Kjøreturer/Veistrekninger

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Nostalgic
Innlegg: 205
Registrert: 11 okt 2013, 10:00
Motorsykkelen din: Yamaha YZF R125 2013
Sted: Fredrikstad

Kjøreturer/Veistrekninger

Legg inn av Nostalgic »

Er det noen her inne som kan anbefale noen kjøreturer eller veistrekninger som er verdt og oppleves i Østfold-Akershus-Buskerud området?

Fin asfalt, morsomme svinger og fin natur ville kommet godt med :)
Bilde
Nostalgic's Logg

Kjørelengde 2013 (14. Juli - 20. November) 7500km + ca. 1000km på skolesykkelen.
Kjørelengde 2014 (25. Februar - 28 November ) 8700km

Brukeravatar
spidair
Innlegg: 363
Registrert: 26 sep 2013, 10:38
Motorsykkelen din: 2013 KTM 690 SMC-R

Re: Kjøreturer/Veistrekninger

Legg inn av spidair »

Her i buskerud er det ihvertfall en tur jeg skal kjøre aller først til neste år og det er strekningen Hokksund- Bingenl-Lampeland-veggli-tinn i austbygdi-Rjukan og ned til notodden over gaustablikk og hjem igjen til Hokksund over bolkesjø og jondalen... Det er en tur på drøye fem timer (si seks da med stopp for bensin og slikt) , med MASSE svinger og krevende vei, både asfalt og grus, og jeg gleder meg allerede til å se flott natur fra setet til en motor sykkel... :)

Tror turen absolutt er verdt å se på ihvertfall... :)
Sist redigert av spidair den 14 okt 2013, 11:43, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Nostalgic
Innlegg: 205
Registrert: 11 okt 2013, 10:00
Motorsykkelen din: Yamaha YZF R125 2013
Sted: Fredrikstad

Re: Kjøreturer/Veistrekninger

Legg inn av Nostalgic »

spidair skrev:Her i buskerud er det ihvertfall en tur jeg skal kjøre aller først til neste år og det er strekningen Hokksund- Bingen. Lyngdal-Lampeland-veggli-tinn i austbygdi-Rjukan og ned til notodden over gaustablikk og hjem igjen til Hokksund... Det er en tur på drøye fem timer, med MASSE svinger og krevende vei og jeg gleder meg allerede til å se flott natur fra setet til en motor sykkel... :)

Tror turen absolutt er verdt å se på ihvertfall... :)
Takk, den høres absolutt som en fin tur! Skal sjekke den ut! :-)
Bilde
Nostalgic's Logg

Kjørelengde 2013 (14. Juli - 20. November) 7500km + ca. 1000km på skolesykkelen.
Kjørelengde 2014 (25. Februar - 28 November ) 8700km

Svar