Finnes det noen muligheter i denne forumprogramvaren å legge inn en liker eller tommelen opp knapp?
Er det på en del andre forum jeg er medlem på og synes det er veldig greit å ha.
Mange ganger kunne jeg tenkt å gi en tommel opp på et godt svar eller fordi jeg var enig med et innlegg.
Liker knapp
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Liker knapp
Ingen tommel opp ala Facebook. men vi har denneNomade skrev:Finnes det noen muligheter i denne forumprogramvaren å legge inn en liker eller tommelen opp knapp?
Er det på en del andre forum jeg er medlem på og synes det er veldig greit å ha.
Mange ganger kunne jeg tenkt å gi en tommel opp på et godt svar eller fordi jeg var enig med et innlegg.

Men jeg kan få sjekket om det finnes andre muligheter, som en egen knapp.
Spørsmålet har vært oppe tidligere her inne, men den gangen fant jeg ingen tommel opp add-on, mener jeg å huske...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Re: Liker knapp
Hadde vi ikke dette her før?
Eller blander jeg med et annet forum nå...
Eller blander jeg med et annet forum nå...
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013