Hæh!?Gammelgutt skrev:Sitter her og er forbanna, dro til en bilist midt i kjeften så blodet rant tidligere i dag.

Hva har skjedd?
Hæh!?Gammelgutt skrev:Sitter her og er forbanna, dro til en bilist midt i kjeften så blodet rant tidligere i dag.
Hahaha...Gammelgutt skrev:Sitter her og er forbanna, dro til en bilist midt i kjeften så blodet rant tidligere i dag.
Å da var fotballkampen mot Elverum glømt...Intruder skrev:Gleder meg til hockey Storhamar Dragons - Stjernen i kveld...![]()
![]()
Og gleder meg over at Brumunddal slo Jevnaker NI-o i fotballavslutningen i går....
Tenkte faktisk på deg og Elverum,så jeg var litt betenkt da og betuttet nå...Svein2 skrev:Å da var fotballkampen mot Elverum glømt...Intruder skrev:Gleder meg til hockey Storhamar Dragons - Stjernen i kveld...![]()
![]()
Og gleder meg over at Brumunddal slo Jevnaker NI-o i fotballavslutningen i går....![]()
Ellers krysser vi fingra for Storhamar vi på hedmarken.
Neida, så ivrig på fotball er jeg ikke, men jeg følger nå med litt.Intruder skrev:
Tenkte faktisk på deg og Elverum,så jeg var litt betenkt da og betuttet nå...![]()
Var på kampen å.du å hell ?
Bare vent til februar..Da lider vi av "cabin fever" og er skikkelig frustrerte...Jompa skrev:Har akkurat lest igjennom 74 svinger-tråden og fryder meg litt over "hva jeg tror at andre tror at jeg tor at andre mener".![]()
Har sett på Storm jeg,og alt tyder på at du må konsentrere deg om å huske svetteklut framfor paraply...tagesk skrev:Må ordne noen jobb-greier før jeg fortsetter å skru på sykkelen.
Hustruen vil ha varmevest i tilfelle det mindre enn 15 grader i helgen; heldigvis skal vi på langtur.
Jeg har re-installert alt elektrisk (GPS, Varmeholker, ymse ekstralys, samtaleanlegg, varmevestene) slik at det reléstyres
gjennom en bryter med lys på "dashen". Dermed kan jeg på kalde morgener sikre at jeg ikke drar strøm til andre greier enn starteren.
Det gjør også at jeg på ett sted kan skru av alt annet enn det som trenges for å drive sykkelen.
Dermed vil jeg kunne kjøre (mye) lengere dersom dynamoremmen noen gang skulle ryke.
Men nå må jeg sende to eposter før jeg går ut i solskinnet og skrur videre.
[TaSK]
Dette bør vel hjelpe på en motorsyklist's dårlige rykte vil jeg truSvein2 skrev:Akkurat nå sitter jeg på jobb å ser en gripende filmsnutt at en biker redder en kalv.
http://www.youtube.com/watch?v=K48dMUKwi44" onclick="window.open(this.href);return false;
Har selvfølgelig pause.