Treff Hadeland/ øvelseskjøring

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
pippikortstrømpe
Motorsykkelen din: Honda Shadow

Treff Hadeland/ øvelseskjøring

Legg inn av pippikortstrømpe »

ER det noen her inne som vet om treff på Hadeland? jevnlige?

I tillegg, finnes det en snill og rolig sjel som har lyst til å øvelseskjøre tung MC på Hadeland :scratch

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Treff Hadeland/ øvelseskjøring

Legg inn av AJ »

pippikortstrømpe skrev:ER det noen her inne som vet om treff på Hadeland? jevnlige?

I tillegg, finnes det en snill og rolig sjel som har lyst til å øvelseskjøre tung MC på Hadeland :scratch
Nja... :scratch
Trur ikke det er no' særlig med treff på Hadeland, nei.
Bor på Lunner selv og er ikke medlem i noen lokal MC-klubb. Og har aldri hørt om lokale treff her oppe...
Men det kan jo hende de lokale klubbene møtes på klubbhus eller andre steder jevnlig. Men det vet jeg egentlig veldig lite om. MC-klubbene her på Hadeland er for øvrig små med få medlemmer, så vidt jeg vet.

Hva gjelder øvelseskjøring; hadde jeg hatt bedre tid skulle jeg gjerne ha bistått. Men dessverre strekker ikke tida til...

Hvor på Hadeland bor du, forresten...?

pippikortstrømpe
Motorsykkelen din: Honda Shadow

Re: Treff Hadeland/ øvelseskjøring

Legg inn av pippikortstrømpe »

Lunner her og:)
Tiden går altfor fort;) håper på å klare lappen på denne siden av året, men mangler teknisk mengde trening;)

Svar