Har noe "falt ut" etter siste oppdatering?

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41394
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Har noe "falt ut" etter siste oppdatering?

Legg inn av AJ »

Det kan se ut som at "Rediger innlegg" knappen - blyantsymbolet - har falt ut for dere som registrerte brukere etter gårsdagens oppdatering. Knappen/redigeringsfunksjonen er derimot fortsatt på plass hos med som administrator.

Kan noen av dere bekrefte dette?
Gjelder altså denne knappen:
svarknapp.png
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

AJ_Test
Innlegg: 13
Registrert: 19 jul 2009, 12:19
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Har noe "falt ut etter siste oppdatering?

Legg inn av AJ_Test »

Test

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8205
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Har noe "falt ut etter siste oppdatering?

Legg inn av dypen »

Den mangler ja.

Nå er den der.
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41394
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Har noe "falt ut etter siste oppdatering?

Legg inn av AJ »

dypen skrev: 11 mai 2026, 12:12 Den mangler ja.

Nå er den der.
Ja, den er på plass igjen?
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

AJ_Test
Innlegg: 13
Registrert: 19 jul 2009, 12:19
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Har noe "falt ut etter siste oppdatering?

Legg inn av AJ_Test »

dypen skrev: 11 mai 2026, 12:12 Den mangler ja.

Nå er den der.
På samme måte som her i innlegget jeg skrev med testbrukerkontoen min med samme rettigheter som du og andre brukere har?
AJ_test innlegg.png
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8205
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Har noe "falt ut" etter siste oppdatering?

Legg inn av dypen »

Ja ser det, funker nå :thumleft

Redigert :D
Sist redigert av dypen den 11 mai 2026, 14:29, redigert 1 gang totalt.
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41394
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Har noe "falt ut" etter siste oppdatering?

Legg inn av AJ »

dypen skrev: 11 mai 2026, 14:03 Ja ser det, funker nå :thumleft
Flott :prf !
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Svar