Alternativ til BMW Navigator VI

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
BjørnSover
Innlegg: 385
Registrert: 01 des 2020, 21:34
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Sted: Stavanger

Alternativ til BMW Navigator VI

Legg inn av BjørnSover »

Navigator VI er gammel og kjent for dårlig kvalitet. Nå har jeg ‘forberedelse for gps’ på sykkelen - og liker å kunne styre GPS fra wonder wheel.

Hva er det beste alternativet til Navigator VI? Jeg vet BMW har lansert smartphone cradle og et kick starter prosjekt WunderLINQ - begge kneppes inn i GPS holder og kam vise data fra sykkel og gps.

Er det noen på forumet som har erfaring med disse? Er det andre alternativ?

Pr i dag bruker jeg BMW connected på mobil for navigering. Bruker litt podcast, Spotify og telefon. Vet ikke egentlig hvor mye jeg savner mc data inn i mobilen - så kanskje jeg forsøker å løse et problem jeg ikke har ??? :lol

Brukeravatar
Gammelsmurfen
Innlegg: 1276
Registrert: 09 nov 2020, 19:05
Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022

Re: Alternativ til BMW Navigator VI

Legg inn av Gammelsmurfen »

Den cradle-saken som kom er i følge veldig mange en skuffelse i forhold til prisen, jeg har den ikke og skal heller ikke ha den.
Den skal visst heller ikke være særlig solid bygget og jeg vil heller ikke få ristet i filler telefonen.
Jeg for min del klarer meg fint med BMW Connected og den navigasjonen man får via TFT og/eller tale.

Det er en gruppe på facebook angående denne og ting rundt https://www.facebook.com/groups/195190591351953
Kanskje den kan gi deg noe nyttig info i denne sammenhengen.

BjørnSover
Innlegg: 385
Registrert: 01 des 2020, 21:34
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Sted: Stavanger

Re: Alternativ til BMW Navigator VI

Legg inn av BjørnSover »

Da høres det it som det er samme gjeng som har hatt ansvar for Navigator som har fått ansvar for connected cradle.

Jeg har sett video av hvordan telefon festes til connected cradle - det ser ikke helt bra ut.

Svar