Tenkte kanskje å ta meg en tur litt utpå dagen.
Noen andre?
Mer BROOM info her:
http://www.exporama.no/publikum.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BROOM- festival i dag, 16. okt., noen?
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
BROOM- festival i dag, 16. okt., noen?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: BROOM- festival i dag, 16. okt., noen?
Var innom en tur for noen få timer siden. Tok noen bilder. Håper de ble bra. Hvis så er tilfelle blir det lagt ut noen senere i dag :-)

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Re: BROOM- festival i dag, 16. okt., noen?
Færre folk og færre utstillere enn jeg hadde regnet med på denne BROOM-festivalen. Mulig jeg var litt tidlig ute hva publikumsmengden angår..
Men at det manglet mange utstillere er det neppe noen tvil om.
Men Lazy Boyz var der med sine Harleys. Tok ingen bilder av disse men i stedet dette flotte eksemplaret av arten som jeg fant på standen til TJ Auto:

Ellers var Eker Perfomance der med noen riktig fine Ducati-modeller:

Lokale Rune Bergh hadde også stilt ut noen Yamaha modeller, men siden bildene av disse ikke ble særlig bra blir de ikke lagt ut...
Derimot er det all grunn til å legge ut bildet av denne ratbike'en
En ekstrem utgave av arten, tør jeg påstå

Men at det manglet mange utstillere er det neppe noen tvil om.
Men Lazy Boyz var der med sine Harleys. Tok ingen bilder av disse men i stedet dette flotte eksemplaret av arten som jeg fant på standen til TJ Auto:

Ellers var Eker Perfomance der med noen riktig fine Ducati-modeller:

Lokale Rune Bergh hadde også stilt ut noen Yamaha modeller, men siden bildene av disse ikke ble særlig bra blir de ikke lagt ut...
Derimot er det all grunn til å legge ut bildet av denne ratbike'en