Spaniatur - på eget hånd

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Spaniatur - på eget hånd

Legg inn av rolf-arne »

THagen80 skrev:
Zerocool1984 skrev: 17 jun 2022, 20:37 Hei igjen folkens, og takk for gode tilbakemelding :)

Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en GS1250.

Turen blir i såfall fra Oslo til et sted mellom Alicante og Valencia.

Vil helst bo på hotell på veien, men kan det være en stressende ferie dersom jeg ikke bestiller hotell på forhånd og stopper der jeg føler for det? Kan hende ene dagen jeg orker 500 km, neste dag 400 km etc.. Altså at jeg stopper et sted og finne overnattingssted..
Da jeg dura rundt i Europa så brukte jeg bare booking.com appen. Starta turen i ca retning på morgenen, kjente på formen når jeg stoppa for lunsj ca midt på dagen og sjekka appen for bosteder etter hvor langt jeg kjente at jeg kunne orke å kjøre. Det funka snus hver eneste dag.
Gjorde det på samme måte i fjor...funke som bare det... bestilte fra 4-5 timer før til jeg stod på "trappa"

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Svar