Gadgethjørnet :-)

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2724
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av Busa Trond »

@Jhn. Busa vs buse. Hehe, må nok si at Hayabusan er nok hakke raskere en den snørvalpen der ja, også stort sett så bommer han jo på alt han gjør, mens Hayabusan gjør jo alt med største presisjon og er vel blant de raskeste uten å bomme en gang \:D/

@ZZR-TOM. Jepp, Likker, den jakka der.

Jomfru turen min på Ebay nå, fikk vist klokka for 107,- Nkr. Litt skummelt det der, men tok det på kreditkort. Da blir det Konge klokke på Pms treffet i januar. Håper klokka er like rask som sykklen, da blir den nok flittig brukt på jobb tenker jeg.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av ArcticTiger »

Busa Trond skrev:Denne var jo litt tøff for oss med Busa. Er det da man skal trykke, Liker?
$(KGrHqYOKm8E6IOJqMbiBO)MuerpJg~~60_12.jpg
:[-( Nei, du må ikke nøye deg med "Liker" :doh Det er "BUY IT NOW" du skal trøkke på :knegg :thumleft

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2724
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av Busa Trond »

Ja God Jul alle sammen. Sitter nå her med det GoPro kamera som jeg kjøpte for lenge siden, men som vi fant ut at skulle være julegave til meg i år. Lastet ned et videoredigerings program som jeg ikke skjønner noen ting av, og kjørte inn et klipp som jeg tokk på Polarisen nede i skogen her. Nå er alt borte igjen :doh . Uff..... Finner vel ut av det før sesongen starter. Da lover jeg det kommer noen gode Busa filmer på Youtube for dere. :thumleft

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av ojda »

Vi gleder oss til heftige Busaklipp til sommern.
Et fint suplemang til bilder på forumturer.
Har kjøpt meg et billigkamera selv, som jeg får se om jeg får
noe fart på når sommern kommer.
Og god Jul til deg og dine også Trond. :roll
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2724
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av Busa Trond »

Kansje dette bare er noe lureri, men klokka så jo tøff ut den. Jomfru turen min på Ebay. Husker ikke helt når jeg bestilte den, men det er nok noen uker siden nå. Kunne jo vært noe å vise frem på PMS treffet dette. Gud som tiden flyr, er den 300 allerede :b_c:
$(KGrHqYOKm8E6IOJqMbiBO)MuerpJg~~60_12.jpg
Den er jo mistenkelig lik det busan har på sine instrumenter
hayabusa inst.jpg
Håper den kommer snart..
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2724
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av Busa Trond »

Følger jo ikke helt med på dem elektroniske duppeditter som kommer. Men fikk bestilt meg en slik en i går
120.png
Har jo bare en gammel mobil fra før. Noen som kan si om denne følger med i tiden. Kjøpte den kun for at den er vanntett og glasset på den tåler en trøkk. Uff.... hva var det selger sa da? IP 67 eller noe slikt, tror det er def. på hvor vanntett og støtsikker den er :doh
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av Duville »

Busa Trond skrev:Følger jo ikke helt med på dem elektroniske duppeditter som kommer. Men fikk bestilt meg en slik en i går
120.png
Har jo bare en gammel mobil fra før. Noen som kan si om denne følger med i tiden. Kjøpte den kun for at den er vanntett og glasset på den tåler en trøkk. Uff.... hva var det selger sa da? IP 67 eller noe slikt, tror det er def. på hvor vanntett og støtsikker den er :doh

Har en sånn som ligner veldig på den der, en sånn galaxy type, men kanskje bare litt forskjellig, den strøyk med etter 5 minutter i vaskemaskinen selv om den var beskyttet av bukselomma ...... :scratch

pelsen
Innlegg: 1275
Registrert: 11 des 2004, 14:08
Motorsykkelen din: ja

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av pelsen »

Busa Trond skrev:Har jo bare en gammel mobil fra før. Noen som kan si om denne følger med i tiden. Kjøpte den kun for at den er vanntett og glasset på den tåler en trøkk. Uff.... hva var det selger sa da? IP 67 eller noe slikt, tror det er def. på hvor vanntett og støtsikker den er :doh
siden det er klokke i den så følger den med på tiden ihverfall :D hakke peiling på slike duppeditter.
Men IP-grad kan jeg litt om Ingress Protection, det første siffer står for graden av tetning mot partikler og det andre for fuktighet
http://www.securityideas.com/enraipch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
IP67 er ikke så værst, men den tåler ikke å ligge i vann

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2724
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av Busa Trond »

Busa Trond skrev:Kansje dette bare er noe lureri, men klokka så jo tøff ut den. Jomfru turen min på Ebay. Husker ikke helt når jeg bestilte den, men det er nok noen uker siden nå. Kunne jo vært noe å vise frem på PMS treffet dette. Gud som tiden flyr, er den 300 allerede :b_c:
$(KGrHqYOKm8E6IOJqMbiBO)MuerpJg~~60_12.jpg
Den er jo mistenkelig lik det busan har på sine instrumenter
hayabusa inst.jpg
Håper den kommer snart..

:thumleft :thumleft :knegg :knegg JIPPI i dag kom Busaklokka.

Brukeravatar
Baltazar
Innlegg: 208
Registrert: 13 aug 2011, 18:06
Motorsykkelen din: Honda VFR 800x Crossrunner 2013

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av Baltazar »

Elsker min sonim xp 5300

Tåler det meste med IP-68, og har 1500timer standby

Om flyet detter ned og vi blir funnet etter 1mnd så virker iallefall telefonen fremdeles.
Den har falt i do, olje, kaffekoppen og ut av hånden flere ganger, men fungerer perfekt.

Anbefales for de som ønsker å ha en telefon som overlever det meste, men den kan ikke tilby stort mer en samtaler og sms.

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av Snikkeren »

Neste gang noen som skylder meg penger kommer med en tørr spøk og spør om jeg tar kort, så vet jeg hva jeg skal svare. :knegg ;e

http://www.dinside.no/890645/izettle-lanseres-i-norge" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av TBI81 »

Snikkeren skrev:Neste gang noen som skylder meg penger kommer med en tørr spøk og spør om jeg tar kort, så vet jeg hva jeg skal svare. :knegg ;e

http://www.dinside.no/890645/izettle-lanseres-i-norge" onclick="window.open(this.href);return false;
Nice! Men man kommer jo heldigvis langt med kortnr og ccv2 også ;)

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av Snikkeren »

Jepp. Man trenger ikke selve kortleseren. Det blir bare enklere med den. Jeg lastet ned appen i morges, og registrerte meg. Fikk bekreftelse på at kortleseren er på vei noen timer senere. Denne er gratis til de 5000 første som registrerer seg i Norge. :thumleft
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av TBI81 »

Så det der. Registrerte meg jeg også ;)

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Gadgethjørnet :-)

Legg inn av Crinos »

Hvor ofte kommer dere til å ha den store dingens med dere i lomma? :)
Jo mindre jeg kan dra på, jo bedre er det.

Venter på en BUMP lignende applikasjon :)
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Svar