...Og en PS3Globe skrev:...man får vel egentlig ikker mer moro enn man har.....med seg selv
Globe skrev:Skal i bursdag i dag, var innom kjøpesenteret Trondheim Torg for å kjøpe et gavekort....utenfor Spaceworld hadde de et stativ med spill.....hmmmmm..gutten i meg kjøpte dette.....til meg
![]()
Høres bra ut dersom det endelig har blitt en bølge. :=D>Globe skrev:He he he ... har du hevet deg på Linux-bølgen GV?
Stemmer det at alt av Linux-basert programvare ligger åpent og gratis for nedlasting på nett?Godtvoksen skrev:Høres bra ut dersom det endelig har blitt en bølge. :=D>Globe skrev:He he he ... har du hevet deg på Linux-bølgen GV?
Har brukt Linux ( Kubuntu ) som eneste alternativ de siste to årene, mot tidligere Linux/Windows på en maskin i ca 5 år. På jobb er jeg dessverre tvunget til Windows.
Hvis du kjører windows, så kan du jo gå for OpenOffice. Det er gratis, og funker helt greit til hvermannsen. Ikke fullt så mange funksjoner som Microsoft Office, men de ekstra funksjonene er det sjeldent at man trenger.MaxTron skrev: Har snakka om å kjøpe en office-pakke, det kommer jo på en 12-1200 vist en skal ha 3 brukere...
Og med den kan æ åpne alle office-dokument med??Snikkeren skrev:Hvis du kjører windows, så kan du jo gå for OpenOffice. Det er gratis, og funker helt greit til hvermannsen. Ikke fullt så mange funksjoner som Microsoft Office, men de ekstra funksjonene er det sjeldent at man trenger.MaxTron skrev: Har snakka om å kjøpe en office-pakke, det kommer jo på en 12-1200 vist en skal ha 3 brukere...
OpenOffice finner du her: http://no.openoffice.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nei er det korte svaretMaxTron skrev:Og med den kan æ åpne alle office-dokument med??
Du får invitere TBI81, da kan dere jakte elefanter sammenGlobe skrev:Skal i bursdag i dag, var innom kjøpesenteret Trondheim Torg for å kjøpe et gavekort....utenfor Spaceworld hadde de et stativ med spill.....hmmmmm..gutten i meg kjøpte dette.....til meg
![]()
Øøh?Globe skrev:Den tar vel opp til (ikke inkludert) det nye formatet *.docx (Word) *.xlsx (Excel) og *.pptx (powerpoint)?
Her er det svar å få, tenker jeg:Globe skrev:
Nettet kan vel bidra med noe mer rettet svar her
Se der ja, prisene er kommet ned etter julmekkern skrev:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598236
Svaret er ja, dersom du kjører Open Office under Linux...Gizmodude skrev:Nei er det korte svaretMaxTron skrev:Og med den kan æ åpne alle office-dokument med??