dypen skrev: ↑12 sep 2023, 19:34
Lading av batteri og klargjøring før årets første tur med «gutten» KZ900, kjørte 14 - 15 mil i kveld og det funker veldig bra
Nå som KZ900'en er kjøreklar er det kanskje på tide med en ekte retro og moderne retro tur med nettopp KZ900 og en "ultra"moderne Moto Guzzi V7 850 Special i løpet av september ?
Rundkiosken på Gjøvik kan jo være et alternativ...
Eller hva med Vormsund nå på onsdag?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her. Eller denne Spleisen.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
dypen skrev: ↑12 sep 2023, 20:10
I morgen skal jeg til Hamar men vi kan forsøke Rundkiosken på Gjøvik på torsdag @AJ Følger med på været så avtaler vi eventuell tid for avgang
Den er god, da ser vi det an på torsdag .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her. Eller denne Spleisen.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT
x - 10 BMW K1300 GT
x - 18 BMW R1200 GS
dypen skrev: ↑15 sep 2023, 20:45
Helt klart, en sekser er ikke det verste men denne er det bare en av i verden så våre muligheter er mikroskopiske. Derimot en K1600
Nå prekær vi - 2018 med 27K på telleren
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT
x - 10 BMW K1300 GT
x - 18 BMW R1200 GS
dypen skrev: ↑15 sep 2023, 20:45
Helt klart, en sekser er ikke det verste men denne er det bare en av i verden så våre muligheter er mikroskopiske. Derimot en K1600
Nå prekær vi - 2018 med 27K på telleren
For stor og tung og med alt for mange sylindre, @Tore L ...
Her er sykkelen du fortjener og som utvilsomt vil gi deg massevis av MC-kjøreglede!
850 spec 23.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her. Eller denne Spleisen.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
dypen skrev: ↑15 sep 2023, 20:45
Helt klart, en sekser er ikke det verste men denne er det bare en av i verden så våre muligheter er mikroskopiske. Derimot en K1600
Nå prekær vi - 2018 med 27K på telleren
For stor og tung og med alt for mange sylindre, @Tore L ...
Her er sykkelen du fortjener og som utvilsomt vil gi deg massevis av MC-kjøreglede!
850 spec 23.jpg
Man kan jo ha to i Garasjen AJ
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT
x - 10 BMW K1300 GT
x - 18 BMW R1200 GS
dypen skrev: ↑15 sep 2023, 20:45
Helt klart, en sekser er ikke det verste men denne er det bare en av i verden så våre muligheter er mikroskopiske. Derimot en K1600
Nå prekær vi - 2018 med 27K på telleren
For stor og tung og med alt for mange sylindre, @Tore L ...
Her er sykkelen du fortjener og som utvilsomt vil gi deg massevis av MC-kjøreglede!
850 spec 23.jpg
Tja 40 kg lettere enn Electraen jeg hadde og høyst sannsynligvis mye mere lettkjørt.
Mer enn det dobbelte av effekten og mye høyere dreiemoment gjør at man slipper å geare hele tida
Ikke Rundkiosken i kveld … Demontert og vaska gaffelbeina jeg kjøpte, da er det bare og rigge opp stor-bordet og fullføre jobben. Må kanskje polere nedre gaffelbeina før montering …
DCB64D07-FF12-45C5-AC97-F71934FBB762.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
dypen skrev: ↑28 sep 2023, 18:58
Ikke Rundkiosken i kveld … Demontert og vaska gaffelbeina jeg kjøpte, da er det bare og rigge opp stor-bordet og fullføre jobben. Må kanskje polere nedre gaffelbeina før montering …
Er ikke dette sånn fin vinter jobb for deg med kjempefin garasje og holde på i?