Honda Nsr 125 [Ferdig] Prosjekt!
Lagt inn: 31 jul 2010, 21:59
Hei!
Legger ut prosjektet mitt, som egentli er ferdig her på Mcsiden jeg :)
Kjøpte sykkelen i september 08, å hadde den i garasjen å bare kjørte litt i gårdsplassen med den, til jeg fikk A1 lappen den 17.07.2009.
Så den første dagen da, så kjørte jeg vel kansje 1 time, før jeg knerta den første topp-pakningen min, å etter jeg fikk på den nye, så ga jeg vel egentli F i hva som skjedde. så da endte det med kokende kjølevann nedover kåpene, noe som ikke akurat ble pent. så til slutt byttet jeg Sylinder, topp, stempel stempelringer og pakninger.
Så var ikke noe fint syn når jeg åpnet det.
Så etter dette, holdt sykkelen i 2 måneder, da jeg var på vei hjem fra skolen i notodden til porsgrunn, da jeg kom til et sted midt på valebø, da veiva tok kvelden:(


etter det så orket jeg ikke skru mer på den motoren, så fikk handlet meg en brukt motor som hadde gått 20.000km til 5000 kr, å har fremdeles ikke hatt flere motormessige problemer:)
Så da kom vinteren å jeg fikk lakkert kåper, å satt på noen klistremerker, samt sotet vindskjerm ++.
Pusset kåper

Pusset tank:

Grunnet å lakket div kåpedeler Rødt/Hvit :




Fått på lakkerte kåper:

Kjøpt sotet vindskjerm:

Lite uhell tidlig i sesongen: :-#

Fått på honda merke på kåper :

Ferdig resultat:

Så til motor/ramme messige ting:
Overhalt startmotor:



Da fikk starteren seg en GOD rens, samt nye lagere, børster og fjærer.
fått sveiset ramme, pga knekte fester:



Nytt Bakdekk:

Nye bremseklosser:(har byttet 2 ganger i år)

Kjøpt nytt ekosanlegg (Effektanlegg) :


Så nå er sykkelen ferdig, å til salgs for 20.000 kr.
-Stian
Legger ut prosjektet mitt, som egentli er ferdig her på Mcsiden jeg :)
Kjøpte sykkelen i september 08, å hadde den i garasjen å bare kjørte litt i gårdsplassen med den, til jeg fikk A1 lappen den 17.07.2009.
Så den første dagen da, så kjørte jeg vel kansje 1 time, før jeg knerta den første topp-pakningen min, å etter jeg fikk på den nye, så ga jeg vel egentli F i hva som skjedde. så da endte det med kokende kjølevann nedover kåpene, noe som ikke akurat ble pent. så til slutt byttet jeg Sylinder, topp, stempel stempelringer og pakninger.
Så var ikke noe fint syn når jeg åpnet det.
Så etter dette, holdt sykkelen i 2 måneder, da jeg var på vei hjem fra skolen i notodden til porsgrunn, da jeg kom til et sted midt på valebø, da veiva tok kvelden:(


etter det så orket jeg ikke skru mer på den motoren, så fikk handlet meg en brukt motor som hadde gått 20.000km til 5000 kr, å har fremdeles ikke hatt flere motormessige problemer:)
Så da kom vinteren å jeg fikk lakkert kåper, å satt på noen klistremerker, samt sotet vindskjerm ++.
Pusset kåper

Pusset tank:

Grunnet å lakket div kåpedeler Rødt/Hvit :




Fått på lakkerte kåper:

Kjøpt sotet vindskjerm:

Lite uhell tidlig i sesongen: :-#

Fått på honda merke på kåper :

Ferdig resultat:

Så til motor/ramme messige ting:
Overhalt startmotor:



Da fikk starteren seg en GOD rens, samt nye lagere, børster og fjærer.
fått sveiset ramme, pga knekte fester:



Nytt Bakdekk:

Nye bremseklosser:(har byttet 2 ganger i år)

Kjøpt nytt ekosanlegg (Effektanlegg) :


Så nå er sykkelen ferdig, å til salgs for 20.000 kr.
-Stian