Ønsker ikke å bruke så mye mer enn 30.000 så hvis noen vet om noe til salgs på Haugalandet, Karmøy, Haugesund eller kanskje i Stavanger kan dere jo sende meg en melding eller noe

Sjekk PM...tullestein skrev:Xtene er ikke dumme de, men jeg er ikke helt gira på en crosser. Ikke som første sykkel tror jeg, men jeg kan nå ha det i bakhodet i tilfelle :-)
Regner ikke med jeg blir rik av å selge denne,hellerSnikkeren skrev:i og med at den ikke koster allverden (uten at jeg vet hvilke svimlende summer Kawazaki skal ha).
.
Begge? Skal du selge to sykler? Og skal du selge de så billig?Kawasaki skrev: Regner ikke med jeg blir rik av å selge denne,hellerÅkrabuen kunne sikkert kjøpt begge,og fremdeles hatt penger til overs på budsjettet :-)
Hehe,nei.Ikke planer om å selge begge. Tok det bare som et eksempel. Var kanskje litt overdrevet også,er ikke helt sikker på hva man kan forlange for noe sånt. Må se litt på hva det har kostet meg først. Ser enkelte prøver seg på over 20 tusen for sånne mopper,men så optimistisk er ikke jegtullestein skrev:Begge? Skal du selge to sykler? Og skal du selge de så billig?Kawasaki skrev: Regner ikke med jeg blir rik av å selge denne,hellerÅkrabuen kunne sikkert kjøpt begge,og fremdeles hatt penger til overs på budsjettet :-)
Huglo? Som i Huglo i Stord kommune med 100 fastboende sjeler?ArcticTiger skrev:[klippe....]
Og -09 Tigern som jeg kjøpte i Trondheim i høst, kjørte jeg sørover til Huglo og så til Vestfold. I mai skal jeg kjøre den nordover, etter en snartur til Åland[klippe...]
Geir skrev:Huglo? Som i Huglo i Stord kommune med 100 fastboende sjeler?ArcticTiger skrev:[klippe....]
Og -09 Tigern som jeg kjøpte i Trondheim i høst, kjørte jeg sørover til Huglo og så til Vestfold. I mai skal jeg kjøre den nordover, etter en snartur til Åland[klippe...]
Artig rute i så fall...
tullestein skrev:Hallo ArcticTiger![]()
Dette ser jo veldig bra ut. Ganske interessant sykkel må jeg innrømme.![]()
Men dessverre så er det dette med avstanden. 1600km er litt drøy avstand å ta på en hjemtur på sykkel for min del...
Hehe kan bli vell intenstKawasaki skrev:tullestein skrev:Hallo ArcticTiger![]()
Dette ser jo veldig bra ut. Ganske interessant sykkel må jeg innrømme.![]()
Men dessverre så er det dette med avstanden. 1600km er litt drøy avstand å ta på en hjemtur på sykkel for min del...
Slå deg på lag med "Svolp" når han skal nordover og hente moppen sin,så kan du ligge i dragsuget og spare bensin.
Kommer sikkert til å gå unna
ArcticTiger skrev:Langt? Tja, du kjører det fint på 3 dager tenker jeg, 2 overnattinger. Ta det som en tur, en opplevelse. "The first annual Green CB500 Roadtrip"! Det blir garantert en fin tur![]()
Det går å sende den med godsbåt nedover også, sønn min solgte en sykkel til Stavanger i høst, tror frakta kosta en plass mellom 3 og 4000. Jeg kan ordne med å sende den. Men du burde jo sett den først?
Jeg ville heller kjørt og brukt penga på turen, og fått opplevelsen på kjøpet![]()
Jeg kjøpte -98 Tigern på Hamar, og kjørte den nordover, det var en kjempetur![]()
Og -09 Tigern som jeg kjøpte i Trondheim i høst, kjørte jeg sørover til Huglo og så til Vestfold. I mai skal jeg kjøre den nordover, etter en snartur til Åland![]()
Hvis du er intr, send en PM så tar vi det derfra! Jeg kan sende noen bilder på mail hvis du vil.
Prøv å få prøvekjørt tilsvarende sykkel lokalt. Er det en sykkel du vil ha drar du opp å kjøper ArcticTiger sin. (Den er sikkert i den stand han sier, vist ikke blir det brukt imot han på forumet til evig tidtullestein skrev:ArcticTiger skrev:Langt? Tja, du kjører det fint på 3 dager tenker jeg, 2 overnattinger. Ta det som en tur, en opplevelse. "The first annual Green CB500 Roadtrip"! Det blir garantert en fin tur![]()
Det går å sende den med godsbåt nedover også, sønn min solgte en sykkel til Stavanger i høst, tror frakta kosta en plass mellom 3 og 4000. Jeg kan ordne med å sende den. Men du burde jo sett den først?
Jeg ville heller kjørt og brukt penga på turen, og fått opplevelsen på kjøpet![]()
Jeg kjøpte -98 Tigern på Hamar, og kjørte den nordover, det var en kjempetur![]()
Og -09 Tigern som jeg kjøpte i Trondheim i høst, kjørte jeg sørover til Huglo og så til Vestfold. I mai skal jeg kjøre den nordover, etter en snartur til Åland![]()
Hvis du er intr, send en PM så tar vi det derfra! Jeg kan sende noen bilder på mail hvis du vil.
"The first annual Green CB500 Roadtrip" HeheheVar jeg en mer erfaren sjåfør kunne det vært noe...
Jeg burde sett sykkel og helst prøvekjørt før noe kjøp, helt klart. Jeg føler det hadde blitt en del arbeid dette, men jeg skal nå tenke på det:-) .
Ja aaaaltfor lenge vet duArcticTiger skrev:Ja, den Hondan er jeg ikke engstelig for å selge neiJeg tok noen bilder igår, men de ble så dårlige, skal prøve igjen idag, og legge ut.
Og ang evt. tur sørover: Hva med og vente til i juni når Mcsidens roadtrip kommer forbi her, og slå følge med dem sørover? Da får du følge med erfarne mc-folk.
Du kan og komme oppover før treffet i Harstad, så tar du Hondan dit (14 mil), og etter treffet slår du følge med Mcsidens roadtrip hitover, og videre sør?
Men det blir leeeenge å vente daSkjønnt, du burde vel ventet til i slutten av mai/først i juni uansett (vær, temperatur, telehiv)?
Tor jeg kan garantere deg noe "samkjøring" med endel av oss i "Trønderbataljonen"...vi følger deg gjerne endel av veientullestein skrev:Ja aaaaltfor lenge vet duArcticTiger skrev:Ja, den Hondan er jeg ikke engstelig for å selge neiJeg tok noen bilder igår, men de ble så dårlige, skal prøve igjen idag, og legge ut.
Og ang evt. tur sørover: Hva med og vente til i juni når Mcsidens roadtrip kommer forbi her, og slå følge med dem sørover? Da får du følge med erfarne mc-folk.
Du kan og komme oppover før treffet i Harstad, så tar du Hondan dit (14 mil), og etter treffet slår du følge med Mcsidens roadtrip hitover, og videre sør?
Men det blir leeeenge å vente daSkjønnt, du burde vel ventet til i slutten av mai/først i juni uansett (vær, temperatur, telehiv)?
hehe. Men ja sant det me telehiv osv. Ikke verdt å ta sjansen på noe tidligere. Hadde vært stilig å tatt turen med andre folk. Men tror jeg vil ha sykkel tidligere enn det. Kjekt å stelle litt med den og fikse litt opp og sånn
før sesongen begynner.