Er redd fruen hadde studert hver krik og krok for å finne ut hvor jeg hadde malt. Jeg kan nemlig ikke fordra innvendig male-arbeid (men gjør det likevel)... Er så kjipt å se "helligdagene" etterpå...

Ja oppvaskmaskinen er blitt en fiende her i huset.... fruen klappet meg vennlig på skulderen å sa at hun skulle ta seg av dette framovernorse900 skrev:Jeg har sagt det før... Utrolig nyttig forum dette!!!!![]()
Håper hånda di ordner seg raskt... Oppvask-maskiner er ikke å spøke med!!! (-men duger glimrende til vask av deler såfremt fruen GARANTERT(!) ikke kommer hjem før jobben er gjort (og vel så det)...![]()
Hahaha... dette har jeg selv ikke turt å begi meg utpå. Fruen står for all middagen her i huset. Så akkurat den tørr jeg bare ikke kødde medJompa skrev:Æ brukte steikovnen til å teste om lakken på cylindrene tålte varme.
Blokk, topp og toppdeksel passa akkurat inni, 250 grader i tre timer sørga for at hele huset lukta nylakkert i to døgn, minst.
Og fruen ? Var på skole i Narvik 60 mil unna.
Hehehe.... Ja syns faktisk det selv også... Kjerringa var ikke like fornøyd når hun spurte hvor mye den kostet og hva som var gale med den jeg haddeOlav K skrev:![]()
Trøsteshopping er aldri feil.![]()
![]()
Jeg synes du fortjener noe fint og nytt når du har vært så flink hos doktormannen.![]()
![]()
Spøk til side, har ikke lagt merke til at du har skadet deg før nå... men det såg IKKE mye godt ut.. håper du får en rask og god bedring.
![]()
Klem fra onkel
Hahaha kluten allergi... DagensVoodoodoo skrev:Her i huset er det opplest og vedtatt at jeg har kluten allergi. Blir fryktelig surmaga bare jeg tar i ei fille. Tar meg av støvsuginga ved hjelp av ei lita koreansk ei av typen Sam-sung. Ho svinser til stadighet rundt og krangler med bikkja.
Oppvaskmaskina nekter jeg å røre med mindre den er tom og jeg tar meg av hele prosessen. HMS i høysetet....
Hahaha.... Ja jeg skal si det. Passe på å legge inn en fin en når hun ringer, for du kan ta deg i fisen på at hun blir å prøveringenorse900 skrev:Du får si til kjerringa at den nye telefonen har mye finere ringetoner når det er hun som ringer...