Overraskende stenging av en tråd

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Overraskende stenging av en tråd

Legg inn av jhn »

Vi hadde riktignok fjærnet oss en del fra trådens opprinnelige tema men alt foregikk jo
på en grei og gemyttelig måte så det va vel ikke tvingende nødvendig å stenge.
En prinsipiell diskusjon om hva som bør eller ikke bør tolereres i et forum kan jo ikke
være feil.
Det va kanskje ikke nødvendig å starte ny tråd pga det her men æ ville ikke blande
det her inn i andres tråder, æ rakk jo heller ikke å si til Dexter at det kunne se ut som om vi va enige likevel.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37911
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Overraskende stenging av en tråd

Legg inn av AJ »

jhn skrev:Vi hadde riktignok fjærnet oss en del fra trådens opprinnelige tema men alt foregikk jo
på en grei og gemyttelig måte så det va vel ikke tvingende nødvendig å stenge.
En prinsipiell diskusjon om hva som bør eller ikke bør tolereres i et forum kan jo ikke
være feil.

Det va kanskje ikke nødvendig å starte ny tråd pga det her men æ ville ikke blande
det her inn i andres tråder, æ rakk jo heller ikke å si til Dexter at det kunne se ut som om vi va enige likevel.
Det du skriver i posten og som jeg har tillatt meg å understreke er jeg helt enig, jhn.
Men en slik diskusjon hører i så fall hjemme i egen tråd, slik du har opprettet her.

Først så vil jeg beklage at du ikke fikk skrevet at du og Dexter var enige likevel i tråden jeg stengte. Men flott at du fikk gjort det her :thumleft

Så til stengningen:
"Siv Jensen"-tråden, for å kalle den den, skle ut og tonen mellom enkelte brukere ble på grensen til å være ufin og utrivelig.
Så tok Dexter grep og rodde det hele i land på en ryddig og god måte.
Derfra kunne tråden helt sikkert ruslet og gått videre uten problemer, men da hadde tråden ganske sikkert utviklet seg å bli en diskusjon om hvor grensene for hvor grensen skal går for hva en moderator her på MCsiden.no skal gjøre.
Det er også et godt stykke unna trådens emne.

Og til slutt et siste punkt for hvorfor jeg stengte tråden:
De siste postene i tråden var en grei oppsummering fra flere brukere, som gjorde at jeg så det som ganske naturlig å stenge tråden.

Dette ble ikke gjort for åp kneble forlk her på MCsiden.no, men for å avslutte en tråd som jeg ikke lenger så noen mulighet til å havne tilbake på sporet, nemlig det som var emnet "AP-spunnet «edderkoppnettverk» eller er FrP helt på jordet?"...

Så kan de som mener det er grunnlag for det, diskutere om det var en riktig eller gal avgjørelse, i denne tråden.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Overraskende stenging av en tråd

Legg inn av jhn »

Æ trur jo ikke heller det va for å kneble folk du stengte tråden,det va vel heller ikke så
veldig galt å stenge, det kom bare litt plums på.Som sagt så rakk æ ikke å si til
Dexter at vi va jo enige likevel.Det virke som om de fleste e enige om grensene.
Du/dere får bare holde et øye med oss,klare vi ikke å beherske oss så... :orefk
Det tåle vi

Brukeravatar
Geir
Innlegg: 810
Registrert: 29 mar 2009, 01:24
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Sted: Sør for Bergen...

Re: Overraskende stenging av en tråd

Legg inn av Geir »

Å stenge den tråden var helt korrekt! :=D> Enkelte innleg var jo rene trollingen, spekket med billige hersketeknikker av ymse slag inkludert klassikeren med latterliggjøringer av andre og deres politiske oppfatninger. Som en annen var inne på i den aktuelle tråden; råder som går på politikk og religion fører sjelden noe godt med seg...
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Overraskende stenging av en tråd

Legg inn av Dexter »

jhn skrev:Som sagt så rakk æ ikke å si til
Dexter at vi va jo enige likevel.Det virke som om de fleste e enige om grensene.
Morn! Nå er det registrert jhn :thumleft
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Svar