Og den risken er jeg villig til å ta og er sikker på at du ikke ønsker meg bakpå på din

misspelling with autocorrect
Haha synes jeg hører en anelse misunnelse herhakhap skrev: 25 mai 2018, 15:41 Tenker vi kanskje skal få til en tur med disse Super Naked / Street fighter syklene men er litt redd at lasse_hansen og jeg kommer føle oss litt utenfor i BMW S1000R koseklubben![]()
Så det du sier er at du ikke koser deg alene, mens du samtidig prøver og snike deg mellom skinkene mine?hakhap skrev: 25 mai 2018, 15:54 Det var visserligen en kosetur men en alena tur.
Og den risken er jeg villig til å ta og er sikker på at du ikke ønsker meg bakpå på din
Delt glede er dobbel gledeBjerknez skrev:Så det du sier er at du ikke koser deg alene, mens du samtidig prøver og snike deg mellom skinkene mine?hakhap skrev: 25 mai 2018, 15:54 Det var visserligen en kosetur men en alena tur.
Nei hakhap... jeg må nok skuffe deg der.
hakhap skrev: 25 mai 2018, 15:41 Tenker vi kanskje skal få til en tur med disse Super Naked / Street fighter syklene men er litt redd at lasse_hansen og jeg kommer føle oss litt utenfor i BMW S1000R koseklubben![]()
Jeg skal sende et lydklipp fra en " åpen " treer også - så har dere hele palettenStian87 skrev: 25 mai 2018, 19:47 Både V4-en til Tuono og twinen til SuperDuke skulle jeg gjerne hørt livekan hjerne utvide medlemskap i S1000R klubben, men trehytta forblir bimmer
Ok, det var jo hyggelig gjort av dere :) .