Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Så Sophia i en drøm,som viste seg å bli et mareritt om mårran.......Det var kjerringa ! 8) :notlistening
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Donnaen er en ånkli italiensk dame bare så du vet det Cheron :[-X I dag er jeg lettere opprørt over at HG har raidet Braastad Bula mi. Hu har fåkka opp Zappa samlingen, pælmet et fullt brukbart stereoanlegg og laget spagetti av ledninger til kameraene og mobilene, kverket alle hybelkaninene mine og pantet den tomme ølflaske samlinga som stod stablet i 3 etasjer bak døra. Det er kaos i nøkkelskapet også. De var ånkli vitenskapelig sortert etter hvor mopedene står i containeren, nå blir det jobb for å finne riktig nøkkel til hver moped :punch Nå skal a på symøte hvor de sladrer og klager på gubbene sine. Bare venter på hun skal gå så skal alt i skuffer og skap ordnes i det komplette kaos :janikk :knegg Hevnens time er nær. :prf

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

:doh

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Ja,du pollti--Du tenkje nå på æillt å du........ :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Det bekymrer meg at Cheron er krum i ryggen allerede :scratch Kanskje jeg ender opp med 2 Hger her i kåken ! Gritti fysen sier jeg. :8-[ merkelig nok så unnslapp jeg dødsstraff med lemavdragning uten bedøvelse så hun var mild i kveld. :-

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Ikke bruke energi på meg min venn ;) Jeg er rakrygga, en så lenge.. Ble servert nydelig tysk skinkepai med salat og ei flaske pils da jeg kom hjem fra overtidsvakta her i sted..... Min nydelige frue er ei fantastisk dame!
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Regner med å kjøre fra KZ 1 kl 1230 men det blir bensinfyll underveis siden Donnaen trenger litt 96. :knegg

Brukeravatar
cheron

Legg inn av cheron »

Pollti skrev:Regner med å kjøre fra KZ 1 kl 1230 men det blir bensinfyll underveis siden Donnaen trenger litt 96. :knegg
Da skal jeg få fyrt opp litt skåldhet kaffe til deg mens jeg venter du kommer sladdene rundt på gårdsplassen :D
You'll never walk alone

Pollti

Legg inn av Pollti »

Kursen ble satt mot E 18 under stekende sol og med passatens milde bris som fikk palmene til å svaie lett på tross av at trusa til Cagge er søkk vekke i garasjen. Med tanke på de harde værforholdene blant dype fjell og daler bunkret jeg litt Alkær JulePils bare sånn i tilfelle vi satte oss fast i snøfonnene. Det kan jo være kjekt å ikke tørste ihjel. Da jeg var liten så lærte jeg at en får mark i rompa av å spise snø så jeg regner juleøl som sikkert. :roll
Snø så vi lite av men derimot så hadde snusmumrikk bondekameratene til Cheron funnet det for godt å legge igjen dieselen sin på veien. Med haukeblikket så ble det observert at det var ei lita stripe uten diesel helt inne ved den hvite stripa som var tørr. Nesten gang burde gjøkene bruke møkkasprederen sin når de griser til veien ! :prf
Cagge kom seg trygt frem og fikk blåst seg litt ut på 11 000 rpm. Da trivdes hun riktig godt. Helt til hun trillet inn på verkstedet i Ænnebu hvor hun ble forlatt med nøkkelen i tenninga ensom og forlatt blant japsemøl og støpejernsklumper fra Junaiten. Stakkars Donna, jeg hører lokkeropene hennes helt hit :[-o< Hun blir nok fornøyd når hun har fått litt ny sminke og står gild og fin i garasjen sin hjemme igjen.
Lengselen etter Donnaen ble så sterk at Haus Gestapo måtte slippe meg av i Frode sjappa hvor det var container rydding. Visir til Boeri hjelmer fant jeg ikke men derimot en sølvgrå Ducati 620 med en heslig fæl eksospotte ! Den fikk vi sparket liv i og ved kontroll av importpapirene så oppdaget Frode at den er strupet til 34hk. Da ble Kalsvogna tilkalt og med penger i lomma måtte han ile med sin eminente Ape 50 til Rimi etter mere jule øl og potetgull. Så ble potta byttet til noe karbon greier som så litt bedre ut. Innledende forhandlinger om bytting av moped og penger ble innledet før Kalsvogna stappet daukjøttet inn lasterommet på Apen og kjørte oss hjem. :sk?
Jammen i meg kan det bli overraskelser av litt juleøl. :roll

Brukeravatar
cheron

Legg inn av cheron »

Såda... skal gi Donna litt kos til uka jeg... ;)
You'll never walk alone

Pollti

Legg inn av Pollti »

Hun liker godt å bli koset med vet du, ømskinnet som hun er. Vi er veldig like sånn Donnaen og jeg. :notlistening

Brukeravatar
snoopy800
Motorsykkelen din: HONDA VFR 800 V-TECH
Kontakt:

Legg inn av snoopy800 »

Hei :knegg

Interessant tema Pollti :scratch Det er vel helt enkelt bare å fastslå følgende..... Er egentlig så merkelig at vi mannfolka dauer først? ;)

Pollti skrev:Jeg tror tiden er kommet for en ånkli serriøs blogg om hva pollti lurer på¨? En ting jeg lurer på er uttrykket raska på ? Hvor fort er det da ? Når jeg rasker på så himler mine bedre med 7/8 deler med øynene og syntes ikke det var no særlig.. Så hva er farten en skal ha når en rasker på ? :roll Jeg har vært jentespeider siden jeg var sånn rundt 9 år gammel men det her skjønner jeg ikke. :[-X
En annen ting jeg lurer på er hvem side av egget som skal stå "opp" i eggeglasset. Er det den litt skarpe enden eller den litte mere butte enden ? Dette er også en ting som HG klager jevnt over på søndags morgene. Det er ikke lett å gjøre sine medmennesker lykkelig ? Er jeg dau en dag får jeg sikkert kjeft da og. :roll Ihvertfall hvis det skjer helt uten varsel. :O På den annen side så får jeg lov til å siite foran Tv apparatet og hoie og skrike mens jeg ser på Formel 1, i 3 hele dager. Stakkars pappa.... Han er så sliten etter å ha jobbet så mye så ikke forstyrr. Men RASKER jeg på bryter hævlete løs. Til og med bikkjene oppfører seg helt til jeg "rasker" på :roll De skraper på døra og er ånkli ufyselige.Også er det bråk om det forbannede egget igjen. At jeg har lyst til å raska er det ingen som tenker på.Det er ikke lett.. Livet er en utfordring. :bananas

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ja, den derre Pollti er litt av en fyr :knegg

Tror du kan finne mange artige betrakninger i bloggen hans, Snoopy800 :)

Velkommen ombord, som Pollti kanskje ville sagt det :8-[ i MC-forumet.com skuta, forresten :thumleft

Pollti

Legg inn av Pollti »

AJ skrev:Tør jeg be om en aldri så liten oppdatering om tingenes tilstand?

Har kjøpt en Varadero 1000 som står i en container hos Frode. Den ble kjøpt kun fordi den var grisebillig og blir lagt ut for salg nærmere våren. Har en dårlig kamerat med elendig smak som er interessert i den. Akkurat nå så sikler jeg litt på en Ducati 620 mellomtung men sikler bare litt så da blir det nok ikke noe av men den hadde vært ypperlig for Haus Gestapo hvis hun tar tung lappen til neste år. Tror jeg venter med å kjøpe noe mere før hun har gjort sitt.

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Den Ducatien skulle vel aldri være et lite Monster?
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Svar