Heisan
arcticviking og velkommen hit til oss på MCsiden.no
Selv har jeg brukt Held tekstil og skinnklær og vært sånn brukbart fornøyd med disse selv om de har hatt noen svakheter med sømmer hvor tråden har løsnet.
Men i all hovedsak har dette vært billige og bra kjøreklær.
Jeg har også tatt sjansen på kjøreklær fra Sharkspeed (Alive) og er rimelig godt fornøyd med
X-Tech jakka og bukse herfra.
Litt uheldig var jeg antakelig med jakka hvor del aom drar sammen glidelåsdelene knakk i to etter få gangers bruk. Åpenbart en produksjonsfeil og noe jeg aldri tidligere har opplevd på YKK glidelåser, som går for å være blant de beste.
Dette skjede på det innvendige regntrekket, som jeg fant ut at jeg sjelden eller aldri bruker likevel.
Det neste som skjedde var at disse håndtakene på jakkelommene løsnet uten at jeg brydde meg noe om det. Lommene med borelås åpnes og lukkes fint ut disse små håndtakene.
Utover dette er jeg godt fornøyd med denne jakka, som har mange luftelommer som fungerer veldig bra.
Litt stivt tekstilmateriale, men jakka virker solid.
Har ikke sjekket hvordan den er i regn siden jeg alltid bruker regndress utenpå i slikt vær.
Buksa er også bra, selv om jeg gjerne skulle sett en bedre løsning på lommene til knebeskytterne.
Uansett er dette rimelig klær som ser ut til å ha god kvalitet på det som er viktig; godt med beskyttelse, solide sømmer og tekstilstoff som virker robust.