Uten tvil Ducati Panigale Superleggera
Fordi det ikke finnes råere sykkel på veien eller en med bedre spec.
Men med en pris på 700.000 blir det neppe aktuelt
Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte den..
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Sted: Åsgårdstrand
Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte den..
I tillegg til den jeg har, hvor årets modell har en startpris på 270.000 mener jeg, måtte det bli denne:
Ducati Multistrada 1200 S Pikes Peak. Mer enn 300K for denne rop
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ducati Multistrada 1200 S Pikes Peak. Mer enn 300K for denne rop
Sent from my iPhone using Tapatalk
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- Gielas
- Innlegg: 772
- Registrert: 31 aug 2011, 19:34
- Motorsykkelen din: BMW R 1200 GSA -16
- Sted: Sandefjord
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Er MEGET fornøyd med den jeg har...13-modellen...
Gielas
2012: 11072km
2013: 15560km
2014: 20314km
(Tripteller start 2015: 29745km)
(Dekkskift 15/7-15 35466km)
2012: 11072km
2013: 15560km
2014: 20314km
(Tripteller start 2015: 29745km)
(Dekkskift 15/7-15 35466km)
- Olav K
- Innlegg: 2636
- Registrert: 18 mai 2013, 14:07
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
- Sted: Odda/Rosendal
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Egentlig har jeg vel lyst på det alller meste av greier på to hjul.
Men jeg liker streetfightere, og denne er bare nydelig og rå: Jeg elsker den fargekomboen
Av mer anvendelige sykler er vel KTM Adventure 1190R favoritten. Denne koster for lite i denne sammenheng men OM jeg blir å kjøpe en ny slik, noengang... så har KTM så mye lekre powerparts at VISA'n ville blitt lettet for endel mer
Jammen godt vi har MC siden som underholdning på nattskift
Men jeg liker streetfightere, og denne er bare nydelig og rå: Jeg elsker den fargekomboen
Av mer anvendelige sykler er vel KTM Adventure 1190R favoritten. Denne koster for lite i denne sammenheng men OM jeg blir å kjøpe en ny slik, noengang... så har KTM så mye lekre powerparts at VISA'n ville blitt lettet for endel mer
Jammen godt vi har MC siden som underholdning på nattskift
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Intruder
- Innlegg: 8271
- Registrert: 08 des 2008, 10:44
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
- Sted: Brumunddal
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Antakelig blir det aldri en sykkel i denne prisklassa men om det hadde vært aktuelt er jo utvalget bra,tror faktisk jeg kunne tenkt meg en Moto Guzzi....
Synes det er noe helt spesielt med disse syklene...
Synes det er noe helt spesielt med disse syklene...
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
For meg så ble det en Honda VFR1200 i fjor. Brukt, men den har vel veiledende på 260k + ny. Hadde lyst på sykkel med mer kubikk og mer dreiemoment, sportslige kjøreegenskaper, men samtidig mulighet for passasjer og bagasje. Da var rene racingsykler utelukket.
Alternativene mine den gang var BMW k1300S og ZZR1400. Kawasakien var ikke å få tak i brukt på det tidspunktet, i tillegg hadde jeg mest lyst på kardang, derfor havnet den litt på sidelinja. K1300S var for dyr sammenlignet med Honda'en.
Også fikk jeg ikke prøvekjørt hverken BMW eller Kawasaki.
Jeg har imidlertid tenkt å prøvekjøre begge to etter hvert, slik at jeg har godt sammenligningsgrunnlag om noen år. Jeg har lyst å ta ut en helt ny sykkel om noen år, og da blir det kanskje en av de andre. Eventuelt en ny Honda. Vi får se :)
Alternativene mine den gang var BMW k1300S og ZZR1400. Kawasakien var ikke å få tak i brukt på det tidspunktet, i tillegg hadde jeg mest lyst på kardang, derfor havnet den litt på sidelinja. K1300S var for dyr sammenlignet med Honda'en.
Også fikk jeg ikke prøvekjørt hverken BMW eller Kawasaki.
Jeg har imidlertid tenkt å prøvekjøre begge to etter hvert, slik at jeg har godt sammenligningsgrunnlag om noen år. Jeg har lyst å ta ut en helt ny sykkel om noen år, og da blir det kanskje en av de andre. Eventuelt en ny Honda. Vi får se :)
- L-NA
- Innlegg: 813
- Registrert: 02 okt 2012, 01:12
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Skulle hjarta og u-fornuften råde, så ville nok en av MV Agusta eller en Ducati sine modeller vert høyest på ønskelista. Men med mitt kroppslige design og kjørestil, så ville det vel blitt en fullrigget MG Stelvio NTX :-)
- mortenolb
- Innlegg: 3615
- Registrert: 03 mai 2013, 23:02
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
- Sted: Siggerud
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Hvordan i svarte satan har du fått så lav pris på R-sykler?MH434 skrev:Når jeg forhørte meg før kjøp, R1 14k+ ZX10R 9.1kMoby skrev:Er det stor forskjell i forsikring på zx-10r og R1?
Nå er jeg nede i 6k blank på 10R'n
Ontopic:
For meg er det GSX-R1000 som står øverst på lista, tett etterfulgt av Aprilia RSV4, Aprilia Tuono V4, BMW S1000R og BMW HP4/S1000RR
Nå kan jeg ikke uttale meg så mye om hvorfor på alt. Av de nevnte har jeg bare prøvd gixxer og Tuono. Gixxeren følte jeg meg umiddelbart hjemme på, og den var alt det jeg hadde forventa at den skulle være. Tuonoen var en insane overraskelse, med helt sinnsyk lyd og masse krefter.
Av andre sammenlignbare har jeg prøvd ZX'en og CBR'en. ZX'en bare ble jeg ikke venn med. Et tonn med krefter, men den passa meg ikke helt. CBR'en er for liten. Eller, sittestillinga gjør at den føles for liten hvertfall.
- Bringisen
- Innlegg: 1725
- Registrert: 15 des 2010, 16:47
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
- Sted: Bergen
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
BMW R1200GSW fordi det er den mest komplette motorsykkelen.....................for meg
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
- Andreas
- Innlegg: 888
- Registrert: 21 sep 2011, 09:23
- Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
- Sted: Trondheim
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Alle 500 er solgt, så du slipper å gå å tenke på detsimpson skrev:Uten tvil Ducati Panigale Superleggera
Fordi det ikke finnes råere sykkel på veien eller en med bedre spec.
Men med en pris på 700.000 blir det neppe aktuelt
- Voodoodoo
- Innlegg: 1077
- Registrert: 07 mai 2012, 22:05
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
- Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Løp og kjøøøp!Andreas skrev:Alle 500 er solgt, så du slipper å gå å tenke på detsimpson skrev:Uten tvil Ducati Panigale Superleggera
Fordi det ikke finnes råere sykkel på veien eller en med bedre spec.
Men med en pris på 700.000 blir det neppe aktuelt
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Etter å ha byttet forsikring frem og tilbake innen angrefristen, så sparte jeg 3k kr inkl 10% økt bonus. 6k kr er til å leve med på en R sykkel.mortenolb skrev:Hvordan i svarte satan har du fått så lav pris på R-sykler?MH434 skrev:Når jeg forhørte meg før kjøp, R1 14k+ ZX10R 9.1kMoby skrev:Er det stor forskjell i forsikring på zx-10r og R1?
Nå er jeg nede i 6k blank på 10R'n
Ontopic:
For meg er det GSX-R1000 som står øverst på lista, tett etterfulgt av Aprilia RSV4, Aprilia Tuono V4, BMW S1000R og BMW HP4/S1000RR
Nå kan jeg ikke uttale meg så mye om hvorfor på alt. Av de nevnte har jeg bare prøvd gixxer og Tuono. Gixxeren følte jeg meg umiddelbart hjemme på, og den var alt det jeg hadde forventa at den skulle være. Tuonoen var en insane overraskelse, med helt sinnsyk lyd og masse krefter.
Av andre sammenlignbare har jeg prøvd ZX'en og CBR'en. ZX'en bare ble jeg ikke venn med. Et tonn med krefter, men den passa meg ikke helt. CBR'en er for liten. Eller, sittestillinga gjør at den føles for liten hvertfall.
Godt å se at du baserer sykkel valg på hva du følte deg hjemme på, og ikke hva som ser råest ut på papiret! Likte du gsxr'n best, så er det det beste valget for deg. Det er ihvertfall min subjektive mening
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!