Noen nattmennesker her?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
HeleneFS
Innlegg: 81
Registrert: 22 nov 2009, 02:35
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600
Sted: Oslo/Akershus

Noen nattmennesker her?

Legg inn av HeleneFS »

Jeg har desverre den uvanen at jeg blir kjempevåken om natten pleier å være våken til 06-07 om morgenen. Jeg studerer bare, så det er ikke verdens undergang at jeg sover på dagen, men det er veldig tungvindt.... Merker nå i eksamenstiden at jeg blir ekstra stresset og ekstra våken :-

Noen andre som har problemer med å sove om natten?
Mvh Helene

bicerman
Innlegg: 1
Registrert: 14 nov 2009, 19:37
Motorsykkelen din: Yamaha Virago 1100

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av bicerman »

Er oppe om morran,ja! Men du har hoppet i senga,skjønner jeg. :mc5

Ragnhild

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av Ragnhild »

Velkommen bicerman :) :-)
En fordel med et forum som dette er at det er åpent 24/7, slik at man kan droppe innom når man har anledning. Og det er ikke sjelden at det blir utveksla dype tanker om det meste i de sene nattetimer, og de kan jo være interessante også for de som ikke er oppe så sent at det begynner å bli tidlig.

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av Snill Vaffel »

Hapzen skrev:Jeg har desverre den uvanen at jeg blir kjempevåken om natten pleier å være våken til 06-07 om morgenen. Jeg studerer bare, så det er ikke verdens undergang at jeg sover på dagen, men det er veldig tungvindt.... Merker nå i eksamenstiden at jeg blir ekstra stresset og ekstra våken :-

Noen andre som har problemer med å sove om natten?

Søren at jeg ikke har sett dette da, slåt av Macén rundt kl 23 da det ikker er så mye aktivitet, men jeg er jo oppe frem til kl 0400 som regl og det har jeg hvert i natt også ](*,)
Får sjekke i natt igjen da om ikke Ole Lukkøye synes at det er min tur snart :8-[