Anyway, jeg var å handla kjøreutstyr med ugla i går og endte opp med alt utenom støvler/sko. Hun har tidligere vært ganske stor i hele kroppen, og har fortsatt ganske store legger(blir sterk av å bære, si).
Vi var på AGM og prøvde et par-tre forskjellige støvler/sko, men prisen ble fort kanskje hakket over det hun skulle ønske. Han som hjalp oss der hadde et forslag til noen Oxford-damestøvler som pleide å fungere for folk med større legger, men de var akkurat i knappeste laget de også. Et alternativ er herrestøvler, men vet ikke om det hjelper så mye når man er ned i størrelse 38-39.
Det mest nærliggende akkurat nå er å gå for lave sko isteden, men jeg tenker jo at det er bedre beskyttelse både mot vær og vind, og ved uhell, med støvler. Så det jeg lurer på er om noen har noen tips til støvler som kan fungere? Eller skal vi bare gå for sko-typer frem til leggene har blitt med på nedskaleringen?
Hun skal forøvrig bare sitte bakpå enn så lenge, men tenker at jeg klarer å lure henne til å ta lappen etterhvert om det faller i smak