Så da er adv sykkel med i vurderingen? Eller tenker du fremdeles på Tracer?
(Som fremdeles er en fantastisk sykkel)
Så da er adv sykkel med i vurderingen? Eller tenker du fremdeles på Tracer?
Oj, oj, oj, kjempeskummelt MÅ ikke prøvekjøre GS, sjansen er da stor for at ender opp med én...
Må si at en ducato V2 frister veldig men det skremmer meg at det er 100 mil til er verksted, men om jeg skal tro alt jeg leser på nett er det ikke et problem, da det er lite feil på disse. problem nr er å få prøvd enSilverSmurfer skrev: ↑06 aug 2022, 21:58Så da er adv sykkel med i vurderingen? Eller tenker du fremdeles på Tracer?
(Som fremdeles er en fantastisk sykkel)
lazyboy skrev: ↑06 aug 2022, 23:08 Noen av oss kjøper sykkel etter hvordan di leverer i daglig bruk. Noen kjøper sykkel etter hvordan den ser ut på stripa i Fredrikstad eller Hjemme i garasjen.
Mitt beste tips til deg ved sykkelbytte er og prøve så mange modeller som mulig, uten og tenke på Utseende og kategori , kanskje den du minst hadde lyst på krysser av flest bokser for deg..
Mange av mine «beste» sykler var dem jeg hadde minst tro på ved prøvekjøring.
Den har nå også fungert utmerket på min drøye 300 mils sommertur i både sol og regn. Jeg har til og med kjørt på grus med den. Den mest behagelige langtursykkelen jeg hatt så langt. Men noen offroader er det ikke selvsagt.lazyboy skrev: ↑06 aug 2022, 23:08 Noen av oss kjøper sykkel etter hvordan di leverer i daglig bruk. Noen kjøper sykkel etter hvordan den ser ut på stripa i Fredrikstad eller Hjemme i garasjen.
Mitt beste tips til deg ved sykkelbytte er og prøve så mange modeller som mulig, uten og tenke på Utseende og kategori , kanskje den du minst hadde lyst på krysser av flest bokser for deg..
Mange av mine «beste» sykler var dem jeg hadde minst tro på ved prøvekjøring.
Husqvarna Norden er identisk med KTM 890 Adventure. Det er bare det ytterste ytre som er litt forkjellig. KTM er produsert av KTM AG, som har hovedkontor i Mattighofen i Østerrike, og eier merkene KTM og Gasgas, og siden 2013 også har eid Husqvarna. KTM AG har vært eid av Pierer Mobility Group siden 1992.Ketil skrev: ↑06 aug 2022, 16:52 Norden ser også veldig bra ut og den har også fått svært god kritikk for å fungere bra både på og utenfor asfalten. Men det har også kommet meldinger om dempere og andre komponenter med feil, så her har Husqvarna kanskje ikke vært like nøye med kvalitetsarbeidet. KTM er jeg også skeptisk til, i alle fall når det er langt til forhandler og verksted.
Det er ikke noe galt med GSA 1250 eller andre lignende sykler. Slik jeg ser det er det et perfekt verktøy som løser de fleste oppgaver og nettopp derfor kjøper folk dem.
Godt dette ikke er fasiten.lazyboy skrev: ↑06 aug 2022, 23:08 Noen av oss kjøper sykkel etter hvordan di leverer i daglig bruk. Noen kjøper sykkel etter hvordan den ser ut på stripa i Fredrikstad eller Hjemme i garasjen.
Mitt beste tips til deg ved sykkelbytte er og prøve så mange modeller som mulig, uten og tenke på Utseende og kategori , kanskje den du minst hadde lyst på krysser av flest bokser for deg..
Mange av mine «beste» sykler var dem jeg hadde minst tro på ved prøvekjøring.
HELT enigsimpson skrev: ↑07 aug 2022, 06:39Godt dette ikke er fasiten.lazyboy skrev: ↑06 aug 2022, 23:08 Noen av oss kjøper sykkel etter hvordan di leverer i daglig bruk. Noen kjøper sykkel etter hvordan den ser ut på stripa i Fredrikstad eller Hjemme i garasjen.
Mitt beste tips til deg ved sykkelbytte er og prøve så mange modeller som mulig, uten og tenke på Utseende og kategori , kanskje den du minst hadde lyst på krysser av flest bokser for deg..
Mange av mine «beste» sykler var dem jeg hadde minst tro på ved prøvekjøring.
Hadde ALDRI kjøpt en sykkel som ikke jeg synes så fin ut. Ikke om den kunne ta meg til månen engang.
At flertallet kjøper GS fordi den tar deg jorda rundt på alle slags veier tviler jeg på. De aller fleste av de har ikke rullet på grus engang.
For veldig mange er det status å kjøre GS. Ikke at jeg helt skjønner hvorfor.
Er vel ingen fasit på kjøp av sykkel.simpson skrev: ↑07 aug 2022, 06:39Godt dette ikke er fasiten.lazyboy skrev: ↑06 aug 2022, 23:08 Noen av oss kjøper sykkel etter hvordan di leverer i daglig bruk. Noen kjøper sykkel etter hvordan den ser ut på stripa i Fredrikstad eller Hjemme i garasjen.
Mitt beste tips til deg ved sykkelbytte er og prøve så mange modeller som mulig, uten og tenke på Utseende og kategori , kanskje den du minst hadde lyst på krysser av flest bokser for deg..
Mange av mine «beste» sykler var dem jeg hadde minst tro på ved prøvekjøring.
Hadde ALDRI kjøpt en sykkel som ikke jeg synes så fin ut. Ikke om den kunne ta meg til månen engang.
At flertallet kjøper GS fordi den tar deg jorda rundt på alle slags veier tviler jeg på. De aller fleste av de har ikke rullet på grus engang.
For veldig mange er det status å kjøre GS. Ikke at jeg helt skjønner hvorfor.
Er vel LITT som med bil. Men kanskje ikke så utbredt i MC miljøet da MC koster ganske lite i forhold og flere har råd til dem. Men allikevel så ser man at folk flest starter i det billige hjørnet som fersk MC'ist. For så og på sikt erfare forskjellene når man velger noe dyrere.FredrikE24 skrev: ↑07 aug 2022, 10:45 Er det så status med disse GSene da? Om man liker en sykkel bedre enn et utvalg av andre modeller så ender man naturlig nok opp med den man liker best. Jeg tenker det er slik for de fleste motorsykkeleiere, så vekter man ulike ting forskjellig.