AJ skrev:Jeg er fortsatt innstilt på å ha et MC-relevant bakgrunnsbilde i headingen. Reprisen på de storslåtte og flotte bildene til ZZR-Erling, gjorde at jeg snekret sammen dette headerforslaget. Et forslag vi gjerne kan vurdere om fotografen gir oss tillatelse til det...
MYE bedre enn "inn i ett sort hull". Det er og blir min mening uansett hvor fin lyd det kan være INNI fjellet, hvor bra det er der når det regner eller er kaldt..!
AJ skrev:Jeg er fortsatt innstilt på å ha et MC-relevant bakgrunnsbilde i headingen. Reprisen på de storslåtte og flotte bildene til ZZR-Erling, gjorde at jeg snekret sammen dette headerforslaget. Et forslag vi gjerne kan vurdere om fotografen gir oss tillatelse til det...
Hei!
Jepp, selvfølgelig er det helt greit :-)
Så bra !
Så får vi se hva det endelig resultatet blir... .
Det er for øvrig ikke gitt at vi velger en header for evig og alltid. Kan være greit å ha noen å veksle mellom.
Det viktige er at de funker med tanke på kjapp lasting av sidene og god lesbarhet.
Når det gjelder det oppdaterte forumet for øvrig tror vi MCsiden brukerne vil bli fornøyd.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
AJ skrev:Jeg er fortsatt innstilt på å ha et MC-relevant bakgrunnsbilde i headingen. Reprisen på de storslåtte og flotte bildene til ZZR-Erling, gjorde at jeg snekret sammen dette headerforslaget. Et forslag vi gjerne kan vurdere om fotografen gir oss tillatelse til det...
Hei!
Jepp, selvfølgelig er det helt greit :-)
Så bra !
Så får vi se hva det endelig resultatet blir... .
Det er for øvrig ikke gitt at vi velger en header for evig og alltid. Kan være greit å ha noen å veksle mellom.
Det viktige er at de funker med tanke på kjapp lasting av sidene og god lesbarhet.
Når det gjelder det oppdaterte forumet for øvrig tror vi MCsiden brukerne vil bli fornøyd.
Ja, litt bytting av header tror jeg blir fint. BTW, jeg har råfila her da.
ZZR-Erling skrev:
Ja, litt bytting av header tror jeg blir fint. BTW, jeg har råfila her da.
Tror det holder fint med den du la ut på forumet.
Hvis ikke kommer jeg tilbake til deg.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Et bilde fra fjellside ned mot Rjukan kunne har vært en flott valg, men ellers satse på nr. 1 med en litt mindre logo. Men fjord og fjell er det vesentlig.
Gordon
Har vel strengt tatt ikke kåret noen vinner av avstemningen...
Men de som her vært innom og kikket etter oppdateringen ser selvfølgelig hva vi gikk for, nemlig det temaet som fikk flest stemmer :-) .
Noen endringer ble det naturlig nok underveis etter hvert som vi prøvde ut forskjellige løsninger i testversjonen av forumet.
Det endelige resultatet sier vi oss godt fornøyd med.
Dermed ikke sagt at det ikek kommer til å skje endringer.
Kan fort hende at det dukker opper en annen header etter hvert...
Men enn så lenge er vi fornøyd med den vi har .
Takk til alle som tok seg tid til å stemme på forslagene
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering