Den bøylen? som er festet med skruen er den fast en annen plass - kan du ta bildet fra annen vinkel?
Om du kan bevege bøylen med skruen når du skal prøve neste gang så vil det også være med på å hjelpe.
Jeg hadde , som er sakt tidligere - lagd et spor og lagd et verktøy som passet i sporet. Smurt først med olje . Så bruker jeg som standard ved vanskelige skruer - ta hammer`n og gi denne et eller tre drabelige slag - om sekskanthullet hadde vært der så hadde jeg satt i en umbraconøkkel og brukt hammeren på den. Slaget vil , ved rust og irr komprimere belegget og festet slipper- og du får en sjangs til å løsne skruen.
For meg ser montasjen ut som en blanding av galvanisert stål - eloksert alu og aluminimum - oppskrifta på oksydering og lock-tight funksjon.
Jeg ville ha hatt noen til å hjelpe for å holde ratt - slik at du kan slå - skal ikke være farlig for andre deler - men du må ha et mothold - altså at noen holder den delen i ro. Om du ikke får det løst på et par -tre forsøk så kan man prøve å fryse bolten -- alt dette før du prøver å bore ut-
Om du må bore så prøv med et hull som tilslutt blir 2 mm mindre enn bolten og sett i en "skrueutrekker" - går det da ikke så er siste løsning å bore /file så du får delt bolten.
Tålmodighet må du ha--- og ta deg tid - la oljen jobbe - gjerne i flere dager.
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..