Ung igjen på MC - men skrøpelig vedlikeholdt. Sprinter -MC-garasjetråd.

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Ung igjen på MC - men skrøpelig vedlikeholdt. Sprinter -MC-garasjetråd.

Legg inn av rolf-arne »

mekkern skrev: 16 mar 2022, 20:50 Stusser litt på den videoen-hvordan "kjøres den ut"?skal man slakke den litt og så dytte den en bit for så slakke litt og dytte? når den har kommet et stykke så går det vel mer av seg selv nedover. :-k

nei tror nok jeg fortsatt bruker buet rampe og el-vinsj.. :prf
Det er mulig at du ser noe som jeg ikke ser- men det funker slik du sier til slutt - Det eneste som må legges til er at forhjulet - låses på vogge som winsjes opp.
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Ung igjen på MC - men skrøpelig vedlikeholdt. Sprinter -MC-garasjetråd.

Legg inn av rolf-arne »

Litt gjort i dag, dreid hjul til vogna... gikk med 4 tima, en del kaffe drikking og rydding....

No er planen spikra...no er det bare å bygge... , men gikk jo tom for tråd i går så enten må jeg vente på ny rull eller bytte stømpe og munnstykke, til 1,2 mm... hmmBildeBilde

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Svar