Noen nattmennesker her?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
HeleneFS
Innlegg: 81
Registrert: 22 nov 2009, 02:35
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600
Sted: Oslo/Akershus

Noen nattmennesker her?

Legg inn av HeleneFS »

Jeg har desverre den uvanen at jeg blir kjempevåken om natten pleier å være våken til 06-07 om morgenen. Jeg studerer bare, så det er ikke verdens undergang at jeg sover på dagen, men det er veldig tungvindt.... Merker nå i eksamenstiden at jeg blir ekstra stresset og ekstra våken :-

Noen andre som har problemer med å sove om natten?
Mvh Helene

bicerman
Innlegg: 1
Registrert: 14 nov 2009, 19:37
Motorsykkelen din: Yamaha Virago 1100

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av bicerman »

Er oppe om morran,ja! Men du har hoppet i senga,skjønner jeg. :mc5

Ragnhild

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av Ragnhild »

Velkommen bicerman :) :-)
En fordel med et forum som dette er at det er åpent 24/7, slik at man kan droppe innom når man har anledning. Og det er ikke sjelden at det blir utveksla dype tanker om det meste i de sene nattetimer, og de kan jo være interessante også for de som ikke er oppe så sent at det begynner å bli tidlig.

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av Snill Vaffel »

Hapzen skrev:Jeg har desverre den uvanen at jeg blir kjempevåken om natten pleier å være våken til 06-07 om morgenen. Jeg studerer bare, så det er ikke verdens undergang at jeg sover på dagen, men det er veldig tungvindt.... Merker nå i eksamenstiden at jeg blir ekstra stresset og ekstra våken :-

Noen andre som har problemer med å sove om natten?

Søren at jeg ikke har sett dette da, slåt av Macén rundt kl 23 da det ikker er så mye aktivitet, men jeg er jo oppe frem til kl 0400 som regl og det har jeg hvert i natt også ](*,)
Får sjekke i natt igjen da om ikke Ole Lukkøye synes at det er min tur snart :8-[
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Gammelgutt

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av Gammelgutt »

Du skal itte sova bort sumernatta, glem det, det jo ikke sommer nå. Jeg var B-menneske tidligere men etter at jeg la om kosten for noen år siden har jeg blitt A-menneske. Så nettene blir brukt til soving. :gk

Cbr
Innlegg: 568
Registrert: 18 nov 2009, 13:57
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
Sted: Rogaland

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av Cbr »

Jeg vrir døgnet ja. Etter jobb er minst stressfullt da jeg ikke trenger å se på klokka, så blir oppe sent. Men ikke til 6-7, som regel rundt 2 holde for meg. Om natten er det jeg føler meg mest i form når jeg jogge. Har sikkert med at gjennomsnitts tempraturen min er høy å at det er kaldere på natta. Liker fullmånen av en merkelig grunn.

Brukeravatar
HeleneFS
Innlegg: 81
Registrert: 22 nov 2009, 02:35
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600
Sted: Oslo/Akershus

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av HeleneFS »

Hehe, godt å høre jeg ikke er alene, men jeg er kanskje mer den ekstreme typen. Nå er klokken 04:17, gubben ligger på sofaen og snorker, og det har han gjort siden 01:00. Jeg derimot er i toppform, ser på Animal Planet og tok nettopp oppvasken her (Er ikke min leilighet, så er egentlig ikke min oppvask heller, hehe)....

I går (lørdag) la jeg meg kl 08:00 om morgenen. Hadde vært på julebord, men var ikke dritings eller noe slikt, men gubben derimot, han var rangle-full og klarte å spy ut hele soverommet (sengen, dynen, gulvteppet og over hele dressen sin), så jeg reiv han i håret, inn på badet, pusset tennene og slang han på 3-seteren med et teppe over seg. Så lukket jeg døren til soverommet og tenkte i mitt stille sinn "ikke faen om jeg vasker det der". Så eg dro hjem til meg sjøl. La igjen en meget utrivelig lapp da... haha... Og etter en slik ubehagelig episode så hjalp ikke engang alkoholen meg å sove, jeg lå og så TV til tidlig om morran. Heldigvis fikk han besøk av sin mor på lørdagen og hun vasket soverommet, stakkars dame :lol
Mvh Helene

Cbr
Innlegg: 568
Registrert: 18 nov 2009, 13:57
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
Sted: Rogaland

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av Cbr »

Uffda. Han får vel bra hangover da, straff nok det. Ikke så annledning lenger til å feste jeg, men første gange jeg sko prøve å bli full ble det pizzalaging rundt omkring på hotell rommet jeg og 2 kamerater hadde på Tenerife. Hva da veldig alvorligt dårlig i 2 dager, eneste så hjalp hva å ligge i havet. Kameratene hva ikke blie. Aldri mer Jegermeister.

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av Snill Vaffel »

Hapzen skrev:Hehe, godt å høre jeg ikke er alene, men jeg er kanskje mer den ekstreme typen. Nå er klokken 04:17, gubben ligger på sofaen og snorker, og det har han gjort siden 01:00. Jeg derimot er i toppform, ser på Animal Planet og tok nettopp oppvasken her (Er ikke min leilighet, så er egentlig ikke min oppvask heller, hehe)....

I går (lørdag) la jeg meg kl 08:00 om morgenen. Hadde vært på julebord, men var ikke dritings eller noe slikt, men gubben derimot, han var rangle-full og klarte å spy ut hele soverommet (sengen, dynen, gulvteppet og over hele dressen sin), så jeg reiv han i håret, inn på badet, pusset tennene og slang han på 3-seteren med et teppe over seg. Så lukket jeg døren til soverommet og tenkte i mitt stille sinn "ikke faen om jeg vasker det der". Så eg dro hjem til meg sjøl. La igjen en meget utrivelig lapp da... haha... Og etter en slik ubehagelig episode så hjalp ikke engang alkoholen meg å sove, jeg lå og så TV til tidlig om morran. Heldigvis fikk han besøk av sin mor på lørdagen og hun vasket soverommet, stakkars dame :lol

Fy F.... Da hadde jeg kikka ja, få flaut å la mor vaske opp :knegg
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av Snill Vaffel »

Da er det min tur til å sitte oppe på natten IGJENN begynner å bli litt lei av dette nå, i tillegg har jeg tatt sove pille ](*,)

Nå går jeg riktig nok en del nattevakt men trenger får fasan ikke gjøre det hjemme :ills

Er det noen oppe som vill chatte litt....
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av Snill Vaffel »

Ikke en eneste en her ine nå gitt.... får prøve igjen da.. :sover
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37887
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av AJ »

Er da innom som vidt det er jeg, da... :) :-)
Men kjenner at jeg begynner å bli trøtt, ja... :sleepy
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av Snill Vaffel »

ÅÅÅ Er du her altså, så flott :D :-D
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37887
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av AJ »

Men så forsvant du...
Ja, ja...
Det er jo snart leggetid uansett... :-
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
HeleneFS
Innlegg: 81
Registrert: 22 nov 2009, 02:35
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600
Sted: Oslo/Akershus

Re: Noen nattmennesker her?

Legg inn av HeleneFS »

wooops, klarte å sovne til kl 23 i går jeg :=D>

Meeeeen, våkna kl 03 og var helt våken, men klarte å tvinge meg til å sove til kl 06....... Skjønner ærlig talt ikke hva som skjer, før kune jeg sove hele natten og til laaaangt på dag.
Mvh Helene

Svar