2020 Suzuki DL1050XT selges *SOLGT*

Her kan du legge ut salgsannonse på sykkelen din.
Svar
JohannesD
Innlegg: 13
Registrert: 15 nov 2020, 00:22
Motorsykkelen din: V Strom 650

2020 Suzuki DL1050XT selges *SOLGT*

Legg inn av JohannesD »

Hei!

Jeg plukket opp denne for kun et par mnd siden hos Speed MC i Sandefjord. Pga noe uventet må jeg selge (ikke bekymre deg, jeg har flere ;) )

Sykkelen har fulgt service og kommer med stemplet servicebok. Ble gjort stor ventilservice rett før jeg hentet den.

27k på telleren, nytt fremhjul og klosser foran. Jeg har satt på radiatorbeskytter.

Jeg ga 145k. Sideveskene og toppboks med tilhørende rack følger ikke med, ellers er sykkelen identisk. De brune klistremerkene foran på tanken har jeg og tatt av, sånn at hele sykkelen er sort. Skal få lagt ut bilder av sykkelen asap, bildene vedlagt er fra annonsen til Speed.

XT modellen av storebror v strom kommer med cruisecontroll, midtstøtte, varmeholker, justerbar vindskjerm og veltebøyler rundt motoren.

Jeg tenker 135k er en god pris. Fremdeles halvannet år igjen av garantitiden til Suzuki. Sykkelen står i Kristiansand, jeg kan eventuelt kjøre den til Oslo for overtakelse mot kompensasjon.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar