En bikerspires forsøk på blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Iron76
Innlegg: 147
Registrert: 29 sep 2011, 10:56
Motorsykkelen din: Harley Davidson Sportster 883 Iron

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av Iron76 »

Tåler et og annet bilbilde, selv om det blir fomange hjul... Resten så jo meget bra ut.. Takk. 8)

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av ArcticTiger »

Hvis du trenger å "trigge" mc-reiselysten litt nå utover i de lange, kalde mørke vinterkvelder, så går timene fort hvis du lågger inn her: http://www.advrider.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Baron von Waffel
Innlegg: 1883
Registrert: 05 nov 2008, 11:11
Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Sted: Oslo, Dal/Brenna

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av Baron von Waffel »

Iron76 skrev:
Og til deg Hr opphøyde Høyhet Baron (var det der en bra nok tiltale?), har du prøvd å nekte din datter en hver befatning med tohjulinger? Hender jo at de håpefulle gjør det stikk motsatte av de deres gamle gir dem formaninger om.
Jeg lystrer alle tiltaler med samme gode humør (tror jeg).

En nekt ville blitt gjennomskuet lynraskt. Hun leser sin far som en åpen bok. Og blir til tider litt skuffet.

Et alternativ til Route 66 er jo Garden Route i Sør-Arfika, Route 62. http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... B8r+afrika" onclick="window.open(this.href);return false;
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125

Iron76
Innlegg: 147
Registrert: 29 sep 2011, 10:56
Motorsykkelen din: Harley Davidson Sportster 883 Iron

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av Iron76 »

Takker for tips.
Jeg har to døtre en på nesten to og en på tre og et halvt. De vet nøøøyaktig hvordan de kan få kontroll på meg. Har tapt allerede. Regner med de kjører meg konkurs om noen ganske få år når de får sansen for ting som koster penger... Er det noe de vil så er det meg de kommer til "kjære pappan min???" & "Pappa du er i hjerte mitt...".

De digger Harleyen, enn så lenge...

Iron76
Innlegg: 147
Registrert: 29 sep 2011, 10:56
Motorsykkelen din: Harley Davidson Sportster 883 Iron

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av Iron76 »

I noen dager med lite å gjøre på jobb, egentlig uker (men ikke si det til sjefen), har jeg brukt døtiden til å bli kjent med MCsiden. Etter at vitsetrådene var unnagjort startet jeg på ”Bikers Logg”. Av en eller annen grunn startet jeg med ”Gyldne tider” av Jompa. Det var en tabbe! Den er sterkt vanedannende og burde være påklistret en advarsel om dette fra myndighetene. Missforstå meg riktig Jompa.

Problemet med Jompa sin blogg og en rekke av de andre bloggene er at de medvirker til forfall av arbeidsmoralen. En ting er å lese dem i arbeidstiden når det ikke er noe som skal gjøres, en helt annen ting er når man sitter med trynet klistret i skjermen når man absolutt burde viet sin hele og fulle oppmerksomhet til jobben man liksom er betalt for å gjøre og ikke en gang merker det før noen kremter 20 cm fra øret ditt….

For noen dager siden gikk jeg i fellen og startet en blogg. Dette gjorde jeg lettere inspirert av diverse andre bloggere her på forumet. Det virker som de fleste aktive medlemmene her har en blogg og det er ganske så underholdende lesning.

Intensjon bak min blogg er på en måte å utvide presentasjonen i ”hvem er vi ”siden slik at folk kan bli litt bedre kjent med meg på samme måte som jeg mener å bli litt kjent med dere andre bloggere. Jeg syntes det er artig å ”semifilosofere ” litt av og til og i de tilfellene jeg begir meg ut på noe sånt, er det stålende om andre bidrar med sitt.

Da jeg lærte å lese og skrive i voksen alder (dysteliksi, eller ka det no heter…), så jeg er ikke så dreven på skriving, så dukker det nok opp mang en ”tyrk leif” i bloggen min… Please forgive me…

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av Snikkeren »

Synes du har fått til en fin start på bloggen din. Skrivefeil tåler vi helt fint. :thumleft

Krydre gjerne bloggen din med litt bilder også \:D/
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37887
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av AJ »

Må si jeg sitter her og knegger fornøyelig :knegg
Ingen veldig artig skrevet og "semifilosofert" :thumleft Kan'ke unngå å glise og gjenkjennelseseffekten er til å ta og føle på :jada:
Sjelden jeg opplever sjefer som kremter 20 cm. fra øret, men som vi alle vet finnes det mange forskjellige "sjefer", som krever oppmerksomhet fra tid til annen... ;e

:mk
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Iron76
Innlegg: 147
Registrert: 29 sep 2011, 10:56
Motorsykkelen din: Harley Davidson Sportster 883 Iron

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av Iron76 »

Bilder kommer etterhvert, må bare få fingen ut av ræ.. eh, der har den aldri vært ehm.. :redface , men jeg skal ordne det i nærmeste fremtid håper jeg...

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av ojda »

Iron76 skrev: må bare få fingen ut av ræ.. eh, der har den aldri vært ehm.. :redface , men jeg skal ordne det i nærmeste fremtid håper jeg...
:lol :lol :lol

Sorry, jeg bare måtte. :-J
Enkelte ganger kan det være gøy å ta ting ut av sammenhengen. :thumleft
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Iron76
Innlegg: 147
Registrert: 29 sep 2011, 10:56
Motorsykkelen din: Harley Davidson Sportster 883 Iron

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av Iron76 »

Ops... Den så jeg ikke før no :-k
Kan jo være verd et forsøk. Noen hevder jo at det er :thumleft Tror jeg stopper her før sensuren tar meg

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av ArcticTiger »

Når du blir arrestert i USA sier pollti blandt annet til deg: "..... og husk at alt du sier Kan bli brukt mot deg....."
Her på Mcsiden er vi nok ikke så slepphendt og lemfeldig når det gjelder behandlig av det som sies, her er Regelen: "....og husk at alt du sier VIL bli brukt mot deg..." :mk

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av Intruder »

Iron76 skrev:Takker for tips.
Jeg har to døtre en på nesten to og en på tre og et halvt. De vet nøøøyaktig hvordan de kan få kontroll på meg. Har tapt allerede. Regner med de kjører meg konkurs om noen ganske få år når de får sansen for ting som koster penger... Er det noe de vil så er det meg de kommer til "kjære pappan min???" & "Pappa du er i hjerte mitt...".

De digger Harleyen, enn så lenge...
Det er flere som digger deg og hele slekta og Harleyen,det skal du vite.... :mc7
Tillykke med at du har gjort store fremskritt på lese- og skrivefronten,fint du nevner det og noen trykkfeil,herrejemini
hva er vel det ? :prop:
:gk :skriver
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Iron76
Innlegg: 147
Registrert: 29 sep 2011, 10:56
Motorsykkelen din: Harley Davidson Sportster 883 Iron

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av Iron76 »

Tenkte å prøve å legge ut bilder.

Skal vi se... :scratch
Tryne 4.JPG
Neh.. :terge
Sånn da?
Tryne2.JPG
Det ble ihvertfall feil...
Tryne5.JPG
Det ligner veldig på det stygge bilde over vasken på badet, ofh..

Prøver på nytt
IMG068.jpg
Der ja, Fire av mine seks store kjærligheter. Har en gutt i tillegg på rett over året, og så fruen da. Tror jeg dropper å offentligjøre de bildene jeg har av henne. Finnes vel lover mot sånt tror jeg...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av Snikkeren »

Ser ut som du har en fin familie der ja.
Har noen av ungene begynt å sitte bakpå da?
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6968
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: En bikerspires forsøk på blogg

Legg inn av Jompa »

det siste bildet er utvilsomt penest........ :knegg
Det tre første kan vel brukes som en begynnelse på iron76 minutt for minutt ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Svar