Øvelseskjøring i Drammen.

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
ThorA.Å.
Innlegg: 3
Registrert: 14 apr 2024, 17:59
Motorsykkelen din: Daelim Daystar vl 125cc 2008

Øvelseskjøring i Drammen.

Legg inn av ThorA.Å. »

Er det noen som har mulighet å øvekjøre med meg?
Jeg heter Thor, og jeg er 16 år gammel og ønsker å ta A1-lappen, og jeg holder til i Drammen. :-) Jeg har alt av utstyr, inkludert L-vest, intercom, og egen motorsykkel som har vært nylig på service. Jeg har mye erfaring med å kjøre bil med manuell girkasse, har kjørt omtrent hverdag med manuell bil i nesten et år nå, så kan godt mekanikken.

Jeg har fullført mc-grunnkurs og hatt rundt 11 kjøretime hos wright. Men det hadde hjulpet enormt å kunne øvekjøre med noen privat, og ettersom prisen for en 45 minutter kjøretime koster 1040kr og jeg er en fattig student.

Jeg veit at betaling ække lovlig, men... Jeg kan betale med en iskrem eller spandere en pizza. 👍🏻

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22938
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Øvelseskjøring i Drammen.

Legg inn av Bjerknez »

ThorA.Å. skrev: 14 apr 2024, 18:22 Er det noen som har mulighet å øvekjøre med meg?
Jeg heter Thor, og jeg er 16 år gammel og ønsker å ta A1-lappen, og jeg holder til i Drammen. :-) Jeg har alt av utstyr, inkludert L-vest, intercom, og egen motorsykkel som har vært nylig på service. Jeg har mye erfaring med å kjøre bil med manuell girkasse, har kjørt omtrent hverdag med manuell bil i nesten et år nå, så kan godt mekanikken.

Jeg har fullført mc-grunnkurs og hatt rundt 11 kjøretime hos wright. Men det hadde hjulpet enormt å kunne øvekjøre med noen privat, og ettersom prisen for en 45 minutter kjøretime koster 1040kr og jeg er en fattig student.

Jeg veit at betaling ække lovlig, men... Jeg kan betale med en iskrem eller spandere en pizza. 👍🏻
A1 lappen som 16 åring? Mener du lettmotorsykkel?

Jajo82
Innlegg: 335
Registrert: 11 nov 2016, 19:53
Motorsykkelen din: Triumph tiger 1200 rally pro 2022
Sted: Sarpsborg

Re: Øvelseskjøring i Drammen.

Legg inn av Jajo82 »

A1 er lettsykkel det

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22938
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Øvelseskjøring i Drammen.

Legg inn av Bjerknez »

Jajo82 skrev: 14 apr 2024, 20:54 A1 er lettsykkel det
Ahh, selvsagt er det det :redface

Beklager :redface

Svar