Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av Bjerknez »

raster skrev: 24 jan 2023, 15:55 Går krem for hemorider og flatlus ut på dato? Det går mye av dette i MC sesongen har jeg hørt.
Det vet jeg ikke, men alt av medisiner og kjemikalier går vel it på dato en gang...

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av AJ »

raster skrev: 24 jan 2023, 15:55 Går krem for hemorider og flatlus ut på dato? Det går mye av dette i MC sesongen har jeg hørt.
:knegg
Den slags remedier har man så langt greid å ikke ha behov for...
Men! jeg slang på en bestilling av en boks "Anti Monkey Butt Powder" boks på et varekjøp jeg gjorde på XLMoto (tror jeg det var... :-k ) for å komme akkurat over prisgrensa for fraktfri forsendelse.
Dette pulveret skal visstnok være "Ideal for butt busting activities such as motorcycling, bicycling, horseback riding" osv. osv. iflg produsenten.

Ble altså kjøpt for å unngå portoutgifter som overskred Monkey Butt kostnaden og har så langt ikke hatt behov for å prøve det. Men det skal jeg jammen gjøre straks 2023 sesongen legger til rette for langtur :crazy: :
monkeybutt.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av Bjerknez »

Haha, ikke akkurat det remediet jeg hadde satt fremst i kosmetikkskapet :lol

Brukeravatar
hansiver
Innlegg: 203
Registrert: 23 mar 2022, 03:35
Motorsykkelen din: Kawasaki Versys 650 2018
Sted: Buriram Thailand. Norge - Hurum

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av hansiver »

Ble altså kjøpt for å unngå portoutgifter som overskred Monkey Butt kostnaden og har så langt ikke hatt behov for å prøve det. Men det skal jeg jammen gjøre straks 2023 sesongen legger til rette for langtur :crazy: :
Ser den inneholder pudder. Her i varme strøk er pudder i underbuksa ganske nødvendig når det er på det varmeste. Uten så blir man ganske så sår av svette. Nå er det vinter her i Thailand så for denne helgens tur lar jeg pudderoksen være hjemme. Da jeg kjørte mc i Norge hadde jeg ikke det problemet :)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av Bjerknez »

Merker det skal veldig mye til før jeg dypper nøttene i pudder. Blir man sår eller too hot etter en dagstur her hjemme i Norge så mener jeg problemet sitter andre steder.

Enten så har man overvurdert sine egne evner til å kjøre langt på to hjul, eller så har man en sal eller sittestilling som ikke er optimal, eller så har man et medisinsk problem.

Så lenge man får tilgang til en dusj hver dag så ser jeg ikke problemet. Pudder er liksom noe jeg forbinder med helt andre ting.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av Bjerknez »

Det er ikke noe Axe her i gården vertfall :)
732AE234-9A26-451B-ADE8-41BC24139D77.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av Bjerknez »

Jeg har for vane og gå veldig inn for enkelte ting i korte perioder og kan sitte timesvis i flere uker og saumfare ting og tang. Jeg snakker her om parfyme denne gangen da jeg for noen dager siden trengte og ruste opp parfymesamlingen. Ja, jeg har til og med vært i butikker og luktet på dem. Det er sikkert min måte og takle PMS på....?

Nå er det jo strengt tatt svært få parfymer som lukter "dritt". Alt funker. Men vi har jo alle våre preferanser på hva vi liker og hva hensikten er med å bære parfymen.

Derfor har jeg etter en god del research og testing valgt de fire parfymene over og her er en litt røff forklaring på hvorfor det ble akkurat disse.

For det første, de to som skiller seg mest ut fra hverandre av disse fire og som regelrett befinner seg på hver sin side av det jeg kaller "søt" og "frisk" skalaen er Armani YOU Intense. Denne er helt rå for dem som liker en søt sterk lukt. Denne er ganske sterk og kanskje sterkeste av dem alle når det kommer til varighet. En typisk "ut på byen"-parfyme. Dette er den parymen som overrasket meg mest.

Den friskeste av alle sammen som befinner seg i den motsatte enden er den kjente Armani Acqua Di Gio Parfume. Lille broren til denne som er uten parfyme er verdens mest solgte parfyme (ALL TIME) og Parfyme versjonen er en forbedret og sterkere versjon av denne. Det er denne du kjøper hvis du er usikker på hvilken pafyme du skal ha. Den funker til alt. Helt rå!

Så har man Dior Sauvage Parfume. Dette er en mer subtil variant av Armani YOU Intense. Litt annen duft, ikke fullt så søt, men den befinner seg midt i mellom de to førstenevnte. En veldig god allrounder jeg liker godt.

Dolce Gabbana The One Parfume er frskere og mer "fruktig" versjon av Dior Sauvage.

Skal man bare ha EN parfyme, velg Acqua Di Gio Parfume. Skal man ha to som skiller seg fra hverandre, så er Acqua Di Gio Parfume og Armani YOU Intense to sikre vinnere. De to siste kjøper man hvis man ha noe i mellom de to førstnevnte.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av Bjerknez »

Det finnes parfymer jeg absolutt ikke liker, og det er trolig fordi jeg forbinder dem med noe annet. Paca Rabbane One Million, Farenheit og Old Spice er tre parfymer jeg regelrett hater. Det lukter bare gammel gubbe og jeg jeg vet min far hadde disse. (hvil i fred). jeg fikk en av han en gang for veldig mange år siden, men jeg kastet den faktisk i søpla.

Lukta er ikke vond, men dem er bare så inn i gampen utdatert og dem lukter bestefar.

mcb9100
Innlegg: 8
Registrert: 08 mai 2014, 15:06
Motorsykkelen din: Honda CB750 1996

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av mcb9100 »

Domino skrev: 24 jan 2023, 11:58 Coop Extra har faktisk begynt å selge barberhøvler av "klassisk" modell fra Gillette. Med blader og ymse produkter.
Har fulgte tråden, veldig interessant. Jeg ble også litt fristet til å prøve på nytt en "gammeldags" barberingshøvel. Jeg var innom Coop Extra her i nærheten og falt for en Gillette modell, den kommer med 5 blader inkludert, tror den var kr175. Fungerer veldig fint. For et par dager siden var jeg innom butikken igjen og de har nå omorganisert litt og alle Gillette høvlene var samlet i en kurv til kr50/stk. Andre Gillette produkter er fortsatt på hyllene. Jeg vet ikke hva det kan betyr. Jeg kjøpte en til høvel for å ha som reserv men jeg tror de er ganske uslittelige. I dag så jeg at alle høvlene var borte så det kan tyde på at det er en interesse for dem i mitt nabolag.

Da jeg var i militæret i 1978 i et land langt borte fikk vi utdelt som feltutstyr en av disse type høvlene. Kvaliteten var ganske dårlig som jeg husker og det var forventet at vi skulle bruke dem hverdag. Heldigvis hadde jeg veldig lite ansiktshår som 18 åring så jeg slapp å måtte barbere meg hverdag før inspeksjon. Jeg har ikke brukte en sånn i over 40 år, det har vært masse engangshøvler opp gjennom årene. Jeg gleder meg nå å begynne igjen med en "old school" barberingshøvel.

lazyboy
Innlegg: 240
Registrert: 02 mai 2010, 19:02
Motorsykkelen din: Bmw gsa 1250 2020

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av lazyboy »

Bjerknez skrev: 27 jan 2023, 06:10 Det finnes parfymer jeg absolutt ikke liker, og det er trolig fordi jeg forbinder dem med noe annet. Paca Rabbane One Million, Farenheit og Old Spice er tre parfymer jeg regelrett hater. Det lukter bare gammel gubbe og jeg jeg vet min far hadde disse. (hvil i fred). jeg fikk en av han en gang for veldig mange år siden, men jeg kastet den faktisk i søpla.

Lukta er ikke vond, men dem er bare så inn i gampen utdatert og dem lukter bestefar.
Fatternˋn brukte først Aqua velva og senere Lagerfeldt. Bestefatterˋn brukte Old Spice.
I motsetning til deg forbinder jeg disse med gode minner, så når jeg lukter dem løper tankene umiddelbart til barndommen og gode minner.
Bruker dog sjøl ingen av disse.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av Bjerknez »

Gode minner om fattern ja, men ikke noe mer, som jeg skrev :)

Online
BjørnSover
Innlegg: 385
Registrert: 01 des 2020, 21:34
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Sted: Stavanger

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av BjørnSover »

Bjerknez skrev: 27 jan 2023, 06:10 Det finnes parfymer jeg absolutt ikke liker, og det er trolig fordi jeg forbinder dem med noe annet. Paca Rabbane One Million, Farenheit og Old Spice er tre parfymer jeg regelrett hater. Det lukter bare gammel gubbe og jeg jeg vet min far hadde disse. (hvil i fred). jeg fikk en av han en gang for veldig mange år siden, men jeg kastet den faktisk i søpla.

Lukta er ikke vond, men dem er bare så inn i gampen utdatert og dem lukter bestefar.
Å STATAN. Svigerfar bruker ‘Old Spice’. Og så sinnsykt mye. Når han har gitt kona/ungene en klem lukter det dritt til alle har vasket seg.

Noen gamle tanter bader også i parfyme som jeg kan bli uvel av i f.eks heis.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av Bjerknez »

Haha enig :)

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 4705
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Sted: Nordre Follo

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av FredrikE24 »

Old spice kjøper jeg til kompiser på kødd. Det lukter friskt kan man si.
Jeg synes selv ikke lukta er så verst, men bruker det ikke.

Kjører noe Bvlgari Aqva og noe Le Labo Santal 33 greier. Sistnevnte lurer jeg på om egentlig like godt egner seg for damer, men får mye skryt for den da..

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Den "hemmelige" feminine tråden for ekte mannfolk!

Legg inn av Bjerknez »

Siste pilen før hjemreise :)
413DC245-46B3-44DE-97F6-CA113CB34DE5.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar