AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jordet?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
frankh
Innlegg: 159
Registrert: 26 des 2009, 19:58
Motorsykkelen din: Blablabla

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av frankh »

Bubbu: Du er jo bare komisk. Først kommer du med et tåpelig, barnslig og dårlig forsøk på hersketeknikk (tips: Slå opp begrepet - jeg er usikker på om du vet hva det betyr), og når jeg påpeker det - _og_ svarer direkte på hersketeknikken din - så er alt du klarer å komme med en anklagelse om at jeg kverulerer? Seriøst? Jeg trodde du var i stand til litt mer enn det. Så feil kan man ta.

jhn: Hva vil du jeg skal svare på, da, når du ikke har noe å komme med? Du mener at jeg er arrogant - greit nok, det er du i din fulle rett til å mene, uten at det egentlig er så interessant eller relevant. Karakteristikken mine er av nivået på folks argumentasjon, ikke personene, og det forsvinnende lave kunnskapsnivået som gir seg til kjenne, og den står jeg for. Hvis jeg diskuterer kvantemekanikk med en blikkenslager fra Vålerenga som droppet ut av skolen i syvende klasse, så vil sannsynligvis han også mene at jeg har et oppblåst ego. Det kan jeg leve med. Det jeg imidlertid alltid håper litt på er at en eller annen FrP-politiker (når jeg diskuterer i politiske fora, med politikere) eller FrP-tilhenger skal overraske meg, og komme med noe som faktisk er innsiktsfullt og vitner om at de forstår det de snakker om. Men det er langt, langt mellom hver gang det skjer (både FrP-tilhenger og FrP-politikere).

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av Dexter »

Denne diskusjonene har ikke lengre konstruktivt innhold eller holder seg på et saklig nivå.

Jeg anbefaler at den stopper her...
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37883
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av AJ »

jhn skrev: Det du sier her e jo den direkte årsaken til at æ skreiv det æ gjorde Men no ser æ jo at
æ fremstår som en selvutnevnt moderator,det va ikke meninga :sorry Æ trur æ skal kjøre
mæ en tur :mc1
Jeg har ikke nevnt at noen har utnevnt seg selv som moderatorer. Retter bare en (forebyggende...) advarende finger mot å komme med ord og uttrykk som enkelte kan oppfatte som nedsettende og upassende i en diskusjon om hvorvidt det er noe i det Siv Jensen påstår...

For øvrig enig med Dexter; hvis ikke diskusjonen tar seg opp et par hakk, er det like greit at den opphører...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av jhn »

frankh skrev:Bubbu: Du er jo bare komisk. Først kommer du med et tåpelig, barnslig og dårlig forsøk på hersketeknikk (tips: Slå opp begrepet - jeg er usikker på om du vet hva det betyr), og når jeg påpeker det - _og_ svarer direkte på hersketeknikken din - så er alt du klarer å komme med en anklagelse om at jeg kverulerer? Seriøst? Jeg trodde du var i stand til litt mer enn det. Så feil kan man ta.

jhn: Hva vil du jeg skal svare på, da, når du ikke har noe å komme med? Du mener at jeg er arrogant - greit nok, det er du i din fulle rett til å mene, uten at det egentlig er så interessant eller relevant. Karakteristikken mine er av nivået på folks argumentasjon, ikke personene, og det forsvinnende lave kunnskapsnivået som gir seg til kjenne, og den står jeg for. Hvis jeg diskuterer kvantemekanikk med en blikkenslager fra Vålerenga som droppet ut av skolen i syvende klasse, så vil sannsynligvis han også mene at jeg har et oppblåst ego. Det kan jeg leve med. Det jeg imidlertid alltid håper litt på er at en eller annen FrP-politiker (når jeg diskuterer i politiske fora, med politikere) eller FrP-tilhenger skal overraske meg, og komme med noe som faktisk er innsiktsfullt og vitner om at de forstår det de snakker om. Men det er langt, langt mellom hver gang det skjer (både FrP-tilhenger og FrP-politikere).
Æ vil ikke at du skal svare på no spesielt,det e helt opp til dæ.Du påstår at det ikke e folk men argumentasjonen du karakteriserer men når du bruker uttrykk som "det forsvinnende lave kunnskapsnivået,ignorant,lavpanna,uvitende,komisk,tåpelig og barnslig"o.l så trur æ folk sitt igjen med et anna inntrykk.Æ har enda ikke kommet med en eneste politisk
ytring her og kommer mest sannsynlig ikke til å gjøre det heller i den her diskusjonen
mtp din måte å diskutere på, så du vet vel omtrent null om kunnskapsnivået mitt innenfor politikk.For orden skyld,æ e ikke en Frp tilhenger,det kan til og med hende vi tilhører samme parti

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av jhn »

AJ skrev:
jhn skrev: Det du sier her e jo den direkte årsaken til at æ skreiv det æ gjorde Men no ser æ jo at
æ fremstår som en selvutnevnt moderator,det va ikke meninga :sorry Æ trur æ skal kjøre
mæ en tur :mc1
Jeg har ikke nevnt at noen har utnevnt seg selv som moderatorer. Retter bare en (forebyggende...) advarende finger mot å komme med ord og uttrykk som enkelte kan oppfatte som nedsettende og upassende i en diskusjon om hvorvidt det er noe i det Siv Jensen påstår...

For øvrig enig med Dexter; hvis ikke diskusjonen tar seg opp et par hakk, er det like greit at den opphører...
Neida det har du ikke gjort.Det va mere en litt "artig" kommentar til mæ sjøl

Brukeravatar
Bubbu
Innlegg: 898
Registrert: 20 mar 2010, 20:35
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Sted: Trondheim

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av Bubbu »

frankh skrev:Bubbu: Du er jo bare komisk. Først kommer du med et tåpelig, barnslig og dårlig forsøk på hersketeknikk (tips: Slå opp begrepet - jeg er usikker på om du vet hva det betyr), og når jeg påpeker det - _og_ svarer direkte på hersketeknikken din - så er alt du klarer å komme med en anklagelse om at jeg kverulerer? Seriøst? Jeg trodde du var i stand til litt mer enn det. Så feil kan man ta.

jhn: Hva vil du jeg skal svare på, da, når du ikke har noe å komme med? Du mener at jeg er arrogant - greit nok, det er du i din fulle rett til å mene, uten at det egentlig er så interessant eller relevant. Karakteristikken mine er av nivået på folks argumentasjon, ikke personene, og det forsvinnende lave kunnskapsnivået som gir seg til kjenne, og den står jeg for. Hvis jeg diskuterer kvantemekanikk med en blikkenslager fra Vålerenga som droppet ut av skolen i syvende klasse, så vil sannsynligvis han også mene at jeg har et oppblåst ego. Det kan jeg leve med. Det jeg imidlertid alltid håper litt på er at en eller annen FrP-politiker (når jeg diskuterer i politiske fora, med politikere) eller FrP-tilhenger skal overraske meg, og komme med noe som faktisk er innsiktsfullt og vitner om at de forstår det de snakker om. Men det er langt, langt mellom hver gang det skjer (både FrP-tilhenger og FrP-politikere).
Da må jeg spørre deg. HVA ER PROBLEMET DITT?
(The Beast )

Brukeravatar
Bubbu
Innlegg: 898
Registrert: 20 mar 2010, 20:35
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Sted: Trondheim

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av Bubbu »

Dexter skrev:Denne diskusjonene har ikke lengre konstruktivt innhold eller holder seg på et saklig nivå.

Jeg anbefaler at den stopper her...
Den er jeg enig i :thumleft
(The Beast )

Brukeravatar
Relax
Innlegg: 1437
Registrert: 12 okt 2006, 10:07

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av Relax »

Å ta opp politikk eller religion på et forum pleier å ende med rabalder :sk?
Det skaper ofte het debatt ( krangling ) , og mindre samhold....

Noen forum blir ødelagt på den måten .... ...
"Do the right thing"

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37883
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av AJ »

En slags syretest, med andre ord... :8-[

Får håpe diskusjonen er ute av det opprørte og på vei inn i smulere farvann... :janikk
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Bubbu
Innlegg: 898
Registrert: 20 mar 2010, 20:35
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Sted: Trondheim

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av Bubbu »

Hva med å lage en undersøkelse der man kan stemme. Hemmelig selvfølgelig men bare en stemme pr. bruker. Er det ikke Dekster som som lager slike. Fillern må bytte pc snart, eksen på tastaturet virker ikke.
(The Beast )

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37883
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av AJ »

Bubbu skrev:Hva med å lage en undersøkelse der man kan stemme. Hemmelig selvfølgelig men bare en stemme pr. bruker.
Du tenker på en "Hvilket parti ville du stemme på hvis det var stortingsvalg i morgen"-greie?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Bubbu
Innlegg: 898
Registrert: 20 mar 2010, 20:35
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Sted: Trondheim

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av Bubbu »

Ja noe i den duren ja. :thumleft
(The Beast )

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av Intruder »

Bubbu skrev:Ja noe i den duren ja. :thumleft
Skal vi droppe avstemningen,n Jæns å`n Sigbjønn naboen min bli sittan læll....? ](*,) :redface

Men må :lol og :-J av slike diskusjoner,hver gang..... :bananas :lol :b_c: :P :p
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av Dexter »

Selv om jeg personlig kan synes at temaet kan være svært så interessant, så synes jeg vi skal vokte oss vel for å la det få bli til noe på forumet her som ikke fremmer det positive som MCsiden er og skal være.
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Tysnes
Innlegg: 845
Registrert: 06 des 2009, 14:00
Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
Sted: Tysnes

Re: AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jord

Legg inn av Tysnes »

Enig med Dexter :thumleft

Låst