Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Brukeravatar
MrPitlane
Innlegg: 624
Registrert: 01 feb 2011, 22:26
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Sted: Eidsvoll
Kontakt:

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av MrPitlane »

jonnykr skrev:
MrPitlane skrev:Når det gjelder klær, kjøp det du liker og har råd til. Itte sikker på at "opprinnelsesland" er viktig. Ikke brått sikkert at Svenske skinndresser som Halvarsson osv er satt samen av svenske kuer i Sverige. :prop:
Er nok garantert ikke satt sammen av Svenske kuer. :lol
He, he, litt unøyaktig i språket der, selv om svenskene av og til kan oppfattes som fe.

Alpinestars skinndresser selges med følgende tekst: "MC Skinndresser Alpinestars
Skinndresser med kvalitet i verdensklasse fra den Italienske produsenten Alpinestars." Sakset fra en norsk nettside.

Bilde fra Finn, viser opprinnelsesland = Vietnam. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=40766246

Så etter min enkle analyse tror jeg det er viktigere med passform og produksjonsrutiner samt matrialvalg. Det første kan du enkelt sjekke selv, de to neste må man stole på uavhengige tester eller produsentens opplysninger.

Faren er at du ikke vet hvilken kvalitet jakka hadde, før du har testa den på asfalten. :prop:

Brukeravatar
jonnykr
Innlegg: 598
Registrert: 21 mar 2010, 01:24
Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Sted: Sørum Kommune.

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av jonnykr »

MrPitlane skrev:
jonnykr skrev:
MrPitlane skrev:Når det gjelder klær, kjøp det du liker og har råd til. Itte sikker på at "opprinnelsesland" er viktig. Ikke brått sikkert at Svenske skinndresser som Halvarsson osv er satt samen av svenske kuer i Sverige. :prop:
Er nok garantert ikke satt sammen av Svenske kuer. :lol
He, he, litt unøyaktig i språket der, selv om svenskene av og til kan oppfattes som fe.

Alpinestars skinndresser selges med følgende tekst: "MC Skinndresser Alpinestars
Skinndresser med kvalitet i verdensklasse fra den Italienske produsenten Alpinestars." Sakset fra en norsk nettside.

Bilde fra Finn, viser opprinnelsesland = Vietnam. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=40766246
Så etter min enkle analyse tror jeg det er viktigere med passform og produksjonsrutiner samt matrialvalg. Det første kan du enkelt sjekke selv, de to neste må man stole på uavhengige tester eller produsentens opplysninger.

Faren er at du ikke vet hvilken kvalitet jakka hadde, før du har testa den på asfalten. :prop:
Men at dressene er produsert i Vietnam er jo ikke nødvendigvis synonymt med dårlig kvalitet. Om de er laget etter Alpinestars sine kriterier og kvalitetssikret, så skal det i prinsippet ikke bety noe hvor de er satt sammen og hvem som har satt de sammen?

Selv ikke av Svenske kuer? HeHe :knegg
Tut & Kjør!

Brukeravatar
MrPitlane
Innlegg: 624
Registrert: 01 feb 2011, 22:26
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Sted: Eidsvoll
Kontakt:

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av MrPitlane »

jonnykr skrev:
MrPitlane skrev:
jonnykr skrev:
MrPitlane skrev:Når det gjelder klær, kjøp det du liker og har råd til. Itte sikker på at "opprinnelsesland" er viktig. Ikke brått sikkert at Svenske skinndresser som Halvarsson osv er satt samen av svenske kuer i Sverige. :prop:
Er nok garantert ikke satt sammen av Svenske kuer. :lol
He, he, litt unøyaktig i språket der, selv om svenskene av og til kan oppfattes som fe.

Alpinestars skinndresser selges med følgende tekst: "MC Skinndresser Alpinestars
Skinndresser med kvalitet i verdensklasse fra den Italienske produsenten Alpinestars." Sakset fra en norsk nettside.

Bilde fra Finn, viser opprinnelsesland = Vietnam. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=40766246
Så etter min enkle analyse tror jeg det er viktigere med passform og produksjonsrutiner samt matrialvalg. Det første kan du enkelt sjekke selv, de to neste må man stole på uavhengige tester eller produsentens opplysninger.

Faren er at du ikke vet hvilken kvalitet jakka hadde, før du har testa den på asfalten. :prop:
Men at dressene er produsert i Vietnam er jo ikke nødvendigvis synonymt med dårlig kvalitet. Om de er laget etter Alpinestars sine kriterier og kvalitetssikret, så skal det i prinsippet ikke bety noe hvor de er satt sammen og hvem som har satt de sammen?

Selv ikke av Svenske kuer? HeHe :knegg
Enig i ditt argument knytta til produksjonsland, og da ender man plutselig på at valg av kjøredressen i stor grad styres av følelser og økonomi, da man ikke kan utelukke at ukjente "jallamerker" også kan gi god sikkerhet. :prop:

Brukeravatar
jonnykr
Innlegg: 598
Registrert: 21 mar 2010, 01:24
Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Sted: Sørum Kommune.

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av jonnykr »

MrPitlane skrev:
jonnykr skrev:
MrPitlane skrev:
jonnykr skrev:
MrPitlane skrev:Når det gjelder klær, kjøp det du liker og har råd til. Itte sikker på at "opprinnelsesland" er viktig. Ikke brått sikkert at Svenske skinndresser som Halvarsson osv er satt samen av svenske kuer i Sverige. :prop:
Er nok garantert ikke satt sammen av Svenske kuer. :lol
He, he, litt unøyaktig i språket der, selv om svenskene av og til kan oppfattes som fe.

Alpinestars skinndresser selges med følgende tekst: "MC Skinndresser Alpinestars
Skinndresser med kvalitet i verdensklasse fra den Italienske produsenten Alpinestars." Sakset fra en norsk nettside.

Bilde fra Finn, viser opprinnelsesland = Vietnam. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=40766246
Så etter min enkle analyse tror jeg det er viktigere med passform og produksjonsrutiner samt matrialvalg. Det første kan du enkelt sjekke selv, de to neste må man stole på uavhengige tester eller produsentens opplysninger.

Faren er at du ikke vet hvilken kvalitet jakka hadde, før du har testa den på asfalten. :prop:
Men at dressene er produsert i Vietnam er jo ikke nødvendigvis synonymt med dårlig kvalitet. Om de er laget etter Alpinestars sine kriterier og kvalitetssikret, så skal det i prinsippet ikke bety noe hvor de er satt sammen og hvem som har satt de sammen?

Selv ikke av Svenske kuer? HeHe :knegg
Enig i ditt argument knytta til produksjonsland, og da ender man plutselig på at valg av kjøredressen i stor grad styres av følelser og økonomi, da man ikke kan utelukke at ukjente "jallamerker" også kan gi god sikkerhet. :prop:
Er nok mye sannhet i det du skriver. Økonomi har nok veldig mye å si. Pluss utseende, følelser og sikkert mote/stil også i forhold til hva man kjører og hvilket bruksområde/segment man tilhører.

Cruiserfolket har sin stil og adventurefolket sin. Og det har ofte mer med HVA man kjører å gjøre enn om man som fører er aktiv innen bruksområdet. Det blir en uniformering hvor det ofte handler om å holde stilen. Og det tror jeg mange av oss blir påvirket av. Innkludert meg selv. :D
Tut & Kjør!

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av DrGreve »

MrPitlane skrev:Enig i ditt argument knytta til produksjonsland, og da ender man plutselig på at valg av kjøredressen i stor grad styres av følelser og økonomi, da man ikke kan utelukke at ukjente "jallamerker" også kan gi god sikkerhet. :prop:
Det må være en misforståelse hvis noen tror at de anerkjente produsentene av sikkerhetsutstyr ikke tester sine produkter. Hvis man gidder å lete på youtube etter en programserie som heter twist the trottle, så får vi innblikk i produksjonslinjen til Alpinestar og deres testrutiner.
Og jeg er rimelig trygg på at hvis for eksempel Alpinestar setter sitt navnetrekk på ett produkt, så er det ett produkt de står inne for uavhengig av opprinnelsesland.
Og som utdannet metallurg så har jeg lært at ingenting er sterkere enn det svakeste ledd. Det nytter lite om skinnet er av beste kvalitet hvis sømmene består av tvinnet saueull den dagen du glir over asfalten og du sitter igjen med en jakke i minimum tre deler. Og hvis sømmen eller stoffet har lav strekkfasthet og bruddstykke så er seilasen over asfalten ubehagelig nok selv i 40-50km/t.
Men jeg har ingen formening om den jakken som trådstarter linket til holder høy kvalitet eller ikke, så min betraktning er høyst generell :)
Prisen gir iallefall signaler om at den ikke er top of the line. Fordelen er jo at den er så billig at han kan kjøpe to og teste den ene ut :-k :prop:
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2742
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av simpson »

jhn skrev:
simpson skrev:
Andreas skrev:Hva som er rett og ikke, vet ikke jeg. Men her står det en del om CE og de diverse EN-testmetodene for MC-klær:

http://www.jofama.se/motorcycle_wear/te ... ang=4&id=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Om man vil se på det som et kvalitetsstempel eller ikke, får nå være opp til en og en hver...


Også til trådstarter som bare vil ha en softisturjakke; jeg kjenner til det der. Man skal BARE kjøre ned til sentrum med noen venner å spise is. Men så blir det fort til at det blir en omvei hjem igjen, med snitt en del over 50 ;-) :P :p
Dette er salgsreklame fra Jofama.
Sjekk hva de standardene betyr og se om du føler deg tryggere når du kjører sykkel...
Det er samme krav til alt av verneutstyr som skal selges i EU/EØS.
Salgsreklame ... ja mulig det, men det står jo hvilke krav som stilles ... på disse umerkede jakkene vet vi jo ingenting, annet enn egenskryt.
Jeg antar at disse EN-standardene er korrekt beskrevet ... jeg tviler på at et anerkjent merke som Jofama dikter opp dette.
Mulig det også ligger et element av HMS til de ansatte i CE-merkingen, det er jo også verdt noe ..... for noen
Det er ikke noe de dikter opp, men de referer til EN-standarer.
Det er noe helt annet enn CE merking. Poenget er at du må sjekke hva de EN starden betyr, ikke at det er ett CE merke på dressen.
Du kan lage en dress som er laget etter en eller annen EN standard og du tror dermed at dette er bra siden den er CE merket, men hvis du sjekker hva stardarden betyr, kan det som på eks dressen til moby, være en generell standard for PPE, dvs personlig verneutstyr og den regulerer vernebriller, støvmasker og kjeledresser mm.
Da blir det feil å tro at CE merket er det samme som om at alle fabrikanter bruker samme standard.
Hvis du sjekker de stardardene som Jofama refererer til så har de helt anne spec. enn dressen som moby refererer til.
Så uten å vite hva alle disse kodene betyr er de helt verdiløse for deg som forbruker og brukes derfor som salgstriks siden det ser imponerende ut for uinnvidde.

Brukeravatar
jonnykr
Innlegg: 598
Registrert: 21 mar 2010, 01:24
Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Sted: Sørum Kommune.

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av jonnykr »

DrGreve skrev:
MrPitlane skrev:Enig i ditt argument knytta til produksjonsland, og da ender man plutselig på at valg av kjøredressen i stor grad styres av følelser og økonomi, da man ikke kan utelukke at ukjente "jallamerker" også kan gi god sikkerhet. :prop:
Det må være en misforståelse hvis noen tror at de anerkjente produsentene av sikkerhetsutstyr ikke tester sine produkter. Hvis man gidder å lete på youtube etter en programserie som heter twist the trottle, så får vi innblikk i produksjonslinjen til Alpinestar og deres testrutiner.
Og jeg er rimelig trygg på at hvis for eksempel Alpinestar setter sitt navnetrekk på ett produkt, så er det ett produkt de står inne for uavhengig av opprinnelsesland.
Og som utdannet metallurg så har jeg lært at ingenting er sterkere enn det svakeste ledd. Det nytter lite om skinnet er av beste kvalitet hvis sømmene består av tvinnet saueull den dagen du glir over asfalten og du sitter igjen med en jakke i minimum tre deler. Og hvis sømmen eller stoffet har lav strekkfasthet og bruddstykke så er seilasen over asfalten ubehagelig nok selv i 40-50km/t.
Men jeg har ingen formening om den jakken som trådstarter linket til holder høy kvalitet eller ikke, så min betraktning er høyst generell :)
Det han sier er jo at man ikke kan utelukke at ukjente "jallamerker" også kan gi god sikkerhet. Jeg har kjørt med det mange kaller et "jallamerke", en jakke fra Well Done. Det var ikke måte på advarsler mot det merket da jeg kjøpte det.

"Billig dritt" sa folk til meg.

Etter 3 år og da snakker jeg om SKIKKELIG bruk, 2 vintere med saltsaps og dritt, ukjent antall regnvær hvor jakka ha vært gjennomvåt etter timer uten regntøy, masse kjøring på grusveier med steinsprut søle og møkk og i tillegg så gikk jeg over ende på grusen i fjor høst og skled på ryggen på grusen før jeg endte opp i grøfta.

Jakka er fremdeles like hel. Alle trykknapper er inntakte, alle glidelåser på jakke og lommer er like hele. Alle sømmer like hele. Jeg vasker den når den blir for ille og impregnerer den 2 ganger i året.

Og dette er en "jallajakke" som kostet 1200 spenn. :thumleft Og som har fått MYE juling.
Tut & Kjør!

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av DrGreve »

jonnykr skrev: Det han sier er jo at man ikke kan utelukke at ukjente "jallamerker" også kan gi god sikkerhet. Jeg har kjørt med det mange kaller et "jallamerke", en jakke fra Well Done. Det var ikke måte på advarsler mot det merket da jeg kjøpte det.

"Billig dritt" sa folk til meg.

Etter 3 år og da snakker jeg om SKIKKELIG bruk, 2 vintere med saltsaps og dritt, ukjent antall regnvær hvor jakka ha vært gjennomvåt etter timer uten regntøy, masse kjøring på grusveier med steinsprut søle og møkk og i tillegg så gikk jeg over ende på grusen i fjor høst og skled på ryggen på grusen før jeg endte opp i grøfta.

Jakka er fremdeles like hel. Alle trykknapper er inntakte, alle glidelåser på jakke og lommer er like hele. Alle sømmer like hele. Jeg vasker den når den blir for ille og impregnerer den 2 ganger i året.

Og dette er en "jallajakke" som kostet 1200 spenn. :thumleft Og som har fått MYE juling.
Nei, man kan ikke utelukke at jallamerker holder akseptabel kvalitet.
Produktutvikling koster og det må forbrukerne betale for i form av høyere priser. Ett jallamerke kan vente til de seriøse har testet ut sitt produkt for så å etterligne det. Kvaliteten kan være tilsvarende, men de, la oss kalle det useriøse har ikke ett renommè å forholde seg til og kan velge billigere løsninger i detaljene. Det kan for eksempel hvilken bruddstyrke sømmen har...
Dette gjelder spesielt etterligningsprodukter fra firmaer som har brukt enorme summer på merkevareoppbygging. Hvem har ikke hørt om rolexer som stopper neste dag fordi den ikke takler å bytte dato :lol
Sist redigert av DrGreve den 14 apr 2013, 12:33, redigert 1 gang totalt.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Vagabond60
Innlegg: 95
Registrert: 09 okt 2010, 08:24
Motorsykkelen din: BMW K 1600 GTL

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av Vagabond60 »

Som nevnt tidligere i tråden, dykkerutstyret som Biltema selger er CE merket etter en standard som stiller krav til strandleker. Slik er det hele veien. Du må sette deg inn i hvilken standard det er snakk om !
Det er lett å lage en MC-dress med CE merke som henviser til en standard som er ment for klær som skal brukes på et bakeri osv.

Det viktigste er å ikke henge seg opp i CE merket.

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av jhn »

simpson skrev:
jhn skrev:
simpson skrev:
Andreas skrev:Hva som er rett og ikke, vet ikke jeg. Men her står det en del om CE og de diverse EN-testmetodene for MC-klær:

http://www.jofama.se/motorcycle_wear/te ... ang=4&id=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Om man vil se på det som et kvalitetsstempel eller ikke, får nå være opp til en og en hver...


Også til trådstarter som bare vil ha en softisturjakke; jeg kjenner til det der. Man skal BARE kjøre ned til sentrum med noen venner å spise is. Men så blir det fort til at det blir en omvei hjem igjen, med snitt en del over 50 ;-) :P :p
Dette er salgsreklame fra Jofama.
Sjekk hva de standardene betyr og se om du føler deg tryggere når du kjører sykkel...
Det er samme krav til alt av verneutstyr som skal selges i EU/EØS.
Salgsreklame ... ja mulig det, men det står jo hvilke krav som stilles ... på disse umerkede jakkene vet vi jo ingenting, annet enn egenskryt.
Jeg antar at disse EN-standardene er korrekt beskrevet ... jeg tviler på at et anerkjent merke som Jofama dikter opp dette.
Mulig det også ligger et element av HMS til de ansatte i CE-merkingen, det er jo også verdt noe ..... for noen
Det er ikke noe de dikter opp, men de referer til EN-standarer.
Det er noe helt annet enn CE merking. Poenget er at du må sjekke hva de EN starden betyr, ikke at det er ett CE merke på dressen.
Du kan lage en dress som er laget etter en eller annen EN standard og du tror dermed at dette er bra siden den er CE merket, men hvis du sjekker hva stardarden betyr, kan det som på eks dressen til moby, være en generell standard for PPE, dvs personlig verneutstyr og den regulerer vernebriller, støvmasker og kjeledresser mm.
Da blir det feil å tro at CE merket er det samme som om at alle fabrikanter bruker samme standard.
Hvis du sjekker de stardardene som Jofama refererer til så har de helt anne spec. enn dressen som moby refererer til.
Så uten å vite hva alle disse kodene betyr er de helt verdiløse for deg som forbruker og brukes derfor som salgstriks siden det ser imponerende ut for uinnvidde.
EN-standarder er ikke noe helt annet enn CE-merking, men en del av CE-merkingen ... det viser hvilken værneklasse produktet kommer inn under.
Kl.1 Lav risiko, Kl. 2 Moderat risiko og Kl. 3 Høy risiko, Kl.3 skal også gjennomgå kvalitetstester
CE-merkingen viser at produktet oppfyller visse minstekrav ... om disse minstekravene er gode nok er en annen diskusjon.
Og ja, man kan tro at det betyr det ene eller det andre ... men som alt annet man vil vite, så må man sjekke dette også.
Merkingen er forøvrig hovedsakelig ment for myndighetene ... tanken er at for deg som forbruker er det nok å vite at produktet oppfyller visse minstekrav fastsatt av myndigheten, testet av et godkjent testlaboratorium

Brukeravatar
jonnykr
Innlegg: 598
Registrert: 21 mar 2010, 01:24
Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Sted: Sørum Kommune.

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av jonnykr »

DrGreve skrev:
jonnykr skrev: Det han sier er jo at man ikke kan utelukke at ukjente "jallamerker" også kan gi god sikkerhet. Jeg har kjørt med det mange kaller et "jallamerke", en jakke fra Well Done. Det var ikke måte på advarsler mot det merket da jeg kjøpte det.

"Billig dritt" sa folk til meg.

Etter 3 år og da snakker jeg om SKIKKELIG bruk, 2 vintere med saltsaps og dritt, ukjent antall regnvær hvor jakka ha vært gjennomvåt etter timer uten regntøy, masse kjøring på grusveier med steinsprut søle og møkk og i tillegg så gikk jeg over ende på grusen i fjor høst og skled på ryggen på grusen før jeg endte opp i grøfta.

Jakka er fremdeles like hel. Alle trykknapper er inntakte, alle glidelåser på jakke og lommer er like hele. Alle sømmer like hele. Jeg vasker den når den blir for ille og impregnerer den 2 ganger i året.

Og dette er en "jallajakke" som kostet 1200 spenn. :thumleft Og som har fått MYE juling.
Nei, man kan ikke utelukke at jallamerker holder akseptabel kvalitet.
Produktutvikling koster og det må forbrukerne betale for i form av høyere priser. Ett jallamerke kan vente til de seriøse har testet ut sitt produkt for så å etterligne det. Kvaliteten kan være tilsvarende, men de, la oss kalle det useriøse har ikke ett renommè å forholde seg til og kan velge billigere løsninger i detaljene. Det kan for eksempel hvilken bruddstyrke sømmen har...
Dette gjelder spesielt etterligningsprodukter fra firmaer som har brukt enorme summer på merkevareoppbygging. Hvem har ikke hørt om rolexer som stopper neste dag fordi den ikke takler å bytte dato :lol
Men kopiere og/eller lage sin versjon av konkurrenters produkt er da noe mange gjør i dag. De er nødvendigvis ikke useriøse av den grunn. Heller ikke nødvendigvis et "jallamerke".

Som sagt, jeg har i 3 år brukt et "jallamerke" som har tålt masse juling og er like hel i dag både i sømmer, låser, o.s.v. og som uten problemer taklet en relativt heftig aketur på en grusvei. Jeg er kjempefornøyd med den jakka og har nå kjøpt meg en bukse fra samme leverandør. Billig, laget i Pakistan eller India, men sydd i Cordura, med uttakbart innerfor og kne og hoftebeskyttere.

Med erfaring fra jakka nølte jeg ikke et sekund med det. Om det er en kopi, er uinteressant for meg så lenge det har nødvendig beskyttelse og etter min erfaring så langt, meget god kvalitet.

Men det er klart, det finnes sikkert "jallautstyr" i ordets rette forstand der ute også og holder man seg til anerkjente merker så har man jo en større garanti for kvalitet.

Så jeg kjøper den. :D
Tut & Kjør!

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av DrGreve »

jonnykr skrev:Men det er klart, det finnes sikkert "jallautstyr" i ordets rette forstand der ute også og holder man seg til anerkjente merker så har man jo en større garanti for kvalitet.

Så jeg kjøper den. :D
Nå mente jeg betegnelsen useriøs for de som etterligner ett varemerke og ikke produsenter i lavere pris-segment i ett tøft marked.
Jakken som trådstarter linket til er ett sånt produkt hvor produsenten satser på at noen vil kjøpe jakken ut i fra varemerket og ikke sjekker eller bryr seg med å sjekke hvem som egentlig har laget jakken
Jeg tviler på at Ducati går god for produktet for å si det sånn.
Men for all del, jakken kan være god nok den.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av Andreas »

Prøv å kontakt mannen i denne videoen, ser ut til at han har handlet seg den Ducati-jakka fra Pakistan :prf

[video]http://www.youtube.com/watch?v=1qSPP95zdCQ[/video]

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av jhn »

Ufattelig mange tryninger i den svingen der :eh

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2742
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av simpson »

Andreas skrev:Prøv å kontakt mannen i denne videoen, ser ut til at han har handlet seg den Ducati-jakka fra Pakistan :prf
Ser da jaggu ut til at jakke er like fin etter er sklitur på asfalten gitt.
Merkelig.... :-k

Svar