RoggBlogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: RoggBlogg

Legg inn av Intruder »

Råyrjakt,artig men vanskelig !!
Mye kos der og matauke,ser kult ut !! :thumleft :mk
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: RoggBlogg

Legg inn av rogg »

Ny tur ut i skogen i dag, og man skal ikke klage på været. For mere stabilt vær en det vi har nå, skal vi lete lenge etter i gamle almanakker..
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: RoggBlogg

Legg inn av Intruder »

Er det i Berger som her er det vel stabilt drittvær... :oh
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: RoggBlogg

Legg inn av rogg »

Intruder skrev:Er det i Berger som her er det vel stabilt drittvær... :oh
Drittvær og drittvær...stabilt i alle fall... Trenger ikke tenke på hva som skal på når en går ut. Sjøstøvla og sydvest..
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: RoggBlogg

Legg inn av rogg »

I dag skinner solen, og det minner meg om de to nordlænningene som satt og snakka sammen. Den eine av dem spurte den andre" Så du sola i går?". "Ja" svarte den andre..."å dæven kor æ skvatt"...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: RoggBlogg

Legg inn av rogg »

Tid for julebord, og som vanlig så er det jeg som er den som sørger for at guttene og jentene på jobben får seg god julemat og godt drikke...Er det stille fra meg i morgen, ja så kan årsaken være mye godt... :cheers
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: RoggBlogg

Legg inn av ArcticTiger »

rogg skrev:Tid for julebord, og som vanlig så er det jeg som er den som sørger for at guttene og jentene på jobben får seg god julemat og godt drikke...Er det stille fra meg i morgen, ja så kan årsaken være mye godt... :cheers
Jeg ser du er on-line nå iaffal, så da står det vel t liv..... eller glømmte du å skru av pesen igår :-k

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: RoggBlogg

Legg inn av rogg »

ArcticTiger skrev:
rogg skrev:Tid for julebord, og som vanlig så er det jeg som er den som sørger for at guttene og jentene på jobben får seg god julemat og godt drikke...Er det stille fra meg i morgen, ja så kan årsaken være mye godt... :cheers
Jeg ser du er on-line nå iaffal, så da står det vel t liv..... eller glømmte du å skru av pesen igår :-k
Slår aldri av pc'n, den står på 24 timer i døgnet. Kan forøvrig si at ribba var utrolig salt....for det gikk mye vann på lørdag. Men æ sto han a..
I dag blei et en lengre jakttur innover skauen. Lite med fugl denne turen. Får ta en ny tur til helgen.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: RoggBlogg

Legg inn av Misha »

Gikk en stund på rypejakt før i tiden. Flott i fjellet om høsten! Hjortejakt = ett skudd og mye arbeid. Rypejakt = masse skyting og lite arbeid 8)


Fuggeljakt i skauen, går du med rifle eller hagle?
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: RoggBlogg

Legg inn av Intruder »

Et unntak om rådyrjakt,en gubbe her var på rådyrjakt sammen med en kamerat,i iveren da han så noe rørte seg i buskene smelte han på ei kule og da han så bevegelser etterpå holdt han på å skyte et til.Da "rådyret" begynte å rope navnet hans lot han dette klokelig være... :-k
I dette tilfelle ble det rådyrjakt med et skudd og masse trøbbel... :bandana
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: RoggBlogg

Legg inn av rogg »

En stund siden sist jeg var her ser jeg.. Nå har hyppofysen fått snerk...nå er jeg lei av vinter, kulde og snø. Telefoner fra utakknemlige oppsittere som ikke kan annet en å klage på brøyting. Nei nå er det vår og sommer jeg vil ha.

Har allerede bestilt tur med hurtigspeeden til Danmark i pinsen. Drar til Danmark og legger meg inn på MC-campen. Blir helt sikkert fint vær og mange turkilometer på Danske veier.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: RoggBlogg

Legg inn av rogg »

Ja, da var det tid for å markere. Ikke den som skriver flest innlegg, men har lang fartstid her inne. Med denne markeringen skriver jeg mitt innlegg nr 3000....
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: RoggBlogg

Legg inn av Globe »

Markerer med deg her jeg sitter, Skål! :)

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: RoggBlogg

Legg inn av Intruder »

Ute av hiet Rogg..de andre bjørnene pleier vente et par måneder,men du greide kanskje ikke eta nok i fjor høst...?
:sover :fool:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: RoggBlogg

Legg inn av rogg »

Intruder skrev:Ute av hiet Rogg..de andre bjørnene pleier vente et par måneder,men du greide kanskje ikke eta nok i fjor høst...?
:sover :fool:
Går ikke i hi men inntar en behagelig hvilende stilling... Neida har vært aktiv på andre oppgaver. Blir litt å drive med når man engasjerer seg. Smia MC tar mye tid. Har vært mye aktivitet den siste tiden på klubbkveldene hver torsdag. Skyter på jaktfelt søndager, skytetrening tirsdager, jakt og vakt. Jobbet hele helgen så det er nok å henge fingrene i.
Var innom klubben i går å sjekket dekk...så jeg er godt i gang med forberedelsene til vårslippet. Nå er det oppgaver rundt deltagelsen for MCsiden på MCmessen.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar