Josie's, Baren som aldri stenger

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

Den riktige dotten kan tine hvem som helst vil jeg tro. :mk
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Legg inn av Misha »

Jeg snakker om noe som er så luftig, fløyelsmykt og dufter så friskt at det bare er til å spise opp. Når denne blir kjærlig forberedt av en følsom kvinnehånd, får man en reise til sansenes rike.
Og når reisen tar slutt, lengter man bare etter mer...
:skål
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Ikke verre? :mk

Pollti

Legg inn av Pollti »

Josie skrev:...dott du tenker på så har det litt med etterspørselen å gjøre
Dette er jo en kommentar som kan utløse dagesvis med villblogging. Men siden vi er dannede så blir det nok veeeeldig stille. :bananas

Josie
Innlegg: 80
Registrert: 06 nov 2008, 19:37

Legg inn av Josie »

Pollti skrev: ...Men siden vi er dannede så blir det nok veeeeldig stille. :bananas
den var ny? :roll

Pollti

Legg inn av Pollti »

Naturlig beskjedenhet vet du. 8)

Josie
Innlegg: 80
Registrert: 06 nov 2008, 19:37

Legg inn av Josie »

beskjedenhet er vel ikke en dyd jeg forbinder med dem men siden de insisterer :mk

Brukeravatar
tagesk
Innlegg: 2273
Registrert: 05 nov 2008, 12:08
Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
Sted: Toscana, Italia
Kontakt:

Legg inn av tagesk »

Josie skrev:beskjedenhet er vel ikke en dyd jeg forbinder med dem men siden de insisterer :mk
Eh - skal ikke de pronomene der skrives med stor bokstav?

[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)

Josie
Innlegg: 80
Registrert: 06 nov 2008, 19:37

Legg inn av Josie »

Var da hyggelig med et nytt fjes i baren :)
velkommen :)

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Joda Tage, sånne høflighetspronomener skrives med stor forbokstav, men det ser ut for at maskina til Josie mangler både store bokstaver og skilletegn av ymse slag. Slitsomt, men vi må visst bare leve med det :(

Var på glassmagasinet i dag. Og må innrømme at det blir få turer til EU uten å fylle kvota heretter. Tenkte jeg skulle prøve den Jamesson-wisky'n som Misha anbefalte, men det ble ikke. Canadian club kosta 100 kr mindre, så valget var enkelt. Men det blir da noen turer til EU utover, og med så mange gode ideer til oppbevaring av flytende drikke under transport på MC som har florert på forumet i vinter må det da være noe jeg kan nyttiggjøre på ørkendyret for å få med meg kvota. Og med mitt forbruk av sterk drykk holder det med kvota på hver tur.

Pollti

Legg inn av Pollti »

Jeg har 2 kamerater som stadig drar på sånne kvoteturer . De kommer sjelden lengre enn til grensa på tilbaketur så begynner prøvesmakingen.Kjøpmannen glante fælt da de kom for påfyll av stor stark for 4de dagen på rappen. Han smilte fælt og hvisket i munnviken at Dette kunne inte gå bra i lengden vet du. Bra at du kom.
Da sto sykkelene pent lastet opp på hengeren og Kabul Kareten var trekkvogn. Klientellet i baksetet var veldig stille på hjemturen. De gruet seg nok til å møte Furiane hjemme. :knegg :bananas

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Johnny Cash på høytalerne
Trivelig selskap på MCsidenforumet
Og et krus med te + no' sterkt

Så Jalmar hadde prøvd seg med no utlegning av oppskrifta mi, men jeg bruker ikke Zalo :nono
1 krus te
2 teskjeer sukker
4 cl wisky

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Legg inn av Misha »

Ragnhild skrev:Joda Tage, sånne høflighetspronomener skrives med stor forbokstav, men det ser ut for at maskina til Josie mangler både store bokstaver og skilletegn av ymse slag. Slitsomt, men vi må visst bare leve med det :(

Var på glassmagasinet i dag. Og må innrømme at det blir få turer til EU uten å fylle kvota heretter. Tenkte jeg skulle prøve den Jamesson-wisky'n som Misha anbefalte, men det ble ikke. Canadian club kosta 100 kr mindre, så valget var enkelt. Men det blir da noen turer til EU utover, og med så mange gode ideer til oppbevaring av flytende drikke under transport på MC som har florert på forumet i vinter må det da være noe jeg kan nyttiggjøre på ørkendyret for å få med meg kvota. Og med mitt forbruk av sterk drykk holder det med kvota på hver tur.
Da har jeg et forslag til deg, Ragnhild:
Hvis du tar med deg en skvett med canadieren til Norgestreffet, stiller jeg med en klunk jamers, så er resten av gjengen Test-panel, og vips: et Te-party! :skål
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Kanskje det kanskje, Misha :)
Vi kan jo teste den ideen i hagen hos AJ først?
Bare for å se om det funker?

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

Var det 4 cl wiskey??? :O

Jeg har brukt 4 US gallon jeg. Ikke rart det var vanskelig å få plass i kruset. :8-[
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Svar