Onsdag morgen.... opp kl 05, frokost og så fly til Bergen før fuglene rakk å sleppe morrafjerten. På Flesland 0715, og etter litt is-skraping (sånn so ungdomen ikkje lika) bar det raka vegen innover fjordene. Parkerte på tunet kl 1030 og da var Znirln ferdig å skru samnen panzervogna.
Var bare å få offshore bagen inn døra og få på kjøreklærne.
(I yngre dager ville man dratt over kjerringa før man satte fra seg bag'en, men tidene endrer seg... nå er hun dessuten på jobb på den tida av dagen :-D )
Rigget på meg varmejakka og de greiene der... må innrømme at det foreløpig tar litt tid.
Og siden Triumphjakka er på reprasjon (ødelagt glidelås) måtte jeg tvinge på meg sommerjakka ytterst, og det blei noe trangt kan man si :-D
Men jeg hadde en liten overraskelse i vente... fikk hentemelding på vei hjem idag, pakke fra Alf Graarud.
Så vi fyrte opp syklene, og peiset inn til Odda, og jeg fikk hentet den nye Oxfordjakka.
Skiftet umiddelbart og den jakka var mer passe.
Fikk lagre "gamle"jakka i butikken, og etter en velsmakende Leiv Vidars hot dog, suste vi ut til Jondal (noe som innebærer en tunnellbonanza) og tok oss en varm sjokolade på kafeen der (mest for Znirln sin del selvsagt, jeg måtte lufte, for jeg var så varm.)
Deretter var det rett hjem igjen og begynne på middagen... så får man håpe de neste dagene byr på litt kjøring
Blei 16 varme mil idag