Ja, ZZR'en trenger det. Er litt tung i sessen i touring-stilling...pelsen skrev:sant nok, greit at noen er våkne og ser sliktKawasaki skrev:Du må snu eksentrene,så får du en mere lettsvingt moppe.Helt sant
Kjedeverktøy
- Kjellrf
- Innlegg: 1600
- Registrert: 31 aug 2009, 15:15
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
- Sted: Sandefjord
Re: Kjedeverktøy
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.
-
OnlineJohnnyTh
- Innlegg: 3442
- Registrert: 24 aug 2010, 13:20
- Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
- Sted: Lista
Re: Kjedeverktøy
Jaha? Det var nytt for meg. Sånn som de står er vel orginalstilling?
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Kjellrf
- Innlegg: 1600
- Registrert: 31 aug 2009, 15:15
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
- Sted: Sandefjord
Re: Kjedeverktøy
Ja, de blir levert sånn. Men hvis du snur de, får du litt brattere styrevinkel, og mer lettsvingt sykkel. Litt høyere bak, blir den. Kom vel opprinnelig fra racing-avdelingen, den patenten.JohnnyTh skrev:Jaha? Det var nytt for meg. Sånn som de står er vel orginalstilling?
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.