Harrytur i dag tirsdag 28.juni?

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22952
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Harrytur i dag tirsdag 28.juni?

Legg inn av Bjerknez »

Tenkte meg en kjapp tur over til søta bror i dag for å handle litt og siden været er bra så tenkte jeg det kunne passe og be med flere. Blir ingen voldsom tur, men hvis noen vil slenge seg på så kan jeg legge inn en litt festlig omvei.

Jeg jobber til 16:00 i dag og kjører sykkel på jobb så jeg drar rett fra jobb kl. 16:00 (Fredrikstad). Vi kan vel bli enige om å møtes på Solbergtårnet rasteplass ved E6 kl. 16:30 for den som vil bli med. Har jeg ikke hørt noe fra noen eller ser noen der kl. 16:00 så kjører jeg solo ;)

Her er Solbergtårnet rasteplass for den som lurer:
https://www.google.no/maps/place/Solber ... d11.163777

Jeg må ha svar enten på SMS (for dere som har nummeret mitt) eller via PM her i forumet innen kl. 15:30 i dag. Strømstad er vel en fin plass hvor det passer med en kaffe og litt dekksparking.

Så er det noen som vil henge seg på?
Sist redigert av Bjerknez den 28 jun 2016, 07:02, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Stensi
Innlegg: 24
Registrert: 25 mar 2016, 05:13
Motorsykkelen din: Honda VFR800X Crossrunner
Sted: Strömstad

Re: Harrytur i dag onsdag 28.juni?

Legg inn av Stensi »

Tirsdag idag. :) Jeg hadde gjerne hengt på idag, da jeg jobber til 1600 i Halden og så kjører hjem til Svealand. Desverre er det bilen for meg idag, da jeg skal hente ungene i barnehagen. :(

Du får ha en fin tur i solskinnet.
Motorsykler : Yamaha Rs100 78' , Suzuki Dr350 95' , Honda Xl700 Transalp 08', Honda XL1000 Varadero 08', Honda VFR800X Crossrunner 11'



Everyone is entitled to be stupid, but some abuse the privilege

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22952
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Harrytur i dag tirsdag 28.juni?

Legg inn av Bjerknez »

Hehe, takk for opplysningen. Feilen er nå rettet :thumleft

Den er grei. Vi får ha det til gode en annen dag :vs

Svar