Side 2 av 2

Re: Jada! God service, det liker vi!!

Lagt inn: 21 mar 2018, 03:30
av Bjerknez
Jeg er usikker på om jeg vil kalle dette god service. Først så kan det hende dem prøvde seg på en "spansk en" og når dem ble "fersket" så fikk dem "god service" prisen?

Har vært borti dette flere ganger hvor fakturaen er høyere enn avtalt pris. Man konfronterer dem med dette og det har stort sett fikset seg etter litt om og men. Men slik praksis blir jeg skeptisk av.

Det er lett å dra frem "åja...det glemte jeg" kortet. Føller dte blir ofte brukt rundt om.... :-k

Re: Jada! God service, det liker vi!!

Lagt inn: 21 mar 2018, 08:49
av AJ
Bjerknez skrev: 21 mar 2018, 03:30 Jeg er usikker på om jeg vil kalle dette god service. Først så kan det hende dem prøvde seg på en "spansk en" og når dem ble "fersket" så fikk dem "god service" pris.
Joda, ikke uenig i det.
Uansett bra at man slipper å "krangle" om slike ting. Så sånn sett syns jeg dette godt kan kalles god service.

Re: Jada! God service, det liker vi!!

Lagt inn: 21 mar 2018, 08:56
av Bjerknez
Jeg er for åpenhet hele veien gjennom salgsprosessen. Det er greit å ta seg betalt for ting, men det skal tydeligjøres. Da slipper man å bli overrasket og en negativt overasket kunde er ikke bra.

De som holder kjeft er de som er fornøyde, og de som er missfornøyde er gjerne dem som skriker høyest. Kunsten er og bevare "roen" og håpe på at noen sprer det gode budskap rundt om, på sikt.

Re: Jada! God service, det liker vi!!

Lagt inn: 21 mar 2018, 09:04
av Bjerknez
Har man fått feks. en pris på mail angående en service, så burde det være uhyre enkelt for butikken og legge dette inn i systemet sitt, slik at man slipper og ta opp dette over disk når man drar kortet hvis summen ikke overholdes. Det skaper en litt klein situasjon som lett kan unngås.

Så langt har jeg etter mine to besøk hos Speed MC blitt overrasket i positiv grad. Dem virker proffe og prisen man har fått på mail er også den som står på faktura eller betales i kasse. Da blir jeg fornøyd, samtidig som dem får en liten pluss i boken. Selv om det egentlig bare skulle mangle om ikke slikt ble overholdt sånn sett.... :)

Re: Jada! God service, det liker vi!!

Lagt inn: 26 nov 2020, 20:25
av KawaKjetil
Jaujau, skal høre mye fra en "forhandler" https://www.tv2.no/underholdning/11784570/

Re: Jada! God service, det liker vi!!

Lagt inn: 27 nov 2020, 12:02
av rolf-arne
KawaKjetil skrev: 26 nov 2020, 20:25 Jaujau, skal høre mye fra en "forhandler" https://www.tv2.no/underholdning/11784570/
Ja dette var i overkant

Re: Jada! God service, det liker vi!!

Lagt inn: 27 nov 2020, 13:08
av Snikendeugle
En liten og god service-erfaring jeg hadde tidligere i år:
Sykkelen var på en service hos Snellingen--
Jeg hadde levert sykkelen i fullt viten om at en bolt for å holde ene delen av eksosrøret hadde forsvunnet (ikke festet skikkelig av meg), og hadde planer om å få satt inn en ny bolt selv.

Når jeg hentet sykkelen fra service var det en ny bolt satt inn, uten at dette var nevnt noe sted :)