Dunlop Sportmax Roadsmart III 120/70 ZR17 TL (58W) forhjul

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Spiff
Innlegg: 33
Registrert: 18 apr 2010, 12:45
Motorsykkelen din: Honda VFR Vtec 2002

Dunlop Sportmax Roadsmart III 120/70 ZR17 TL (58W) forhjul

Legg inn av Spiff »

Noen som trenger et helt nytt dekk? Var dum nok til å bestille komplett dekksett fra Dekkonline før jeg leste andres erfaringer. I likhet med andre har jeg etter langt om lenge, og etter å ha avbestilt begge dekkene, nå mottatt ett dekk. Nå har jeg allerede fått nye dekk montert og trenger ikke dette. Har prøvd å få det returnert men å kommunisere med tyskere som bruker google translate for å kommunisere er bortkastet tid.

Uansett så har jeg følgende dersom noen har bruk for:

Dunlop Sportmax Roadsmart III 120/70 ZR17 TL (58W) forhjul

Betalte Kr 1487,- er åpen for bud.
Dekk2.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Dunlop Sportmax Roadsmart III 120/70 ZR17 TL (58W) forhjul

Legg inn av rolf-arne »

Hadde tatt det tvert- men har 18" hjul fremme , sorry
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Spiff
Innlegg: 33
Registrert: 18 apr 2010, 12:45
Motorsykkelen din: Honda VFR Vtec 2002

Re: Dunlop Sportmax Roadsmart III 120/70 ZR17 TL (58W) forhjul

Legg inn av Spiff »

17 eller 18". Det er ikke størrelsen det kommer an på har jeg hørt! :lol Men nå fikk jeg beskjed fra en bekjent som kjenner en som vet om en som mener han kan bruke dekket så da ordnet det seg. :twothumbs:

Svar