc på en måned føles faktisk naturlig, men skal prøve å rekke 3sykler neste år. Hehe. :-)

Ja var heldig der at forhandler hadde gjort feil. Da fikk jeg hevet kjøpet, og kjøpt en sykkel som passer oss bedre ;-)
takk for det, moro med nytt, B-)

Brukeravatar
lasse_hansen

ArcticTiger skrev:Ja Grattlere igjen med ny-sykkel da Lasse! Det er ikke alle forunnt å ha 2 spittnye sykkler på en måned nei :lol
Håper denne Kawan passer bedre til dere, du burde kanskje ha prøvd en skikkelig Tiger med en silkemyk Triple-mottor først, for å være på den helt sikkre siden..... :-k
Ble ikke noe tiger, men ble kawa ;-) hehe.
Ja dette er nok en sykkel som passer oss bedre. Gleder meg bare til uka når jeg får den. Da kommer det bilder B-)

Brukeravatar
KydeX
Motorsykkelen din: Honda VFR1200F

Lasse`s logg

Legg inn av KydeX »

Helst ingen bilder. Det frister sånn...

Brukeravatar
lasse_hansen

Da var man hjemme fra kristiansand og det gode hjemland igjen :P :p
Nå er det bare å vente på uka, og håpe sykkelen er klar for henting en eller annen dag :thumleft
Ps. Bilder av sykkelen skal ikke bli lagt ut KydeX, ettersom du mener det frister.. Og det skal vi ikke ha noe av ;-)

Brukeravatar
lasse_hansen

Da har jeg snakket med forhandleren.. Og sykkelen kommer ikke denne uka. Leverandøren er ikke helt oppe å går, mulignes noe ferie greier? Sykkelen var ihvertfall forsinket, så forhandleren hadde ikke fått den enda. Så sykkelen kommer ikke føre 1aug var datoen jeg fikk fra forhandler nå.. Så da er det bare å vente da, men den som venter, venter på noe godt... Heter det ikke det a? :P :p

Svar