Manualer til Dellorto forgassere

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Manualer til Dellorto forgassere

Legg inn av Misha »

For de av oss som er borti justeringer og feilsøking på Dellorto forgassere, finnes et godt utvalg av manualer og spesifikasjoner man kan laste ned på denne siden.

Tegninger og deler finner jeg på Dellorto sine sider i england som sender kjapt og greit uten engelsk moms.
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

pelsen
Innlegg: 1275
Registrert: 11 des 2004, 14:08
Motorsykkelen din: ja

Re: Manualer til Dellorto forgassere

Legg inn av pelsen »

Jeg har handlet fra den samme sjappa mange ganger, de har alt og leverer kjapt. Ordre for under kr 200 har jeg fått i postkassa etter et par dager.
I sterk kontrast til den norske Dellorto sjappa, jeg ringte dem engang og spurte etter noen dysestørrelser som ikke brukes i de mopedgasserne som de selger. "Nei de har vi ikke". Ikke kunne de si når de få inn dysene heller. "Takk, da kjøper jeg dem heller fra utlandet" sa jeg. "Nei det går ikke, for det er vi som er importør til Norge" :=D> Siden har jeg kun handlet av Eurocarb

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: Manualer til Dellorto forgassere

Legg inn av Misha »

Er det ei dellorto sjappe i Norge? :scratch

Jeg har kjøpt komplette forgassere fra eurocarb så denne "importøren" har nok ikke så mye enerett som han tydeligvis tror selv, ja :knegg
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

pelsen
Innlegg: 1275
Registrert: 11 des 2004, 14:08
Motorsykkelen din: ja

Re: Manualer til Dellorto forgassere

Legg inn av pelsen »

den norske "importøren" er en sjappe som selger trimdeler til mopeder, og som ikke har noe dellortogreier utover det. De har sikkert en avtale med Dellorto, slik at vi andre ikke kan kjøpe direkte fra fabrikken.
En slik avtale gjelder jo ikke kjøp fra butikker i utlandet, så den hindrer jo ikke oss fra å kjøpe fra Eurocarb.

Svar