Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nei, den ser litt ut som Kim-Il Comet men med noe mere plastikk dradd et stykke nedover motoren. Og bare 34 hk, i papirene stod det 33 hk for å være nøyaktig. Også hadde den en svær forvokst gørrstygg fiskebolleboks til lyddeemper. Jeg fikk ikke tanker mot Monster da jeg så den ihvertfall. Men en kan jo aldri vite hva de skrur sammen i rødvinsrusen der i syd. :janikk Vi bare startet den, den har enda ikke vært ute på veien.

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Må da være en mulighet for å bruk av Polltibåten?
http://www.aftenposten.no/viten/article3358269.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Er det en sånn en, Pollti?
Bilde

Ducati 620 Sport heter denna tassen.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Lignet fælt det der Desmo. Men jeg tror dekslene rundt tanken går litt mere nedover motoren ? Bare synsing da siden jeg ikke tok bilder av den og jeg er langt unna containeren nå. Også var vi vel litt vel mye juleøl orienterte kanskje ? :- Potta var uberschtøgg i hvertfall, en megasvær sak som nesten var større enn mopeden jo :oh Har aldri sett sånn Ducati før jeg, men den er jo litt mere anonym enn det jeg vanligvis forbinder med det merket så det kan jo være grunnen. Og lykta, den har Jammaha kopiert til TDMen ! Hører du AJ ! :knegg

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Pollti skrev:Og lykta, den har Jammaha kopiert til TDMen ! Hører du AJ ! :knegg
Næ-hæei! :[-( Tøysekoppen! :orefk :knegg

Pollti

Legg inn av Pollti »

Ragnhild skrev:Må da være en mulighet for å bruk av Polltibåten?
Transport av vann :[-X Er du gal blitt kvinde ? :[-o< Pollti båten har høyeste Øl Transport Klasse i Det Norske Ølitass og er utstyrt med kjøleskap,isboks og kjøleboks for å fylle alle krav. Raue Krossen ble forresten grinete da vi sendte Mayday på arbeiskanalen deres, vi trodde det var bunkret for lite øl til festelighetene. Men Svinestien dukket opp med varer så vi ikke tørstet for om morgenen. Hva har en dårlige kamerater for ?
Snart er forresten forlugaren gjenoppbygget til Høieste Ragnhild Klasse med nytt tak,downlights og et speil på badet med sandblåst kant med kompassmønster og greier. Det blir Dronning Ragnhild verdig ! Til og med ekte teakdørk til puselabbene dine. Lodotten med den store diskanthøytaleren legger seg rundt 1900 så det blir dårlig med plass hvis du er sein i avtrekket. Nils Prest og jeg sover der hvor vi faller på vår post ! :redface

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Må vel på inspeksjon da 8)

Pollti

Legg inn av Pollti »

Du må nok det !! Vi pleier å være sånn nogenlunde greie ihvertfall noen ganger. :knegg Prosten ender i båten sin med djevelmusikk og Drivved og jeg løser verdensproblemene mens Haus Gestapo stapper flere kvadratmeter med dyne inn i hue for å få fred :notlistening Og Svinestien er pyse og sjefstøffel og må hjem før kveldsnytt. Og der i huset begynner kveldsnytt innmari tidlig sånn ca 2030 på klokka mi.Ellers får han :orefk

Pollti

Legg inn av Pollti »

I kveld lurer jeg veldig på hvorfor eldre stuttvokste herremenn med svære mager,grått hår og svær mage tauer rundt på de lekreste rypene mens vi som heller mot flaggstang lengde, uhemmet skjeggvekst og langt hår blir avspist med løsbikkjene i parken som følge :scratch I beste fall så drypper det litt kjeft fra Hg på telefon fordi det ikke flere sandpapir til eksentersliperen som hun konsekvent kaller for vinkelsliper og mas om at Kim-Il er møkkete og at det er et hvitt belegg mellom rillene på de to kakeboksegreiene. Kakeboksegreiene tror jeg er sylindrene. Elektrikkeren har ikke tid til å komme,snekkeren er sunket i jorda og når skal stuetaket males ? For det har det vært ventet lenge på og det kan vente litt til for min del. Men det tør jeg ikke si høyt :dontknow
De eldre stuttvokste har sikkert ikke sånne "problemer" de ? Selv om de sikkert har svær Blå Pille Konto. :roll

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Disse stuttvokste herrene med solid karnapp over redskapen kan jo ha en tilsvarende fet bankkonto, vet du. Masse penger er et universalskjønnhetsmiddel for oss kara. Har du ikke tenkt på det Pollti?
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Tanken har jo streifet meg. :knegg :knegg :knegg

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Desmo skrev:Disse stuttvokste herrene med solid karnapp over redskapen kan jo ha en tilsvarende fet bankkonto, vet du. Masse penger er et universalskjønnhetsmiddel for oss kara. Har du ikke tenkt på det Pollti?
Har lurt på hva jeg skal kalle det----------karnappet ja !! :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Er på god vei til å få karnapp jeg gitt.............. På tide å kjøpe ski og bruke detta ubrukelige hvite pulveret som daler ned her i kveld?? NOPE! Trukke dett nei! :[-(
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Situps foran 50-tommer'n?
Ergometersykkel med dynamo? Sparer du strømregninga til 50-tommer'n og.

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Ergometersykkel foran femti tommeren har jeg faktisk vurdert... Greit å tråkke seg gjennom 90 minutter Premie League hver helg!
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar