Orginalpotte fulgte med paa kjopet...

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Orginalpotte fulgte med paa kjopet...

Legg inn av Kawasaki »

Godtvoksen skrev:
MaxTron skrev:Må vel gå ann å lage de to "halve rørklemmene" der?? Få tak i noe rustfri flattjern i passende dimensjom å sveise på muttrer...
Joda for en handyman og dersom en har utstyr saa er nok det en enkel sak, for de av oss som har ti - tolv tommeltotter saa maa vi betale verkstedet timepris for et slikt arbeid. Da gaar det gjerne opp i opp om en kjoper nye deler eller betaler timepris.
Klarer du det ikke selv,eller har en god nabo som kan hjelpe deg,så blir det fort dyrt ja.

La selger lete litt mere,kanskje finner han delene. Alternativt ville jeg begynt å surfe på ebay etter det du mangler. Men det er kanskje ikke overflod av disse sykklene som er "partert".
ikkebike.norwegianforum.net

Pollti

Re: Orginalpotte fulgte med paa kjopet...

Legg inn av Pollti »

Har du sjekket på E-Bay Godtvoksen ?

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Orginalpotte fulgte med paa kjopet...

Legg inn av Kawasaki »

Pollti skrev:Har du sjekket på E-Bay Godtvoksen ?
Velkommen etter ;e

Foreslo dette i min post,men etterpå tok jeg jobben og surfet ebay for ham etter disse delene.
Det viser seg at det var et usedvanlig dårlig forslag, lette både USA og UK,men det er ikke mye å finne til den moppen der.
ikkebike.norwegianforum.net

Godtvoksen

Re: Orginalpotte fulgte med paa kjopet...

Legg inn av Godtvoksen »

Kawasaki skrev: Foreslo dette i min post,men etterpå tok jeg jobben og surfet ebay for ham etter disse delene.
Det viser seg at det var et usedvanlig dårlig forslag, lette både USA og UK,men det er ikke mye å finne til den moppen der.
Tusen takk for at du tok deg bry til å søke for meg. Det er ikke lett finne brukte deler til VTX 1800, det er nok "kostnaden" med å velge en MC som ikke "Hvermannsen" har... ;e

Har nå bestilt originale deler fra http://www.bikebandit.com/" onclick="window.open(this.href);return false; og de kom da på 2203 NOK inkl mva. og frakt.

Pollti

Re: Orginalpotte fulgte med paa kjopet...

Legg inn av Pollti »

Ten Years After betyr mye for meg Kawasaki. Men det er en alle tiders grei tysker som heter Motorjansen. Prøv et søk på siden hans eller enda bedre send ham en mail. Han har det meste av ukurante ting.

http://shop.ebay.com/motorjansen/m.html ... m=&_ipg=25" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar