tullestein skrev:Jeg er ihvertfall interessert i hva som står i den CB500 artikkelen Globe. Er det mulig å ordne noe der tror du?
Da har jeg lagt ut artikkelen "Buying Guide CB500" i pdf-format på serveren min her. Den kan lastes ned ved å trykke på bildet under her. Artikkelen er hentet fra Ride Magazine, April issue 2011.
Dette synes jeg er en meget god artikkel om TDM'en. Mye positivt, som jeg helt klart kjenner igjen etter å vært TDM eier i 4 år, men også mindre positive ting som jeg heldigvis slapp å oppleve (bl.a dårlig motorlakk som flasser av).
Sammenligningen med Tiger, Versys og nye crossrunneren fra Honda er også relevant og viser på mange måter at TDM var langt forut for sin tid.
Flott at du delte denne, Globe!
Hyggelig lesning og som jeg antok på forhånd så leser man tydelig mellom linjene at dette er en tildels sterkt undervurdert sykkel, i hvert fall i Storbritannia. Det samme gjelder nok i Norge og Skandinavia for øvrig.
Men i Sær-Europa og spesielt i Hellas har TDM hatt stor popularitet i mange år.
The file you are looking for is no longer being shared at this address. The link has either expired or the owner of the account has decided to stop sharing the file.
If you still need to access this file, please contact the owner of this MobileMe account."
hmmm...får visst noe piller for det gutter...ellers blir all bedre når våren titter frem...
Alltid et godt råd å få her på forumet...
Geir
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
------------------------------------------------------------------------- Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.
Ja fikk den på den siste linken Globe, takk skal du ha Det var jo en informativ artikkel, og CB550 som vi har med 14.000 km på tellern må visst være nokså lite
Og forøvrig, så er det vel best å vente til sola får litt bedre tak, så vi kan gå ut å "ride our bikes"
Sist redigert av ArcticTiger den 26 feb 2011, 20:55, redigert 1 gang totalt.
Vel, vel...
For å komme tilbake på sporet, nemlig RIDE magazine og de gode artiklene i dette bladet.
Godeste Globe var elskverdig å sende over artikkelen "Budget Tourers", en testkjøring med Honda CBF 1000, Suzuki GSX1250FA og Triumph Tiger 1050, som absolutt var interessant lesning.
Takker så mye for denne også, Globe!