Airhawk?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
TheBandit
Innlegg: 367
Registrert: 17 okt 2010, 10:32
Motorsykkelen din: ---

Airhawk?

Legg inn av TheBandit »

Som med alle andre motorsykler så får jeg tresmak i baken når jeg kjører V-stromen. På banditen kjøpte jeg komfortsete med gel-innlegg. Det hjalp litt, men det ble ikke topp. Derfor vurderer jeg å kjøpe Airhawk pute. Den kan jeg jo beholde neste gang jeg bytter sykkel også. :thumleft

Så det jeg lurer på om noen har erfaringer med en slik en eller tilsvarende produkt og om noen vet hvordan størrelse jeg bør ha. Det ser ut som nye Airhawk R http://www.airhawk.net/airhawk-r.aspxpasser fint, men koster litt da. Men jeg kan ofre noen kroner på god komfort :thumleft :mc5

Fidel
Innlegg: 394
Registrert: 07 nov 2008, 10:35
Motorsykkelen din: Guzzier og en KTM 690 Rally Replica

Re: Airhawk?

Legg inn av Fidel »

Jeg har en til de riktig laaaaaange turene. Og en til passasjeren også. Det funker superbra for oss!
HP

http://www.ridenorway.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
OleB
Innlegg: 641
Registrert: 15 aug 2009, 19:32
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
Sted: Østfold

Re: Airhawk?

Legg inn av OleB »

Har kjørt to år nå med en airhawk og den gjør reisen mindre ukomfortabel for å si det sånn. Tresmak får jeg ikke som, men det tar lenger tid før det blir skikkelig ille.
Ser også at designet er forbedret så ikke noe å lure på - løp og kjøp! :-)
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

TheBandit
Innlegg: 367
Registrert: 17 okt 2010, 10:32
Motorsykkelen din: ---

Re: Airhawk?

Legg inn av TheBandit »

Jeg stoler på dere 2 Fidel og OleB :thumleft Bestiller med en gang så har jeg kanskje til helga :prop:

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Re: Airhawk?

Legg inn av fireman »

Disse putene solgte vi i sin tid hundrevis av, og minst 99% av kundene var veldig fornøyd.
De var jo egentlig utviklet for folk som var lenket til rullestoler etc, og har vært i bruk i utallige år. Dette fant selvsagt mcfolket ut av, og derfor ble det etter hvert utviklet modeller tilpasset mc.

Tips: vær nøye med hvor mye luft som blåses inn i puta, man skal "sveve" ca en cm over sadelen for maks komfort.

http://www.airhawk.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis du ikke er fornøyd med det du har,
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.

TheBandit
Innlegg: 367
Registrert: 17 okt 2010, 10:32
Motorsykkelen din: ---

Airhawk?

Legg inn av TheBandit »

Har kjørt ca 100 mil med puta no (og 26 i dag med kun 2 korte stopp) og er meget fornøyd med den. Det tok nån mil før æ ble vant med den og fikk rett luftmengde, men klare mæ ikke uten no. Anbefales på det sterkeste. :-)

Brukeravatar
GSF
Innlegg: 161
Registrert: 30 apr 2010, 20:38
Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000sx 2017
Sted: Lier

Re: Airhawk?

Legg inn av GSF »

Har hatt en i ca to år. Bruker den kun på de veldig lange turene. Ikke det beste til de små kjappe turene med mye (og kraftige) nedlegg. Mister nemlig litt følelsen med sykkelen men ikke mer enn at det er helt gull på langturer hvor man tar det mer rolig.

Tysnes
Innlegg: 845
Registrert: 06 des 2009, 14:00
Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
Sted: Tysnes

Re: Airhawk?

Legg inn av Tysnes »

Lurer på å kjøpe en Airhawk. sete på min Fz er ikkje det beste på lange turer. Syns faktisk det er bedre stopping i min gamle Gpz. kor er det lettest å bestille noe slikt, evt. i norge..

TheBandit
Innlegg: 367
Registrert: 17 okt 2010, 10:32
Motorsykkelen din: ---

Re: Airhawk?

Legg inn av TheBandit »

Tysnes skrev:Lurer på å kjøpe en Airhawk. sete på min Fz er ikkje det beste på lange turer. Syns faktisk det er bedre stopping i min gamle Gpz. kor er det lettest å bestille noe slikt, evt. i norge..
Dem var flinkere til å stoppe setene før ja. Hadde komfortsete med gel-innlegg på Banditen, men det funka heller ikke så godt som airhawk. :mc1

Jeg bestilte min fra mcoslo. Fant ut at prisen var ikke så gæli i forhold til å bestille det fra ebay. MC Oslo

Tysnes
Innlegg: 845
Registrert: 06 des 2009, 14:00
Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
Sted: Tysnes

Re: Airhawk?

Legg inn av Tysnes »

TheBandit skrev:
Tysnes skrev:Lurer på å kjøpe en Airhawk. sete på min Fz er ikkje det beste på lange turer. Syns faktisk det er bedre stopping i min gamle Gpz. kor er det lettest å bestille noe slikt, evt. i norge..
Dem var flinkere til å stoppe setene før ja. Hadde komfortsete med gel-innlegg på Banditen, men det funka heller ikke så godt som airhawk. :mc1

Jeg bestilte min fra mcoslo. Fant ut at prisen var ikke så gæli i forhold til å bestille det fra ebay. MC Oslo
Takker :D

Svar