Dårlige veistrekninger

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Dårlige veistrekninger

Legg inn av rogg »

Håy...

Jeg fant en liste over de 50 værste veistrekningene her i landet.
Skulle noen vite om flere, så legg dem inn.
Kjekt å vite, når en skal planlegge turer,

http://www.vegvesen.no/vegenogvi/13_06/skjerm/8.pdf
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Dortmunder
Innlegg: 336
Registrert: 11 apr 2006, 09:15
Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650A
Sted: Kristiansand

Legg inn av Dortmunder »

Prøver å være litt mindre pessimistisk og forteller heller om noen strekninger som var fine :lol:

Vi reiste 1300 km i Tjekkia og det som overrasket meg mest var kvaliteten til veiene. Flotte svingete veier gjennom en helt fantastisk kulturlandskap. Kan på det sterkeste anbefales !!!

Dortmunder
Wenn du Gott siehst mußt du bremsen !!

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Dortmunder skrev:Prøver å være litt mindre pessimistisk og forteller heller om noen strekninger som var fine :lol:

Vi reiste 1300 km i Tjekkia og det som overrasket meg mest var kvaliteten til veiene. Flotte svingete veier gjennom en helt fantastisk kulturlandskap. Kan på det sterkeste anbefales !!!

Dortmunder
Håy...

Dette var ikke pessemistisk sett fra min side, men bare for opplysningens skyld.
Hadde en planlagt en liten weekentur, så er det med å gå inn på denne listen mulig å styre unna de værste veiene.
Dette er Vegvesenets egen liste.

God Høsttur folkens...!

Men vi tar gjærne i mot om fine og gode vegstrekninger.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar