Flanker skrev:Ser alt annet enn vondt ut, det der!
PS: han med KTM må fikse seg nytt bakdekk snart
Nytt bakdekk ligger hos forhandler, men han hadde ikke tid i dag. Å det ble for vanskelig å la den stå igjen alene i mancaven te Olav

Flanker skrev:Ser alt annet enn vondt ut, det der!
PS: han med KTM må fikse seg nytt bakdekk snart
Litt å rigge??? Hadde jo kunnet kjøre flere mil før du var kommet deg på veien....Olav K skrev:Og så måtte jeg jo kjøre en tur og teste varmejakka og hanskene jeg fikk igår... og det ER litt å rigge første gang, men jeg var vel kommet kanskje 100 mtr nedi veien før jeg smilte fra øre til øre. Det er vel bare en ting å si... DEILIG!!! kjørte ca 10 mil og holdt meg varm og fornøyd hver eneste meter... Superfornøyd :-)
PR4 både framme og bak faktiskHaymaker skrev:Erre PR4 jeg ser Olav?
Er litt sært for meg, har en eks som bor der :-)åOlav K skrev:PR4 både framme og bak faktiskHaymaker skrev:Erre PR4 jeg ser Olav?veldig happy sålangt iallefall
![]()
@mortenolb: alltid fint med en stopp i Jondal, med noe godt på kafeen der
Ja Jondal er nok helt unik med den combo'en, sommerski og bading innen få kilometers kjøring. Rart den plassen ikke blir markedsført i større og tyngre grad egentlig.mortenolb skrev:Er litt sært for meg, har en eks som bor der :-)åOlav K skrev:PR4 både framme og bak faktiskHaymaker skrev:Erre PR4 jeg ser Olav?veldig happy sålangt iallefall
![]()
@mortenolb: alltid fint med en stopp i Jondal, med noe godt på kafeen derMen det er jævla fint der. Hele området egentlig! Også så praktisk med 20 minutter kjøring mellom ski og badetemperatur!
Tyskland, null problem med uorg eksos med mindre en provoserer med grisekjøring i tettbygde strøk. Østerrike det samma.AJ skrev:Tyskland er verst på slipons, om du møter de "rette"...LordShaft skrev:Jeg har hørt de er ganske nazi på dette i tyskland også, men mulig jeg tar feil. Uansett så er jeg under 100 med dB killer så bekymrer meg ikke så lenge den er i. Det er langt verre å kjøre utenOlav K skrev: Er vel først og fremst i Frankrike det er et problem??
Frankrike og Sveits er mer nazi på GPS og innkoblet fotoboksvarslingsfunksjon...
etter hva jeg har hørt.