Italienske skjønnheter!
- JanK
- Innlegg: 719
- Registrert: 28 mar 2011, 12:52
- Motorsykkelen din: mcimport.it
- Sted: Milano, Italia
- Kontakt:
Re: Italienske skjønnheter!
Da man snakker om italienske skjønnheter er det vanskelig å komme utenom CR&S!
http://www.crs-motorcycles.com/
[video]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... gvI0lfn3c4[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 5CGrQmGNJ4[/video]
http://www.crs-motorcycles.com/
[video]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... gvI0lfn3c4[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 5CGrQmGNJ4[/video]
mcimport.it - brukt mc fra italia + deler, utstyr og alt annet mc relatert!
Vinterlagring av motorsykkel i Milano, ta kontakt for informasjon.
Leverandør av SC Project eksos, kontakt meg for priser.
MargaMotoco, custom mc - https://www.instagram.com/margamotoco/
Vinterlagring av motorsykkel i Milano, ta kontakt for informasjon.
Leverandør av SC Project eksos, kontakt meg for priser.
MargaMotoco, custom mc - https://www.instagram.com/margamotoco/
- tomsnes
- Innlegg: 331
- Registrert: 03 okt 2010, 23:46
- Motorsykkelen din: Yamaha MT-01 2006, MotoBi 750 Sei 1976
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Re: Italienske skjønnheter!
Denne er heller ikke å forakte... Verdens første sekser til gatebruk.
For ikke å snakke om disse..
For ikke å snakke om disse..
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
"The more I learn about women, the more I love my motorcycle"
Motorens nest viktigste oppgave er å omdanne bensin til lyd.
Motorens nest viktigste oppgave er å omdanne bensin til lyd.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37888
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Italienske skjønnheter!
Åh! fyttikattaJanK skrev:Da man snakker om italienske skjønnheter er det vanskelig å komme utenom CR&S!
Noe helt for seg sjøl, ja...
1916 kubikk... wow...!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Italienske skjønnheter!
Oiii, ja der var det ikke noe i veien med størrelsen på Muggene iaffal
-
- Innlegg: 394
- Registrert: 07 nov 2008, 10:35
- Motorsykkelen din: Guzzier og en KTM 690 Rally Replica
Re: Italienske skjønnheter!
Beauty is in the eye of the beholder, så klart, men akkurat Nuovo Falcone 500'n til Guzzi er jo rett og slett funksjonalitet pakket inn i et tidløst, vakkert design :) På den annen side sier jeg jo det om alt som heter Guzzi...jhn skrev:
Det kan sikkert sies mye pent om disse to, men å kalle de for skjønnheter ....
- Andreas
- Innlegg: 888
- Registrert: 21 sep 2011, 09:23
- Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
- Sted: Trondheim
Re: Italienske skjønnheter!
En slik står inne hos Ebergmotor i Trondheim, den lokale Ducati-sjappen Det er en av de private sykklene til eieren av sjappen.500DOHC skrev:Italienske skjønnheter kan vel oppsumeres med to ord Monica Belluci.
På en sterk andreplass kommer denne:
130 kg tørrvekt! Enkelt, veldig enkelt.
Less is more!
Ser den så vidt helt bakerst på bildet her
-
- Innlegg: 845
- Registrert: 06 des 2009, 14:00
- Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
- Sted: Tysnes
Re: Italienske skjønnheter!
En slik 450 såg eg kjørte forbi i helgene der eg bodde på 70-tallet(vestlandet). Husker ennå lydenAndreas skrev:En slik står inne hos Ebergmotor i Trondheim, den lokale Ducati-sjappen Det er en av de private sykklene til eieren av sjappen.500DOHC skrev:Italienske skjønnheter kan vel oppsumeres med to ord Monica Belluci.
På en sterk andreplass kommer denne:
130 kg tørrvekt! Enkelt, veldig enkelt.
Less is more!
Ser den så vidt helt bakerst på bildet her
- MaxTron
- Innlegg: 2543
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Sted: Nordmøre
- Kontakt:
Re: Italienske skjønnheter!
Er dette italiensk da??AJ skrev:Åh! fyttikattaJanK skrev:Da man snakker om italienske skjønnheter er det vanskelig å komme utenom CR&S!
Noe helt for seg sjøl, ja...
1916 kubikk... wow...!
Ser jo at ivertfall luftfilteret er ifra amerikanske S&S, og motor (med støtstenger), primæroverføring, og separat girkasse set jo veldig amerikansk ut...
Skulle furundre meg om ikke hele drivpakka er S&S eller en annen amrikansk sjappe som produserer "high performance motorcycle engines" i god gammeldags HD-stil.
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!
- MaxTron
- Innlegg: 2543
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Sted: Nordmøre
- Kontakt:
Re: Italienske skjønnheter!
Da har æ skummlest litt på hjemmesiden til CR&S
De er ett Milanobasert firma som håndbygger sykkler etter kundens ønsker.
Ser ut som de baserer seg på to "grunnpakker" (Drivverk, ramme, baksving) så får kunden velge resten.
De to grunnpakkene er en med Bombardier-Rotax 654 og en med S&S 117" (1916ccm)
Altså en Canadisk og en Amerikansk drivpakke i Italiensk chassis
De er ett Milanobasert firma som håndbygger sykkler etter kundens ønsker.
Ser ut som de baserer seg på to "grunnpakker" (Drivverk, ramme, baksving) så får kunden velge resten.
De to grunnpakkene er en med Bombardier-Rotax 654 og en med S&S 117" (1916ccm)
Altså en Canadisk og en Amerikansk drivpakke i Italiensk chassis
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37888
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Italienske skjønnheter!
Er vel ingen særlig tvil om at selve sykkelen er italiensk?MaxTron skrev: Er dette italiensk da??
Ser jo at ivertfall luftfilteret er ifra amerikanske S&S, og motor (med støtstenger), primæroverføring, og separat girkasse set jo veldig amerikansk ut...
Skulle furundre meg om ikke hele drivpakka er S&S eller en annen amrikansk sjappe som produserer "high performance motorcycle engines" i god gammeldags HD-stil.
Motor og ganske sikkert en del andre ting også fra bl.a. USA, noe italienerne heller ikke legger skjul på. Men at det er slik er jo ikke helt uvanlig? Aprilia med Rotax-motor er fortsatt en italiensk motorsykkel selv om motoren er østerriks...
Kom til å tenke på danske Lauge Jensen... Har vel motor fra USA de syklene også, mener jeg å huske. Likefullt regnes den som en danskprodusert sykkel.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- MaxTron
- Innlegg: 2543
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Sted: Nordmøre
- Kontakt:
Re: Italienske skjønnheter!
Joda, helt greit det, Bimota er jo definitivt å regne som italienske motorsykkler, de har vel brukt drivverk fra blant annet Yamaha og Suzuki i tillegg til Ducati.AJ skrev:Er vel ingen særlig tvil om at selve sykkelen er italiensk?MaxTron skrev: Er dette italiensk da??
Ser jo at ivertfall luftfilteret er ifra amerikanske S&S, og motor (med støtstenger), primæroverføring, og separat girkasse set jo veldig amerikansk ut...
Skulle furundre meg om ikke hele drivpakka er S&S eller en annen amrikansk sjappe som produserer "high performance motorcycle engines" i god gammeldags HD-stil.
Motor og ganske sikkert en del andre ting også fra bl.a. USA, noe italienerne heller ikke legger skjul på. Men at det er slik er jo ikke helt uvanlig? Aprilia med Rotax-motor er fortsatt en italiensk motorsykkel selv om motoren er østerriks...
Kom til å tenke på danske Lauge Jensen... Har vel motor fra USA de syklene også, mener jeg å huske. Likefullt regnes den som en danskprodusert sykkel.
Når det gjelder "Det Danske motorsykkeldelemonteringsLauge (Jensen)" så syns æ du er veldig snill vist du kaller det for motorsykkelprodusent, makkverk passer bedre vist kvaliteten er som den han her i by'n kjøpte. Den stoppa mest når den sjøl villa, og starta av og til, var vist noe med elektronikk/innsprøytning trur æ...
Prøvde vist å få den reparert ett par ganger, usikker på hvordan det ble til slutt...
Uansett, dette er, i mine øyne, IKKE motorsykkelprodusent, kall det heller profesjonelle custombyggere sånn som OCC, eller Lazy BoyZ Eller Custom Speed i Vikhammer rett Nord for Trondheim. De bygger lager enkeltdeler eller hele sykkler etter kundens ønske.
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!
- Andreas
- Innlegg: 888
- Registrert: 21 sep 2011, 09:23
- Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
- Sted: Trondheim
Re: Italienske skjønnheter!
MV Augusta Tricruiser.. Spennende
Re: Italienske skjønnheter!
BIanchi, MOrri og TAmburini er vel strengt tatt en italiensk rammeprodusent. De har brukt motorer fra de fire store japanske motorsykkelprodusentene. De med Suzukimotor het Bimota SB2,3 osv. Og de med Kawasakimotor KB2,3 osv. I de senere årene er det bare brukt Ducatimotorer med endret innsprøytning i Bimotarammene.MaxTron skrev:Joda, helt greit det, Bimota er jo definitivt å regne som italienske motorsykkler, de har vel brukt drivverk fra blant annet Yamaha og Suzuki i tillegg til Ducati.
http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%202.jpg
Står en godt nedpakket KB2 Laser i et uthus oppe i Lensbygda. Kjenner godt eieren!
We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
-
- Innlegg: 394
- Registrert: 07 nov 2008, 10:35
- Motorsykkelen din: Guzzier og en KTM 690 Rally Replica
Re: Italienske skjønnheter!
HERREGUD! så sur jeg blir når sånne vakre italiensk-svensk-tyske skjønnheter blir presentert som prototyper...
- Kjellrf
- Innlegg: 1597
- Registrert: 31 aug 2009, 15:15
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
- Sted: Sandefjord
Re: Italienske skjønnheter!
... og jeg har ei vælbrukt racingkåpe til HB1 liggende...Desmo skrev:BIanchi, MOrri og TAmburini er vel strengt tatt en italiensk rammeprodusent. De har brukt motorer fra de fire store japanske motorsykkelprodusentene. De med Suzukimotor het Bimota SB2,3 osv. Og de med Kawasakimotor KB2,3 osv. I de senere årene er det bare brukt Ducatimotorer med endret innsprøytning i Bimotarammene.MaxTron skrev:Joda, helt greit det, Bimota er jo definitivt å regne som italienske motorsykkler, de har vel brukt drivverk fra blant annet Yamaha og Suzuki i tillegg til Ducati.
http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%202.jpg
Står en godt nedpakket KB2 Laser i et uthus oppe i Lensbygda. Kjenner godt eieren!
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.