Ja, har endelig fått litt tid på meg til å få satt meg ned og formulert et mail til Triumph. Føler kanskje jeg var litt krass (dog ikke over grensen), da Triumph under forrige korrespondanse svarte nesten umiddelbart og maskineriet hoppet i gir, men av og til må man nesten få ut en aldri så liten smule frustrasjon ogsåLoneRider skrev:Med forbehold om at det er noe vi ikke vet om denne saken - 5 mnd på å reparere en sykkel uansett skade er mildt sagt uakseptabelt og viser en total mangel på interesse fra forhandler/verksted. Du bør sjekke hvilke muligheter du har for erstatning ev kreve at kjøpet blir hevet. De bør ikke slippe ustraffet fra dette...
Ja, det var med å kontakte Triumph i sept. at delene først ble bestilt og ting skjedde forrige gang så ble visst dessverre nødt å gjøre det en gang til. Nå spiller det jo forsåvidt ingen rolle egentlig da sesongen uansett er helt over, men det er jo ikke kjempekjekt å stå i blinde uten å vite hva som skjer med sykkelen heller.ZZR-Erling skrev:
Du satte biken på Triumphverksted i mai, og delene ble først bestilt i sept?? Isåfall hadde jeg trolig tatt jevnlig kontakt med Triumph's markedsansvarlig på verdensbasis og bedt dem rydde opp. Den Bergensbutikken høres jo mer enn tvilsom ut!!!
Men men, det skal bli artig å se om den er ferdig snart da. Kan jo iallefall bli spennende å se hvordan dette ender og hvordan sykkelen presterer når jeg skal hente den ut etter vinterlagring neste sesong.