Edit. Gikk tom for bensin på gressklipperen og snøfreseren noen ganger selvsagt, men det er liksom ikke det samme.

Gikk tom for bensin opp bakkene fra Grorud til Romsås som ung voksen. Hadde en 1,5 liter flaske jeg kunne gå til Shell medBjerknez skrev: 11 feb 2023, 11:42 Jeg har ennå til gode og gå tom for bensin så langt i livet. Ikke med båt, ikke med bil, ikke med moped og ikke med motorsykkel. Så sant ingen tvinger meg med våpen til å kjøre over finnmarksvidda med kun reservetanken igjen, så kommer jeg aldri til å gå tom for drivstoff. Totalt unødvendig. Mener nå jeg vertfall.
Edit. Gikk tom for bensin på gressklipperen og snøfreseren noen ganger selvsagt, men det er liksom ikke det samme.![]()
Gikk tom for bensin opp bakkene fra Grorud til Romsås som ung voksen. Hadde en 1,5 liter flaske jeg kunne gå til Shell medKiMedic skrev: 11 feb 2023, 13:16Edit. Gikk tom for bensin på gressklipperen og snøfreseren noen ganger selvsagt, men det er liksom ikke det samme.Bjerknez skrev: 11 feb 2023, 11:42 Jeg har ennå til gode og gå tom for bensin så langt i livet. Ikke med båt, ikke med bil, ikke med moped og ikke med motorsykkel. Så sant ingen tvinger meg med våpen til å kjøre over finnmarksvidda med kun reservetanken igjen, så kommer jeg aldri til å gå tom for drivstoff. Totalt unødvendig. Mener nå jeg vertfall.![]()
Haha, i dag har jeg kr nok til å fylle for mer en 200krBjerknez skrev: 11 feb 2023, 13:18 Hehe, Jeg hadde følt meg ganske dum hvis noe slikt skjedde med meg. Så sant ikke tanken har lekt drivstoff eller det er noe annet galt så finner jeg overhodet ingen unskyldning og gå tom for bensin i Norge.
Nei det er sant. Men jeg tør ikke måle med Fluke. Det kan jo hende batteriet egentlig er helt flatt.mekkern skrev: 12 feb 2023, 13:10 Men du har ikke målt med Fluke...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjekker selv syklene innimellom og det er stort sett bare Indianeren som har et lite forbruk.![]()
Tror jeg tar den sjansen altså
Interesserer meg egentlig midt i trynetBjerknez skrev: 24 feb 2023, 04:52
Så nå tenker jeg spenningen er stor her for hva konklusjonen min blir?![]()
Ja ærru gæærn.....Noen ville ha nytt kjøkken i det nye huset og jeg tenkte at 250K var et hissig budsjett. Det viste seg at det var feil. Veldig feil
Vi renoverte kjøkkenet for 3 år siden. 280k takk. Så tok vi badet 5 år før det igjen. 6 kvm. Bad kostet intet mindre enn 230.000 kroner. La nytt tak ett år etter dette. 250k til.utc skrev: 28 feb 2023, 11:58Ja ærru gæærn.....Noen ville ha nytt kjøkken i det nye huset og jeg tenkte at 250K var et hissig budsjett. Det viste seg at det var feil. Veldig feil![]()
![]()
![]()
Så ja, her skal det spares
Eneste fordelen med disse utgiftene for min del, er at det nå er j••• lenge til neste gangmekkern skrev: 28 feb 2023, 22:53 Da er det godt at staten vil at vi skal betale ekstra for FORDELEN ved å bo i egen bolig...