Hurtigruten "Live"

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
mekkern
Innlegg: 7592
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av mekkern »

Godtvoksen skrev:
NickNei skrev:he he, artigere når turen er over : http://www.dagbladet.no/2011/06/23/nyhe ... /17028938/" onclick="window.open(this.href);return false;
:lol

Han sa jo noe fornuftig denne Blindheim:
De intellektuelle jobber på sykehus eller i kommunen og de har tre slike jobber.
:lol
Tydelig at psykiatrien sliter........

Har man avvikende mening med menigheta blir det bråk...

Men er litt skuffet over at så mange ikke evner å se ting fra et annet perspektiv uten å bli personlig fornærmet eller skal latterliggjøre andre for at de evner å tenke litt utenom de vedtatte rammer.
man fengsler ennå ikke "dissidenter" her til lands men latterliggjør alle som våger å sette ting i litt større perspektiv enn det som er blitt oss fortalt her til lands etter krigens dager-i dag er det mer informasjon tilgjenglig om resten av verdenen og man kan jo se at ikke ALLT er på stell her hjemme.

God sommer til "face"mc-siden.

Thank you and goodbye.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av SheDevil »

Man kan mene mye om Hurtigruten "live" og som enkelt individ har jeg egentlig ikke fulgt med på "moroa".

Hva andre mener om "utnyttinga" eller det å ekponere seg ekstra som følge pga programmet, har jeg heller ikke tenkt så mye på.

Selvfølgelig finnes det mange meninger om denne saken også men må si meg enig i hva mekkern sier:

Men er litt skuffet over at så mange ikke evner å se ting fra et annet perspektiv uten å bli personlig fornærmet eller skal latterliggjøre andre for at de evner å tenke litt utenom de vedtatte rammer.


Unødvendig :doh
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av Intruder »

Svein2 skrev:Det blir nok ikke helt det samme med Skibladner. For 3 uker siden
var det for lite vann i Mjøsa, nå er det for mye. :lol
Det er itte lett å gjøre alle til lags,
men det er arti å sammenligne Hurtigruta med Skibladner :scratch
Mente erstatte Hurtigruta med Skibladner som tema her,da utviklingen på temaet begynte å bli amper.. :punch
DET tåler vi,men lell a gut !! :orefk
Når enden er god.. :m :yeyeye
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av jhn »

mekkern sa:
"Men er litt skuffet over at så mange ikke evner å se ting fra et annet perspektiv uten å bli personlig fornærmet eller skal latterliggjøre andre for at de evner å tenke litt utenom de vedtatte rammer."
Æ e helt enig i prinsippet, så æ trur ikke æ har prøvd å latterliggjøre noen.
Det snakkes av andre om "bedreborgerlige som prøver å bli som oss", helt enig i at det e lite sjarmerende, men vi har vel sjelden sett så få "bedreborgerlige" i så store folkemengder som i dette tilfellet
Det sies også ting som "Nasjonalt egoistisk tiltak" og "det er lett å se den politiske agenda."
Merkelige ting å si om et TV program, hvor folk i overraskende store mengder, mere eller mindre spontant viste sin begeistring for noe som i 120 år har hatt, og fremdeles har stor betydning for deres daglige liv
Æ tvile på ar det bare var sosialister man så på holmer og skjær og kaier og båter og..
Som sagt så vil æ nødig latterliggjøre noen, men at noen er politiske motstandere av et TV program som dette, og mener det er sosialistisk propaganda, synes æ blir litt...latterlig :-#

Godtvoksen

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av Godtvoksen »

SheDevil skrev: Selvfølgelig finnes det mange meninger om denne saken også men må si meg enig i hva mekkern sier:

Men er litt skuffet over at så mange ikke evner å se ting fra et annet perspektiv uten å bli personlig fornærmet eller skal latterliggjøre andre for at de evner å tenke litt utenom de vedtatte rammer.

Har jeg mistet et eller flere poeng i denne tråden? Jeg kan ikke se at noen her har blitt personlig fornærmet, kan du hjelpe meg å se ved å bli litt mer konkret? Jeg tror de fleste her evner å se ting fra forskjellige perspektiv, men da må en vel også være forberedt på at andre muligens synes et uvanlig perspektiv også kan virke noe latterlig... :-k

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av SheDevil »

Banditmannen sa det på en flott måte syns jeg:

Tror det er mulig å se hva man vil se, både på den ene og den andre måten... :mk
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Godtvoksen

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av Godtvoksen »

SheDevil skrev:Banditmannen sa det på en flott måte syns jeg:

Tror det er mulig å se hva man vil se, både på den ene og den andre måten... :mk
Unnskyld, men jeg ville da ikke spurt deg som moderator om hjelp til å se hvis jeg oppfattet problemstillingen. Du antyder vel ikke at jeg ikke vil se?

Brukeravatar
MrErling
Innlegg: 195
Registrert: 23 feb 2011, 14:55
Motorsykkelen din: Retro & muscel Bikes
Sted: Drammen

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av MrErling »

jhn skrev:Æ tvile på ar det bare var sosialister man så på holmer og skjær og kaier og båter og..
Som sagt så vil æ nødig latterliggjøre noen, men at noen er politiske motstandere av et TV program som dette, og mener det er sosialistisk propaganda, synes æ blir litt...latterlig :-#
:lol
haha,... jai begripe mye.. jada
:mk

Brukeravatar
NickNei
Innlegg: 339
Registrert: 20 feb 2009, 21:09
Motorsykkelen din: TS250 XL600V ZZR1400

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av NickNei »

Det er bare et dumt tv-program folkens, og det er jo bare flott at vi ikke mener det samme om alt, ville bare blitt kjedelig.

Nå er det snart helg, været skal bli bra, sees på veien, god helg :-)

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av Kawasaki »

NickNei skrev:Det er bare et dumt tv-program folkens, og det er jo bare flott at vi ikke mener det samme om alt, ville bare blitt kjedelig.

Nå er det snart helg, været skal bli bra, sees på veien, god helg :-)
Ja,ikke sant. Så snart noen dro politikk inn,så ble det jo bare vas.

God helg,ja :thumleft
ikkebike.norwegianforum.net

Svar